Uszczęśliwić marudę - FAQ - PORADNIK 2022.
Dodane przez TaMara1 dnia 20.12.2022 19:48:41
Witajcie Farmerzy !
O, nie! Maruda przebudził się ze swojego snu i chce zniszczyć świąteczną atmosferę!
Spróbuj rozweselić tę zieloną kulkę futra "Grą w kości" i spacerami na Górę Mikołaja. Wesołych Świąt!
Event rozpocznie się w środę 21.12.2022, godz. 14:00 i zakończy w środę 04.01.2023, godz. 14:00.
Wydarzeniu towarzyszyć będzie minievent Pełnia Księżyca.
Więcej informacji w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
O, nie! Maruda przebudził się ze swojego snu i chce zniszczyć świąteczną atmosferę!
Spróbuj rozweselić tę zieloną kulkę futra "Grą w kości" i spacerami na Górę Mikołaja. Wesołych Świąt!
Event rozpocznie się w środę 21.12.2022, godz. 14:00 i zakończy w środę 04.01.2023, godz. 14:00.
Dostępność: od 3 poziomu na Farmie, dostęp do Bahamaramy - poziom trudności: wysoki
rośliny eventowe
Rośliny na rozsiew wyprodukujecie w młynie.
Przypominamy, że Pola Pełni Księżyca to główna łąka Świata Pełni, nie obejmuje Grzybowego Lasu.
produkcja w młynie
Do produkcji początkowych roślin potrzebne są gałązki jodłowe oraz odpowiedni rodzaj świec.
Gałązki jodłowe (10 szt.) otrzymacie wraz ze startem eventu. Gdy je zużyjecie podczas produkcji w młynie i ich liczba spadnie poniżej 5 szt., w ciągu 5 godzin otrzymanie wyrównanie do tej ilości.
Świece zdobędziecie podczas wykonywania zadań eventowych na planszach Ścieżki na Górę Mikołaja #1 (farmerskie świece, wyspiarskie świece i księżycowe świece) oraz Ścieżki na Górę Mikołaja #2 (świąteczne świece).
przedmiot eventowy
przedmiot eventowy w Galerii handlowej
koszyki eventowe
Na planszy znajduje się troje drzwi. Otwierając je możecie przejść do dwóch plansz z zadaniami eventowymi - Ścieżka na Górę Mikołaja #1 i #2 oraz do minigry "Gra w kości".
Ścieżka na Górę Mikołaja #1
Na planszy wybieracie pole 1 (Farma), 9 (Wyspa) lub 17 (Pełnia Księżyca) i wpłacacie tam otrzymany na starcie eventu 1 x Srebrny klucz. W zamian otrzymacie świece umożliwiające produkcję w młynie początkowych roślin na wybrany obszar gry. Nie można siać jednocześnie na więcej niż jednym obszarze (chyba że kupicie luksusowy i/lub epicki koszyk, zwierające dodatkowe srebrne klucze).
Po wykonaniu ostatniego zadania wybranej ścieżki otrzymacie nowy srebrny klucz, niezbędny do rozpoczęcia zadań na kolejnym obszarze.
W poniższym spoilerze znajdziecie informację o wymaganiach i nagrodach. Nagrody z niektórych pól można odbierać wielokrotnie. Pola z itemami (nr 25, 26 i 27) stają się dostępne po wykonaniu zadań z sąsiadujących pól, natomiast pole zawierające pnącze (nr 28 ) wymaga zakończenia wszystkich 3 ścieżek.
Ścieżka na Górę Mikołaja #2
W polach nr 10, 11, 12 oddajecie klucze (wyspiarski, farmerski i księżycowy) zdobyte podczas wykonywania zadań na Ścieżce na Górę Mikołaja #1.
Ich oddanie (wszystkich 3) jest warunkiem przejścia do kolejnego pola (13), w którym otrzymacie świece umożliwiające produkcję w młynie ostatniej z roślin eventowych - Świątecznej wieńcomanii.
Informację o wymaganiach i nagrodach znajdziecie w poniższej tabeli. Nagrody z dwóch pól można odbierać wielokrotnie.
Gra w kości
Wejściówkę każdorazowo stanowi 2 x Kubek do gry w kości. Zdobędziecie je wykonując zadania na obu Ścieżkach na Górę Mikołaja, są też dostępne w koszykach eventowych. Kubków tych nie można wyprodukować w młynie.
Wraz ze startem eventu każdy Gracz otrzyma 4 x Kubek do gry w kości.
Przykładowa minigra:
Zasady minigry oraz punkty otrzymywane zależnie od wyrzuconej kombinacji (każdorazowe i bonusowe), są takie same jak w innych wydarzeniach z tą mechaniką, np. Gra w kości VII.
Oprócz punktów, za każdą minigrę (bez względu na jej wynik) otrzymacie 10 x Gwiezdny talar.
Zależnie od zgromadzonych ogółem punktów otrzymacie nagrody dodatkowe - szczegóły w tabeli
Gwiezdne talary wykorzystacie w sklepiku eventowym (przejście przez ikonkę gwiezdnego talara na planszy minigry).
Po evencie nastąpi wymiana niewykorzystanych przedmiotów:
gwiezdne talary - 1.174 PD, 652 TPD oraz 1.879 SG,
klucze: srebrny, farmerski, wyspiarski i księżycowy - 15 PD, 15 TPD i 20 SG,
gałązki jodłowe i świece: farmerska, wyspiarska, księżycowa i świąteczna - 1 PD, 1 TPD i 1 SG,
kubki do gry w kości - 96 SG.
Naklejka 1 "Uszczęśliwić marudę"
Naklejka 2 "Uszczęśliwić marudę"
Naklejka 3 "Uszczęśliwić marudę"
Ekspres polarny
5.850 PD/TPD co 15 godz., 2 małe pola (obszar Bahamaramy i Nawiedzony dom)
Ubieranie choinki w stylu Kociany Jones!
9.500 PD co 25 godz., 2 małe pola (obszar Farmy)
Taniec świateł
9.500 PD co 25 godz., 2 małe pola (obszar Farmy)
Świąteczna huśtawka
5.850 PD/TPD co 15 godz., 2 małe pola (obszar Farmy i Bahamaramy)
Świąteczna bujawka
9.500 PD co 25 godz., 2 małe pola (obszar Farmy)
Rząd chmur "Uszczęśliwić marudę" 1
Wymaga itemów Ekspres polarny, Ubieranie choinki w stylu Kociany Jones! oraz Taniec świateł.
Co 22 godz. będzie dawać:
· 2.500 PD x Poziom Farmy,
· 100% więcej PD/TPD ze zbioru wszystkich przedmiotów przez 1 godz.
Rząd chmur "Uszczęśliwić marudę" 2
Wymaga itemów Świąteczna huśtawka i Świąteczna bujawka.
Co 24 godz. będzie dawać:
· 2 x gwiazdka,
· 3.000 PD x Poziom Farmy,
· 200% więcej PD/TPD ze zbioru wszystkich przedmiotów i z hodowli w Oazie Miłości przez 3 godz.
Rząd chmur "Uszczęśliwić marudę" 3
Należy ustawić na nim dowolne przedmioty o wymiarach: 1x2 (3 szt.) oraz 1x1 (2 szt.).
Co 60 godz. będzie dawać:
· 2 x super pasza,
· 1 x Skrzynia z pięknymi przedmiotami,
· 3 x Super nawóz Zosi