Parapetówka - FAQ - PORADNIK 2020.
Dodane przez Wirk dnia 25.03.2020 13:40:15
Witajcie Farmerzy !
Ślimak, pająk i biedronka przeprowadzają się, a ich nowy dom nadal nie jest gotowy!
Spróbuj swoich sił w dekorowaniu i zmień stary pień w trzy wspaniałe mieszkania!

news.png


Rozpoczęcie w czwartek 26.03.2020 godz. 14:00
Zakończenie w środę
01.04.2020 godz. 14:00

Więcej informacji i poradnik w rozwinięciu wiadomości.

Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
Ślimak, pająk i biedronka przeprowadzają się, a ich nowy dom nadal nie jest gotowy!
Spróbuj swoich sił w dekorowaniu i zmień stary pień w trzy wspaniałe mieszkania!

news.png


Rozpoczęcie w czwartek 26.03.2020 godz. 14:00
Zakończenie w środę
01.04.2020 godz. 14:00

poziom trudności: średni/trudny
dostępność: od 3. poziomu Farmy (wymagany 10. w celu ukończenia)

podstawowe_inf.png


Rośliny eventowe

eventpfmar2020springsnowflake.gif eventpfmar2020treefungus.gif


T_roslinki.png


Koszyki eventowe

T_koszyki.png


Naleśnik z owocami skraca o 20% czas wyrastania roślin eventowych przez 48 h po uruchomieniu. Po zakończeniu wydarzenia zostanie wymieniony na 2 000 PD i 1 000 SG.

zadania1.png


Wydarzenie będzie odbywać się na polu akcji gry do którego można przejść z mapy. Na początku wydarzenia gracze nie będą mieli dopisanych roślin eventowych. Będą musieli je zebrać z pola. Będą na nim od początku wydarzenia.

Na rośliny nie działają żadne bonusy ani przetwory z Dzielnicy rzemieślniczej. Do przyspieszenia wzrostu można użyć jak to zwykle bywa na polu akcji - jedynie wody i nawozu.

Na polanie będzie sięgają mieściło 123 pola 1 x 1.

plansza.png


Podczas trwania wydarzenia zadaniem graczy będzie udekorowanie trzech mieszkań. Do każdego z nich przechodzi się poprzez naciśniecie zielonego plusa.
Po kliknięciu na jeden z nich pojawi się takie okno:

zadania.png


Każdy z mebli można udekorować na jeden z trzech stylów poprzez naciśnięcie zielonego plusa pod wybranym stylem. Każdy z mebli może mieć tylko jeden styl. Oznacza to, że jak dla lampy wybierzemy czapkę czarownicy to zostanie zablokowana możliwość wybrania statku kosmicznego czy płyty i pojawi się podobny do tego ekran:

zadania_zrobione.png


Po wykonaniu wszystkich zadań z jednego domku odblokuje się możliwość wykonania zadania finałowego. Po wykonaniu wszystkich zadań finałowych Gracz otrzyma rząd pnącza. Zadania w domkach można wykonywać w dowolnej kolejności (za wyjątkiem finałowego).

Zadania do wykonania:

1.png


2.png


T_zad_3.png


Numeracja stylów jest od lewej do prawej. Czyli styl (1) jest pierwszy od lewej strony.
nagrody.png


Parapetówka (naklejka 1)
sticker556.png


Parapetówka (naklejka 2)
sticker557.png


Parapetówka (naklejka 3)
sticker558.png


Item "Ślimacza zjeżdżalnia (+)"
eventpfmar2020slide.giff


5 100 PD/TPD i Skrzynia zwariowanych zwierząt x 1 co 20 h. 10 ładunków, 2 małe pola.

Item "Wspaniała biedronka (+)"
eventpfmar2020portrait.gif


5 500 PD/TPD i Ekskluzywne perfumy x 2 co 20 h. 10 ładunków, 2 małe pola.

Item "Wesoły pajączek (+)"
eventpfmar2020balance.gif


6 000 PD/TPD i Floren x 1 co 20 h. 10 ładunków, 2 małe pola.

Wszystkie przedmioty dopóki mają (+) nie mogą zostać umieszczone na pnączu. Po schowaniu do paska lub wyczerpaniu ładunków można je umieścić na pnączu.

Rząd pnącza - Parapetówka
eventpfmar2020row.png


Co 30 h:
700 PD x poziom Farmy,
+80% PD z drzew przez 6 h,
Skrzynia PD x 1.

Skrzynia ze szmaragdami

lootPackage85.png lootPackage85.png lootPackage85.png


Skrzynia zawiera jeden z poniższych przedmiotów:

5.000 PD, 10.000 PD, 25.000 PD, 50.000 PD, 100.000 PD,
2.500 SG, 5.000 SG, 12.500 SG, 25.000 SG, 50.000 SG,
8 x Super nawóz, 16 x Super nawóz, 24 x Super nawóz,
3 x Super nawóz Zosi, 6 x Super nawóz Zosi, 9 x Super nawóz Zosi,
1 x Chutney marchw.-jabłk.,
1 x Złote banany, 2 x Złote banany, 3 x Złote banany, 5 x Złote banany.

Poradnik zawiera wszystkie aktualizacje wprowadzone w trakcie gry.