Witajcie Farmerzy !
Mamy zimę, no to pora na trochę białego szaleństwa! Alicja po raz pierwszy próbuje swoich sił na ośnieżonym stoku. Spróbuj i Ty wraz z nią!
Rozpoczęcie w czwartek, 30.01.2020, godz. 14:00. Zakończenie środa, 05.02.2020, godz. 14:00.
dostępność: od 3 poziomu na Farmie;
poziom trudności: trudny;
- specjalny przedmiot eventowy
- przedmioty eventowe w Galerii handlowej
Mechanika eventowa - odblokowywanie kolejnych pól na planszy stanowiącej rodzaj labiryntu - była już kilkakrotnie wykorzystywana, np. w wydarzeniu
"Cała masa skarbów". Tym razem przeniesiemy się na stok narciarski obejmujący 3 odrębne plansze (3 strefy). Początkowo dostępna jest tylko Strefa 1, na której odblokowujemy dostęp do Strefy 2, a na tej z kolei - dostęp do Strefy specjalnej.
W Strefie 1 i 2 oddawane są wyłącznie rośliny i przedmioty eventowe, zdobywa się na nich główną nagrodę - pnącze wraz z itemami. Strefa specjalna jest obszarem bonusowym z nagrodami dodatkowymi. W znajdujących się na niej zadaniach wymagany jest głównie specjalny przedmiot -
Przepustka narciarska.
Przepustki narciarskie są otrzymywane z 6 Automatów znajdujących się w Strefie 1 i 2 (poniżej ikonka Automatu):
Po odblokowaniu pola z nim, każdy Automat co 3 godziny daje 5 x Przepustka narciarska. Odbiór pierwszych 5 przepustek z danego Automatu jest możliwy bezpośrednio po wykonaniu zadania; kolejne - po upływie każdych 3 godz. (towar na odblokowanie wpłacany jest tylko raz).
| Zakończona produkcja |
|
|
Po kliknięciu w Automat, który zakończył produkcję, odbieramy przepustki na bocznym panelu (przycisk Użyj).
Plansza Strefa 1
Po lewej stronie znajdują się przyciski nawigacji, pozwalające zmieniać Strefy (plansze), na których jesteśmy. Zaczynamy w Strefie 1 od zaznaczonego pola z Alicją. Po kliknięciu w pole, na bocznym panelu wyświetlą się wymagania, nagrody i przycisk wpłaty (Odblokuj):
Każde pole to jedno zadanie. Dopiero po wykonaniu zadania na danym polu można wykonywać zadania na polach sąsiednich - poza przypadkami, kiedy pola są oddzielone nieprzekraczalną ścianą.
Odblokowanie niektórych pól wymaga wcześniejszego zakończenia zadań na innych polach.
Dotyczy to:
* pól z Automatami - należy wcześniej odblokować pole z łopatą w takim kolorze, jak szaliki bałwanów blokujących dostęp do automatu np.: do odblokowania pola z tym automatem
konieczne jest wcześniejsze odblokowanie pola z tą łopatą:
* pól z dostępem do kolejnej Strefy - należy wcześniej odblokować pole z nożyczkami:
W Strefie 1:
W Strefie 2:
| Grafika - Strefa specjalna |
|
|
Poniżej schematy plansz z wymaganiami i nagrodami. Nieprzekraczalne ściany są oznaczone grubą błękitną linią. Na kolorowo zaznaczono pokoje z łopatami i nożycami i w tych samych kolorach "drzwi" do pokojów odblokowywanych przez te przedmioty.
Strefa 1
Strefa 2
Strefa specjalna
Naklejka "Alicja w Krainie Stoków"
Item "Miś Ślizguś"
1 250 PD/TPD co 9 h, 1 małe pole.
Item "Pingwin Fajtłapa"
2 550 PD/TPD co 9 h, 2 małe pola.
Item "Kózka Nieskakała"
2 600 PD/TPD co 9 h, 2 małe pola.
Item "Akrolama"
5 360 PD/TPD co 9 h, 4 małe pola.
Powyższe itemy mogą zostać ustawione na terenie: Głównej łąki, Dzikiej łąki, Leśnej polany, Ogrodu ozdobnego, Plantacji, Lasu tropikalnego, Kryształowych Wodospadów i Wyspy skarbów. Są niezbędne do uruchomienia eventowego pnącza.
Rząd chmur "Alicja w Krainie Stoków"
Co 38 h otrzymamy:
80% więcej PD/TPD ze zbioru wszystkich przedmiotów przez 1 h;
5% większą szansę na uzyskanie wszystkich przedmiotów poza Bahamaramą przez 1 h.
5% większą szansę na uzyskanie wszystkich przedmiotów na Bahamaramie przez 1 h.