Wesołe miasteczko Renzo
Dodane przez Stiletto dnia 28.03.2024 10:46:27
Witajcie Farmerzy,

Spójrzcie, kto do nas przybywa. To Renzo i jego kompani z wesołego miasteczka. Koniecznie ich odwiedźcie!

NRenzo.png
UWAGA! To ostatnia szansa na zdobycie dotychczasowych nagród. Podczas kolejnej edycji pojawią się nowe nagrody!
START
Piątek, 29.03.2024, godz. 10:00
KONIEC
Poniedziałek, 01.04.2024, godz. 22:00
CzytajWiecej2.png

Treść rozszerzona
To ja Renzo właśnie przybyłem!
68f3ca868b634dc2b4a81d693e57a0024ec67265.gif
Cóż to za hałas i zgiełk ?
Kolorowe i gwarne Wesołe Miasteczko rozłożyło swoje namioty, budy i oferuje mnóstwo atrakcji. Gawiedź zachwycona dopinguje siłaczom, łowcom kretów oraz piratom.
Do Miasteczka Renza trafimy bez problemu, klikając na jego ikonkę na mapie.
Jest dostępne dla graczy od 2 poziomu.

wesolemiasteczko.png
Jeśli aktualnie na farmie nie ma Wesołego Miasteczka Renza namioty będą zakryte:
843b92305ff1653f4a75e9e2e985203151741d98.jpgJak zdobyć Jarmarczne wejściówki?
Abyście mogli wziąć udział w grze, to najpierw musicie zaopatrzyć się w Jarmarczne wejściówki do Wesołego Miasteczka. Na ich zdobycie jest kilka sposobów:

- Każdy na początek otrzyma 10 Jarmarcznych wejściówek, a później każdego dnia 4 przez cały czas pobytu Renza, dotyczy to również graczy biorących udział w evencie po raz pierwszy, ale tylko pod jednym warunkiem: musicie zalogować się do gry w danym dniu. Niewykorzystane Jarmarczne wejściówki/żetony będzie można użyć podczas kolejnych wizyt Renzo.

- Jarmarczne wejściówki można zakupić w Galerii Handlowej za floreny.

wejsciowki2.png

- Można je zdobyć z koszyków Renza wraz z innymi przedmiotami.

8090fcd7b200a6ad0a2e72e26ab8eeaf525865e4.png
100 x Jarmarczna wejściówka
30 x żeton
2 x dżem z dyni
30 x perfumy
20 x super pasza
75 x super nawóz
Do kupienia tylko raz.

e37c691b84093214d3b837fcaf9cbdee54650b83.png
300 x Jarmarczna wejściówka
30 x żeton
2 x chutney marchwiowo-jabłkowy
50 x super pasza
200 x super nawóz

Zabawy w Miasteczku
1. Siłomierz
83b4e9f2f4043d469e232b6ae84a569e4ecbf115.gif
W tej konkurencji należy wykazać się krzepą, siłą i ....szybkością. Za jedną Jarmarczną wejściówkę wchodzimy do namiotu.

750439ac4fcc710e54b92847e327376b525571af1.png
Mamy 3 rundy po 2 uderzenia młotem każda.
Naszym zadaniem jest zatrzymanie strzałki jak najbliżej środka zielonego pola by kot uderzył z jak największą siłą. Im silniejsze uderzenie tym lepszy wynik.
Ale uwaga, po każdym uderzeniu strzałka rusza się coraz szybciej, więc wykaż się refleksem! W zależności od tego ile punktów nazbieramy, tym więcej zarobimy żetonów.

935f174f47111b56a92a73cdb4a5cadc52557172.gif
Ilość punktów zamiennych na żetony:
5a5fe0cca006577db6f85344a1ea02cc5463e86c.png
2. Uwaga, krety atakują!
2. Uwaga, krety atakują!
d2e65d596e54b7cc2e625692096b8b0c4ecbf1121.gif
Za opłatą jednej Jarmarcznej wejściówki możemy wejść do zabawy.
Aby się ich pozbyć trzeba każdemu przyłożyć w głowę młotem, ale uważajmy, nie wolno nam uderzyć króliczków. Od tego jak często trafiamy kreciki zależy ilość punktów możliwych do zdobycia, jeżeli trafiamy za każdym razem nasze punkty się mnożą x2, x3, x4 itd. Jeśli nie trafimy w kreta to zaczynamy od 5 pkt. Na tę zabawę mamy 30 sekund.
Więc od twojej szybkości i celności zależy wynik!
Im więcej uzbieramy punktów tym więcej zarobimy żetonów.

0a0e5171f7a51961be497cb0c801e06552557134.gif
Ilość punktów zamiennych na żetony:
5a5fe0cca006577db6f85344a1ea02cc5463e7b9.png
3. Znajdź skarb
Grę znajdziemy po lewej stronie od wejścia do Miasteczka.
a524cdfdb0c14d5945cda189ae0474be5034f7a4.jpg
Jest sześć etapów - aby przejść do kolejnego należy znaleźć klucz. Gdy już to zrobicie to dostaniecie żetony i zmienią się kolory skrzynek. Jeśli w skrzyni znajdziecie żeton to zabawa się kończy (żeton znajdziecie też w szóstej skrzyni). Możemy wybrać grę w dwóch różnych trybach:
Ryzyko - za jedną Jarmarczną wejściówkę mamy do wyboru trzy skrzyneczki.

0018d3df556c44e1c94d62948f4e6a8e525570f4.gif
Bezpieczny - za dwie Jarmarczne wejściówki mamy do wyboru na każdym etapie dwie skrzyneczki:
bezpieczny.gif
Ilość punktów zamiennych na żetony:
5a5fe0cca006577db6f85344a1ea02cc5463e76c.png
4. Strzelanie do baloników
4ffd33b3dcd85212782ea5b1df3d40c4568aa4f1.png
Tą zabawę pamiętamy z eventu walentynkowego.
Zabawa polega na ustrzeleniu jak największej ilości żółtych balonów z wizerunkiem żetonu. Od tego jak często trafiamy żółte balony zależy ilość punktów możliwych do zdobycia, jeżeli trafiamy za każdym razem nasze punkty się mnożą x2, x3, x4 itd (przy dwudziestym celnie trafionym balonie otrzymamy +40 pkt). Jeśli nie trafimy w żółty balon to zaczynamy od 2 pkt. Jeśli trafimy w czarny balon od sumy uzbieranych punktów zostanie odjętych 10 i odliczanie zacznie się znów od 2 punktów.
Koszt zabawy to 1 Jarmarczna wejściówka, a czas jaki mamy na strzelanie do baloników to 40 sekund.
Od twojej szybkości i celności zależy wynik!

4ffd33b3dcd85212782ea5b1df3d40c4568aa528.png
4ffd33b3dcd85212782ea5b1df3d40c456956649.png
Wymiana Jarmarcznych wejściówek na żetony
Nie idzie Wam w zawodach?
Nie macie czasu na walkę z krecikami i żetony trudno zdobyć?
Nie szkodzi, mamy na to sposób. Możecie zakupione Jarmarczne wejściówki zamienić na żetony by móc zdobyć upragnioną nagrodę.

dacd7759ea3358a98c1dd878868289e5525571b5.png

W tym celu w namiocie z nagrodami klikamy plusik przy ikonce z żetonami.
Pojawia się nam tabelka z pakietami wymian.

7b1fcd4cd48296db5beade4551b56eda525571b9.png
Aktualizacja nagród 30.11.2023
renzo.png
renzo1.png
renzo2.png