Ścieżki alchemii
Dodane przez Wirk dnia 07.07.2020 17:02:10
Witajcie Farmerzy !
Najwyższy czas, aby Małpek zgłębił arkana alchemii. Otwórz swój umysł i razem z nimi oraz mistrzem Kozisławem podążaj krętymi ścieżkami i odkryj tę tajemną wiedzę!
Rozpoczęcie w środę 08.07.2020 godz. 14:00
Zakończenie we wtorek 14.07.2020 godz. 14:00
Więcej informacji i poradnik w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
Najwyższy czas, aby Małpek zgłębił arkana alchemii. Otwórz swój umysł i razem z nimi oraz mistrzem Kozisławem podążaj krętymi ścieżkami i odkryj tę tajemną wiedzę!
Rozpoczęcie w środę 08.07.2020 godz. 14:00
Zakończenie we wtorek 14.07.2020 godz. 14:00
Czas trwania: od 08.07.2020 godz. 14:00 do 14.07.2020 godz. 14:00 (6 dni)
Dostępność: po odblokowaniu Bahamaramy
Poziom trudności: średni
Rośliny eventowe i ich produkcja w młynie
Zamiast roślin eventowych, na start wydarzenia każdy Gracz otrzyma 5 x Cebulka kwiatowa.
Służą one do produkcji roślin eventowych w młynie; rośliny wyprodukowane w ten sposób można rozsiewać i siać jak wszystkie inne rośliny.
Jeśli w trakcie eventu liczba Cebulek kwiatowych spadnie poniżej 5 szt., w ciągu 5 godzin nastąpi ich wyrównanie do tej liczby.
Pozostałe po evencie Cebulki kwiatowe zostaną wymienione na 4 PD, 4 TPD i 5 SG za każdą.
Wg otrzymanych informacji Posiadacze konta Premium otrzymają dodatkowe 5 szt. Cebulek kwiatowych na start eventu.
W młynie każdą roślinę można wyprodukować wg dwóch wariantów - w jednym otrzymuje się 1 roślinę, w drugim 10 roślin na cykl produkcji:
Do produkcji roślin eventowych oprócz Cebulek kwiatowych wykorzystywane są tynktury:
Zielona
tynktura
Żółta
tynktura
Fioletowa
tynktura
Tynktury te zdobywa się przy wykonywaniu zadań eventowych.
Po evencie niewykorzystane tynktury zostaną wymienione na 1 PD i 1 SG za każdą (zielona i fioletowa tynktura) oraz 1 TPD i 1 SG (żółta tynktura)
Przedmiot eventowy
Przedmiot eventowy w Galerii handlowej
Koszyki eventowe
Event przypomina wydarzenie "Wielkie bum" z marca 2020 r. Odbywa się na planszy do której można przejść przez zegar eventowy, newsy oraz ikonkę wydarzenia:
Główna różnica w porównaniu do wcześniejszych wydarzeń tego typu to produkcja w młynie roślin do rozsiewu oraz brak możliwości wykonywania zadań (produkcji roślin) dla wszystkich obszarów jednocześnie - Gracz wybiera od którego obszaru rozpocznie: Farmy, Bahamaramy czy Strefy pełni. Wyboru nie można zmienić. Dopiero po zakończeniu zadań dla wybranego obszaru można przejść do kolejnego, w tym rozpocząć produkcję potrzebnych w nim roślin.
Plansza
Na planszy znajdują się 3 ścieżki. Na każdej z nich jest dostarczany inny rodzaj rośliny eventowej: zielona ścieżka wymaga Zielonej koniczyny uprawianej na Głównej Łące, żółta - Żółtej koniczyny, którą można siać tylko na Plantacji, fioletowa ścieżka - Fioletowej koniczyny uprawianej na Polach pełni księżyca. Po prawej stronie znajduje się okno, w którym wyświetlać się będą wymagania i nagrody dla poszczególnych zadań. Grafika w kształcie wykrzyknika kieruje do młyna.
Na początku eventu każdy Gracz otrzyma 1 x Starożytny klucz
Klucz umożliwia wykonanie pierwszego zadania na jednej ze ścieżek - wg wyboru Gracza. Nagrodą w pierwszym
zadaniu każdej ścieżki jest tynktura służąca do produkcji wymaganych na tej ścieżce roślin eventowych:
* po odblokowaniu zielonej ścieżki otrzymuje się Zieloną tynkturę służącą do produkcji Zielonej koniczyny;
* po odblokowaniu żółtej ścieżki otrzymywana jest Żółta tynktura umożliwiająca produkcję Żółtej koniczyny;
* po odblokowaniu fioletowej ścieżki otrzymuje się Fioletową tynkturę i można wyprodukować Fioletową koniczynę.
Ostatnią nagrodą na każdej ze ścieżek jest nowy Starożytny klucz umożliwiający odblokowanie następnej ścieżki i tym samym możliwość produkcji kolejnej rośliny dzięki nowej tynkturze.
Kolejność odblokowywania ścieżek jest dowolna.
Pozostały po evencie Starożytny klucz zostanie wymieniony na 4 PD, 4 TPD i 5 SG.
Wymagania i nagrody dla poszczególnych zadań
Skrzynie z tymi nagrodami znajdziecie w inwentarzu - zakładka Towar konsumpcyjny. Przy otwarciu zostaną dopisane wszystkie zawarte w nich przedmioty. Po zakończeniu eventu nie otwarte skrzynie zostaną usunięte z inwentarza, a ich zawartość zostanie dopisana do konta Gracza.
Plansza z numeracją zadań
Zależnie od stopnia wykonania zadań na ścieżkach, uzyskuje się dostęp do trzech dwukolorowych pól oraz do pola centralnego z główną nagrodą - rząd pnącza. Zadania 16, 17 i 18 są dostępne po odblokowaniu sąsiadujących, wskazanych strzałkami pól (np. zadanie 18 po wykonaniu zadań 15 i 8 ). Zadanie 19 jest dostępne po zakończeniu zadań na wszystkich trzech ścieżkach.
Item "Taniec zwycięstwa"
6 200 PD oraz 1 x Skrzynia Bawarskiego Święta IV co 22 h; 2 małe pola
Można go ustawić na terenie Farmy (z wyjątkiem Wybiegu dla zwierzaków domowych).
Item "Nie zawsze w punkt"
6 200 TPD oraz 3 x Skrzynia z owocami co 22 h; 2 małe pola
Można go ustawić na terenie Bahamaramy.
Item "Sztuki tajemne"
6 200 PD oraz 1 x Skrzynia wiedźmich skarbów M co 22 h; 2 małe pola
Może być postawiony w Nawiedzonym domu.
Item "Gorące misie"
6 600 PD/TPD co 22 h; 2 małe pola
Można go ustawić wszędzie z wyjątkiem Strefy pełni i Wybiegu dla zwierzaków domowych.
Item "Niedoszły bohater"
6 600 PD co 22 h; 2 małe pola
Można go ustawić na na terenie Farmy (z wyjątkiem Wybiegu dla zwierzaków domowych) i w Nawiedzonym domu.
Item "Czar sprzątający"
6 600 PD/TPD co 22 h; 2 małe pola
Można go ustawić na terenie Bahamaramy i w Nawiedzonym domu.
Rząd chmur "Ścieżki alchemii"
Na pnączu należy ustawić 5 dowolnych itemów o wymiarach 1x2 każdy.
Co 44 h otrzymamy:
800 PD x Poziom Farmy
400 TPD x Poziom Wyspy
1 x Skrzynia pełni księżyca III