Dyniowe kolumny - FAQ - PORADNIK 2019.
Dodane przez TaMara1 dnia 29.10.2019 22:10:38
Witajcie Farmerzy !

Dyniowa głowa tu, dyniowa głowa tam, całą wieżę dyniowych głów już mam!
Jeśli Ty ich jeszcze nie masz to zacznij działać i buduj własne dyniowe wieże.
Niech się pną w górę! Przeraź całą okolicę dyniowymi kolumnami!

dyn-kol.png

Event rozpocznie się w środę 30.10.2019, godz. 14:00 i zakończy we wtorek, 05.11.2019, godz. 14:00.

Poradnik znajduje się w rozwinęciu wiadomości.

Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Dyniowa głowa tu, dyniowa głowa tam, całą wieżę dyniowych głów już mam!
Jeśli Ty ich jeszcze nie masz to zacznij działać i buduj własne dyniowe wieże.
Niech się pną w górę! Przeraź całą okolicę dyniowymi kolumnami!

dyn-kol.png

Event rozpocznie się w środę 30.10.2019, godz. 14:00 i zakończy we wtorek, 05.11.2019, godz. 14:00.

Dostępność: 1 poziom na Wyspie oraz 14 poziom na Farmie (pozwalający na odblokowanie Bahamaramy na Drzewie Mądrości)
Poziom trudności: średni (pnącze)/trudny (wszystkie sceny)

Roślina eventowa - topniejące pędy

twooutofthreeoct2019candlewax.gif

T_roslina.png

Przedmiot eventowy - noże rzeźbiarskie

T_wypadajka.png

Przedmiot eventowy do zakupu w Galerii handlowej

T_wypadajka_galeria.png

Produkcja w młynie - straszna świeca, czachoświeca, dyniowa świeca

T_mlyn.png

Koszyki eventowe

T_koszyki.png

Do planszy eventowej można przejść przez zegar eventowy, newsy oraz ikonkę wydarzenia na łąkach Wyspy

twooutofthreeoct2019entry.gif

Event ma tą samą mechanikę co Nowy dom Borsty'ego. Po lewej stronie planszy znajduje się pasek postępu. Po prawej - informacja o liczbie posiadanych przedmiotów eventowych oraz możliwość przejścia do kolejnych "scen". W centralnej części planszy znajdują się dwie podstawy, na których tworzone są kolumny z dyń.

plansza.png

Postęp jest naliczany za ukończenie każdej z kolumn. By przejść do kolejnej "sceny", należy ukończyć obie kolumny znajdujące się na wcześniejszej scenie. Przed ich zakończeniem można obejrzeć następną scenę, lecz nie można na niej robić zadań.

Zaczynamy od kliknięcia w zielony przycisk z plusem.
Pojawi się wtedy okienko, w którym wybieramy rodzaj dyń, z których wykonamy daną kolumnę. Do wyboru mamy: upiorny pomarańcz, jadowitą zieleń oraz widmową biel.

wybor_dyni.png

Po wyborze którejś z nich rozwinie się okno, w którym potwierdzamy lub zmieniamy wybór

wybor_dyni_2.png

Analogicznie postępujemy z drugą kolumną na "scenie", z tym, że nie możemy powtórnie wybrać koloru dyni, który wykorzystaliśmy przy pierwszej z kolumn. Na każdej z kolejnych scen ponownie wybieramy dwa z trzech dostępnych kolorów; wybory na wcześniejszych scenach nie mają tu znaczenia.

Dopóki nie zaczniemy wykonywać zadań dla danej kolumny (nie został oddany żaden towar), możemy zmienić wybrany kolor. Wystarczy kliknąć w czerwony przycisk na dole danej kolumny.

Wybór i zmianę koloru dyń można obejrzeć poniżej

mechanika_gif.gif

Zestawienie wymagań i nagród dla poszczególnych kolorów dyń na kolejnych scenach

T_scena_1.png

T_scena_2.png

T_scena_3.png

T_scena_4.png

T_scena_5.png

T_scena_6.png

T_scena_7.png

Nagrody główne są otrzymywane w miarę kończenia kolejnych kolumn - zgodnie z paskiem postępu

T_pasek_postepu.png

Żetony sezonowe wykorzystuje się w Sklepie sezonowym - Sezon na Halloween.

Naklejka "Dyniowe kolumny"

sticker504.png

Niepewna mina
twooutofthreeoct2019sleepypumpkin.gif
2 600 PD/TPD co 21 h; 1 małe pole.​

Dyniowe balony
twooutofthreeoct2019pumpkinballoons.gif
5 300 PD/TPD co 21 h; 2 małe pola.​

Dyniowy pokaz lalek
twooutofthreeoct2019puppetshow.gif
10 500 PD/TPD co 21 h; 4 małe pola.​

Powyższe itemy mogą zostać ustawione na terenie: Głównej łąki, Dzikiej łąki, Leśnej polany, Ogrodu ozdobnego, Plantacji, Lasu tropikalnego, Kryształowych Wodospadów, Wyspy skarbów oraz w Nawiedzonym domu.​

Rząd chmur "Dyniowe kolumny"
twooutofthreeoct2019row.png
Co 23 h otrzymamy:
500 TPD x Poziom Wyspy 30% więcej PD z wszystkich przedmiotów ze Strefy Pełni Księżyca (w tym z itemów w Nawiedzonym domu); czas trwania bonusu - 8 h
2 x Skrzynia z narzędziami III.​