Ścieżki alchemii II - FAQ - PORADNIK 2021.
Dodane przez TaMara1 dnia 02.11.2021 10:50:30
Witajcie Farmerzy !
Najwyższy czas, aby Małpek zgłębił arkana alchemii. Otwórz swój umysł i razem z nim oraz mistrzem Kozisławem podążaj krętymi ścieżkami i odkryj tajemną wiedzę!
Event rozpocznie się w środę 03.11.2021, godz. 14:00 i zakończy we wtorek 09.11.2021, godz. 14:00.
Więcej informacji w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
Najwyższy czas, aby Małpek zgłębił arkana alchemii. Otwórz swój umysł i razem z nim oraz mistrzem Kozisławem podążaj krętymi ścieżkami i odkryj tajemną wiedzę!
Event rozpocznie się w środę 03.11.2021, godz. 14:00 i zakończy we wtorek 09.11.2021, godz. 14:00.
Dostępność: od 3. poziomu, odblokowanie Bahamaramy - poziom trudności: średni/trudny.
Rozpoczęcie eventu
W tym evencie nie otrzymamy roślin na start.
Otrzymamy 1 x starożytny klucz oraz 5 x cebulkę kwiatową. Gracze Premium otrzymają 5 dodatkowych cebulek kwiatowych. Starożytny klucz trzeba wpłacić na jednym z trzech pól na planszy eventowej wymieniając ją na jeden z trzech kolorów tynktur.
Tynktury wraz z cebulkami kwiatowymi są niezbędne do wyprodukowania roślin w młynie.
Jeśli liczba cebulek kwiatowych spadnie poniżej 5, zostanie uzupełniona w ciągu 5 godzin.
Niewykorzystane przedmioty po zakończeniu eventu zostaną wymienione po 5 SG za sztukę.
Rośliny eventowe i produkcja w młynie - zielona, żółta i fioletowa koniczyna
W młynie należy wyprodukować rośliny:
Następnie można je wielokrotnie sadzić na wybranych polanach:
Przedmiot specjalny ze zbiorów - błędny ognik
Przedmiot specjalny w Galerii handlowej
Koszyki eventowe
UWAGA: Bonusy z koszyków eventowych są aktywowane bezpośrednio po zakupie.
Jak w poprzednich edycjach, rośliny nie są dopisywane na start, a należy je wyprodukować w młynie. Nie można też siać na wszystkich trzech obszarach jednocześnie. Przy zakupie największego koszyka otrzymać możemy starożytny klucz, który umożliwi nam sianie na max. 2 obszarach jednocześnie.
Na planszy eventowej wybieramy pole 1 (Farma), 6 (Wyspa) lub 11 (Pełnia księżyca) i wpłacamy tam starożytny klucz, który wymieniany jest na tynkturę w kolorze umożliwiającym produkcję roślin na wybrany obszar gry.
Na końcu każdej ścieżki znajduje się skrzynia, która zawiera starożytny klucz, niezbędny do rozpoczęcia kolejnej ścieżki. Skrzynie są rozpakowywane automatycznie po wykonaniu zadania.
Zadania 16, 17 i 18 są dostępne po wykonaniu zadań z sąsiadujących pól, natomiast pole 19 jest dostępne, kiedy zakończymy wszystkie zadania na trzech ścieżkach.
Naklejki Ścieżki alchemii 1, 2 i 3
Starożytny rytuał
6700 PD/TPD co 20 h, 2 małe pola
Przedmiot można postawić na wszystkich polanach oprócz Strefy Pełni i Wybiegu dla zwierzaków domowych.
Farma magicznych grzybów
6700 PD co 20 h, 2 małe pola
Przedmiot można postawić na Głównej Łące, Dzikiej Łące, Leśnej Polanie, Nawiedzonym Domu oraz Latarni Morskiej.
Tancerze na linie
6700 PD/TPD co 20 h, 2 małe pola
Przedmiot można postawić na Plantacji, Wyspie Skarbów, Lesie Tropikalnym, Kryształowych Wodospadach, Nawiedzonym Domu oraz Wybrzeżu Rozbitków
Rząd chmur "Ścieżki alchemii II"
Na rzędzie chmru należy ustawić 3 dowolne przedmioty o wymiarach 1x2.
Co 60 h otrzymamy:
- 15 x skrzynia pełni księżyca II
- bonus +1 większe plony z drzew przez 6 h
- bonus +100% PD/TPD przez 6 h.
Pozostałe przedmioty ozdobne były do wygrania w poprzedniej edycji wydarzenia.