Łatek dostatek (III) - FAQ - PORADNIK 2020.
Dodane przez Wirk dnia 17.03.2020 13:54:08
Witajcie Farmerzy !
Tańcowała igła z nitką, igła ładnie, nitka brzydko i tak sobie tańcowały aż...
wpadły w łapki Krystyny Szewki!
Ta zaprowadziła ład i porządek i zajęła się szyciem ubrań dla farmerskich zwierząt.
Pomóżcie jej w tym zadaniu!
Rozpoczęcie w środę 18.03.2020 godz. 14:00
Zakończenie w środę 25.03.2020 godz. 14:00
Więcej informacji i poradnik w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
Tańcowała igła z nitką, igła ładnie, nitka brzydko i tak sobie tańcowały aż...
wpadły w łapki Krystyny Szewki!
Ta zaprowadziła ład i porządek i zajęła się szyciem ubrań dla farmerskich zwierząt.
Pomóżcie jej w tym zadaniu!
Rozpoczęcie w środę 18.03.2020 godz. 14:00
Zakończenie w środę 25.03.2020 godz. 14:00
Dostępność: od 3 poziomu na Farmie
Poziom trudności: średni/trudny (zależnie od celu Gracza)
Roślina eventowa: tkanicja famosa
Przedmioty eventowe
Przedmioty eventowe w Galerii handlowej
Produkcja w młynie
Na początku eventu każdy Gracz otrzyma 9 x Skrawek tkaniny (3 na planszy i 6 dodatkowych)
koszyki eventowe
Do mechaniki nie wprowadzono istotnych zmian w porównaniu do poprzedniej
edycji - Łatek dostatek (II).
Do znanych już plansz dodano 10 nowych;
plansze te pojawią się w pierwszej kolejności.
Do okna eventowego można przejść przez zegar, newsy lub klikając w ikonkę wydarzenia:
Szczegółowy opis poszczególnych elementów okna oraz mechaniki minigry znajduje się w FAQ do
pierwszego wydarzenia serii - "Łatek dostatek". Niniejszy poradnik przypomina najważniejsze elementy.
Po lewej stronie - pasek postępu, na którym odliczane są wykorzystane ogółem skrawki tkaniny
(płytki złożone z dwóch wzorów - łatek).
Pośrodku znajduje się plansza, na której układa się skrawki. W tym celu należy kliknąć w któryś ze
skrawków na bocznym panelu i trzymając wciśnięty lewy przycisk myszy przeciągnąć go na planszę.
Pokazuje to poniższa grafika (na skrawku chwytamy kursorem ten wzór, który chcemy dostawiać).
Przesuwając kursorem wokół skrawka można zmieniać jego ułożenie, można go też przeciągnąć
w inne miejsce planszy lub odłożyć na bok i wybrać inny wzór.
Pojedyncze kliknięcie w skrawek kończy jego układanie (nie da się już nim poruszać) i można układać kolejny.
Pierwszy skrawek musi bezpośrednio przylegać do wolnego boku pola z dużym brązowym guzikiem
(pole początkowe); na planszy może być kilka takich pól.
Kolejne skrawki można dostawiać tylko do pól z tym samym rodzajem wzoru (lub do pozostałych
wolnych boków pola początkowego).
Na planszach znajdują się rozmaite przeszkody (guziki, szpulki itp.).
Na polach z nimi nie można układać skrawków.
Celem gry jest połączenie w grupę jak największej liczby łatek z tym samym wzorem.
Im więcej uda się ich zgrupować, tym większa będzie nagroda dodatkowa.
Jaka jest jej wartość można sprawdzić najeżdżając kursorem na daną grupę wzorów.
Kolejne skrawki są dodawane do bocznego panelu po kliknięciu przyciski ze znakiem "+"
(wzory na nich są generowane losowo).
Jeśli wzory na skrawkach nam nie odpowiadają, można je wymienić (do 5 razy dla każdej z plansz).
Pierwsza wymiana jest darmowa. Każda kolejna kosztuje 1 x Guzik wymiany.
Gra nie kończy się automatycznie. Gdy danej planszy nie chcemy już układać (lub nie mamy już takiej
możliwości), trzeba ją zakończyć klikając w okrągły przycisk końca gry (w prawym dolnym rogu).
Przycisk ten staje się aktywny po ułożeniu na planszy co najmniej 2 skrawków.
Każda z plansz ma odrębny zestaw wzorów, które mogą zostać wylosowane. Można je podejrzeć
najeżdżając kursorem na stos skrawków w prawym dolnym rogu planszy.
Do poszczególnych wzorów przypisane są nagrody dodatkowe.
Poniższa tabela pokazuje powiązanie między liczbą zgrupowanych łatek danego wzoru a wartością nagrody dodatkowej:
Główne nagrody eventowe
Za zdobyte w trakcie eventu Gwiezdne talary można kupić kolejne nagrody w sklepie eventowym.
Niewykorzystane Gwiezdne talary zostaną po evencie wymienione na
378 PD, 210 TPD i 604 SG za każdy.
T
Uwaga! Kombajn (24 h), Siewnik (24 h), Budowniczy (24 h), Wszyscy pomocnicy (24 h) aktywują się bezpośrednio po zakupie.
Do inwentarza trafiają tylko Kupony na kombajn.
Naklejka "Łatek dostatek III"
Item "Szyte na miarę"
5.600 PD/TPD co 20 h; 2 małe pola
Item "Szafomat"
2.900 PD/TPD co 20 h; 1 małe pole
Item "Suche pranie"
3.100 PD/TPD co 10 h; 2 małe pola
Powyższe itemy mogą być postawione wszędzie oprócz Strefy pełni księżyca i Wybiegu dla zwierzaków
domowych. Są niezbędne do uruchomienia eventowego pnącza.
Rząd chmur "Łatek dostatek III"
Co 21 h otrzymamy:
120.000 PD
1 x Skrzynia z farmerskim wyposażeniem II
1 x Skrzynia narzędzi II