Parapetówka - FAQ - PORADNIK 2020.
Dodane przez Wirk dnia 25.03.2020 13:40:15
Witajcie Farmerzy !
Ślimak, pająk i biedronka przeprowadzają się, a ich nowy dom nadal nie jest gotowy!
Spróbuj swoich sił w dekorowaniu i zmień stary pień w trzy wspaniałe mieszkania!
Rozpoczęcie w czwartek 26.03.2020 godz. 14:00
Zakończenie w środę 01.04.2020 godz. 14:00
Więcej informacji i poradnik w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
Ślimak, pająk i biedronka przeprowadzają się, a ich nowy dom nadal nie jest gotowy!
Spróbuj swoich sił w dekorowaniu i zmień stary pień w trzy wspaniałe mieszkania!
Rozpoczęcie w czwartek 26.03.2020 godz. 14:00
Zakończenie w środę 01.04.2020 godz. 14:00
poziom trudności: średni/trudny
dostępność: od 3. poziomu Farmy (wymagany 10. w celu ukończenia)
Rośliny eventowe
Koszyki eventowe
Naleśnik z owocami skraca o 20% czas wyrastania roślin eventowych przez 48 h po uruchomieniu. Po zakończeniu wydarzenia zostanie wymieniony na 2 000 PD i 1 000 SG.
Wydarzenie będzie odbywać się na polu akcji gry do którego można przejść z mapy.
Na początku wydarzenia gracze nie będą mieli dopisanych roślin eventowych. Będą musieli je zebrać z pola. Będą na nim od początku wydarzenia.
Na rośliny nie działają żadne bonusy ani przetwory z Dzielnicy rzemieślniczej. Do przyspieszenia wzrostu można użyć jak to zwykle bywa na polu akcji - jedynie wody i nawozu.
Na polanie będzie sięgają mieściło 123 pola 1 x 1.
Podczas trwania wydarzenia zadaniem graczy będzie udekorowanie trzech mieszkań. Do każdego z nich przechodzi się poprzez naciśniecie zielonego plusa.
Po kliknięciu na jeden z nich pojawi się takie okno:
Każdy z mebli można udekorować na jeden z trzech stylów poprzez naciśnięcie zielonego plusa pod wybranym stylem. Każdy z mebli może mieć tylko jeden styl. Oznacza to, że jak dla lampy wybierzemy czapkę czarownicy to zostanie zablokowana możliwość wybrania statku kosmicznego czy płyty i pojawi się podobny do tego ekran:
Po wykonaniu wszystkich zadań z jednego domku odblokuje się możliwość wykonania zadania finałowego. Po wykonaniu wszystkich zadań finałowych Gracz otrzyma rząd pnącza.
Zadania w domkach można wykonywać w dowolnej kolejności (za wyjątkiem finałowego).
Zadania do wykonania:
Numeracja stylów jest od lewej do prawej. Czyli styl (1) jest pierwszy od lewej strony.
Parapetówka (naklejka 1)
Parapetówka (naklejka 2)
Parapetówka (naklejka 3)
Item "Ślimacza zjeżdżalnia (+)"
f
5 100 PD/TPD i Skrzynia zwariowanych zwierząt x 1 co 20 h. 10 ładunków, 2 małe pola.
Item "Wspaniała biedronka (+)"
5 500 PD/TPD i Ekskluzywne perfumy x 2 co 20 h. 10 ładunków, 2 małe pola.
Item "Wesoły pajączek (+)"
6 000 PD/TPD i Floren x 1 co 20 h. 10 ładunków, 2 małe pola.
Wszystkie przedmioty dopóki mają (+) nie mogą zostać umieszczone na pnączu. Po schowaniu do paska lub wyczerpaniu ładunków można je umieścić na pnączu.
Rząd pnącza - Parapetówka
Co 30 h:
700 PD x poziom Farmy,
+80% PD z drzew przez 6 h,
Skrzynia PD x 1.
Skrzynia ze szmaragdami
Skrzynia zawiera jeden z poniższych przedmiotów:
5.000 PD, 10.000 PD, 25.000 PD, 50.000 PD, 100.000 PD,
2.500 SG, 5.000 SG, 12.500 SG, 25.000 SG, 50.000 SG,
8 x Super nawóz, 16 x Super nawóz, 24 x Super nawóz,
3 x Super nawóz Zosi, 6 x Super nawóz Zosi, 9 x Super nawóz Zosi,
1 x Chutney marchw.-jabłk.,
1 x Złote banany, 2 x Złote banany, 3 x Złote banany, 5 x Złote banany.
Poradnik zawiera wszystkie aktualizacje wprowadzone w trakcie gry.