Madagaskar - opowieści z zagrody - FAQ - PORADNIK 2019.
Dodane przez DAvSON dnia 28.08.2019 18:18:19
Witajcie Farmerzy !

Czy można się oprzeć takim słodkim maleństwom?
Na pewno nie! Dlatego weź udział w akcji specjalnej, podczas której będzie można zająć się tymi słodziakami!

ma.png

Rozpoczęcie w czwartek, 29.08.2019, godz. 14:00. Zakończy się w środę, 04.09.2019, godz. 14:00.

Pozostałe informacje znajdziecie w rozwinięciu wiadomości.


Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Czy można się oprzeć takim słodkim maleństwom?
Na pewno nie! Dlatego weź udział w akcji specjalnej, podczas której będzie można zająć się tymi słodziakami!

ma.png

Rozpoczęcie w czwartek, 29.08.2019, godz. 14:00. Zakończy się w środę, 04.09.2019, godz. 14:00.

Czas trwania: od 29.08.2019 godz. 14:00 do 04.09.2019 godz. 14:00 (6 dni)
Dostępność: od 14 poziomu na Farmie; wymagane odblokowanie Bahamaramy
Poziom trudności: średni

podstawowe_informacje.PNG

Przedmioty eventowe (wypadajki)

T_wypadajki.png


*Z każdej hodowli w oazie miłości otrzymamy jeden z dwóch powyższych przedmiotów.

Przedmioty eventowe (wypadajki) do zakupu w Galerii handlowej

T_wypadajki_galeria.png

Produkcja w młynie

T_produkcja_w_młynie.png

Przedmiot specjalny

T_wzmacniacz.png

Koszyki eventowe

T_koszyki_cz1.png

T_koszyki_cz2.png

zadania.PNG

Event opiera się o znaną mechanikę - jest to kolejne wydarzenie z serii Opowieści z zagrody. Główna różnica w stosunku do edycji z lutego br. to brak roślin eventowych oraz ograniczenie rodzajów przedmiotów (wypadajek) do dwóch.

Do planszy eventowej można przejść przez zegar eventowy, newsy lub klikając w ikonkę wydarzenia umieszczoną na łąkach Bahamaramy:
friendshipaug2019entry.gif
Analogicznie jak w poprzednich edycjach, na planszy znajdują się cztery małe zwierzątka. Naszym zadaniem jest dostarczanie im karmy i przechodzenie dzięki temu na kolejne poziomy ich rozwoju.
plansza.PNG
Każde ze zwierzątek zaczyna od poziomu zerowego. Na górze planszy znajdują się ikonki informujące nas, jaki poziom musi osiągnąć określona liczba zwierząt, aby zdobyć daną nagrodę:
ikonki_postępu.PNG

Poniżej nagrody, jakie otrzymamy:
T_postęp.png

Poziom zwierzątka wzrasta o jeden po każdorazowym zapełnieniu paska postępu złożonego z 12 kroków:
mały_pasek_postępu.PNG
Pasek ten jest zapełniany przez karmienie zwierzątka. Na każdym z poziomów można wybierać między trzema rodzajami karmy - dwie to karma zwykła (użycie którejś z nich to 2 kroki na pasku), jedna to ulubiona - używając jej wykonujemy 3 kroki na pasku. Można też na danym poziomie używać różnych rodzajów karmy.
Poniżej przykład:
gif bez dopalacza.gif

Mamy również możliwość użycia specjalnego wzmacniacza (do wielokrotnego zakupu w Galerii handlowej). Po jego użyciu zwiększa się o 1 ilość wykonywanych kroków przy karmieniu - zwykła karma daje 3 kroki, a ulubiona 4 kroki. Wzmacniacz działa tylko na zwierzątko dla którego został użyty i tylko na jednym poziomie.
Poniżej efekty jego użycia:
giz z dopalaczem.gif

Po każdym zapełnieniu paska postępu zwierzątko zasypia. Budzi się (i można je karmić ponownie), gdy zapełnimy pasek postępu u kolejnego zwierzątka. Zasada ta przestaje obowiązywać, gdy pozostaje nam do karmienia tylko jedno zwierzę (pozostałe są już dorosłe) - w takim przypadku zwierzątko przechodzi na kolejne poziomy bez zasypiania między nimi.

Jeśli na jakimś poziomie nadkarmimy zwierzaka - np. do końca paska pozostaje jeden krok, a nakarmimy go paszą dającą 3 kroki, ta nadwyżka przepada.

Poniżej zestawienie karm i nagród dla kolejnych poziomów zwierzątek:
lew.png
T_lwiątko.png
żyrafa.png
T_żyrafka.png
hipopotam.png
T_hipcio.png
zebra.png
T_zebrzątko.png


nagrody.PNG

Naklejka "Madagaskar - opowieści z zagrody"
sticker484.png

Item "Zjeżdżalnia żyrafki"
friendshipaug2019giraffeslide.gif
2 200 PD/TPD co 21 h, 1 małe pole​

Item "Degustacja jabłek"
friendshipaug2019applehelp.gif
4 500 PD/TPD co 21 h, 2 małe pola​

Item "Kto jest kim?"
friendshipaug2019whitehorse.gif
4 500 PD/TPD co 21 h, 2 małe pola​

Item "Przeprawa przez rzekę"
friendshipaug2019safarihat.gif
9 500 PD/TPD co 21 h, 4 małe pola​

Powyższe itemy mogą zostać ustawione na terenie: Głównej łąki, Dzikiej łąki, Leśnej polany, Ogrodu ozdobnego, Plantacji, Lasu tropikalnego, Kryształowych Wodospadów i Wyspy skarbów. Zależnie od miejsca postawienia będziemy uzyskiwać z nich PD lub TPD.
Są wymagane do uruchomienia eventowego pnącza.​

Rząd chmur "Madagaskar"
friendshipaug2019row.png
Co 22 h otrzymamy:
400 TPD x Poziom Wyspy;
500 SG x Poziom Farmy;
1 x Skrzynia z obornikiem;
1 x Skrzynia dostatku.