Cała masa skarbów - FAQ - PORADNIK 2019.
Dodane przez TaMara1 dnia 19.03.2019 15:25:44
Witajcie Farmerzy !

Kapitan Bunia usłyszała o skarbach ukrytych w jednym z domów letniskowych należących do rodziny Sylwi i postanowiła złożyć im wizytę pod ich nieobecność.
Masz dość odwagi, by do niej dołączyć?

news2.png

Event rozpocznie się w środę 20.03.2019, godz. 14:00 i potrwa do wtorku 26.03.2019, godz. 14:00.

Poradnik znajdziecie w rozwinięciu wiadomości.

Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Kapitan Bunia usłyszała o skarbach ukrytych w jednym z domów letniskowych należących do rodziny Sylwi i postanowiła złożyć im wizytę pod ich nieobecność.
Masz dość odwagi, by do niej dołączyć?

news2.png

Event rozpocznie się w środę 20.03.2019, godz. 14:00 i potrwa do wtorku 26.03.2019, godz. 14:00.

Dostępność: 1 poziom na Wyspie, 14 poziom na Farmie (pozwalający na odblokowanie Wyspy na Drzewie Mądrości)
Poziom trudności: zdobycie kompletnego pnącza - średni/ zdobycie wszystkich nagród eventowych - trudny.

Roślina eventowa - hawajski kwiat

taskmapmar2019hawaiianbloom.gif

T_roslina.png

Przedmioty eventowe (wypadajki) - zdjęcia ze wskazówką, butelka ze wskazówką

T_wypadajki.png

Przedmioty eventowe (wypadajki) do zakupu w Galerii handlowej

T_wypadajki_galeria.png

Produkt w młynie

T_produkt_mlyn.png

Koszyki eventowe

T_koszyki.png

Event polega na przeszukiwaniu prostego labiryntu o paru poziomach.
Mechanika jest nam znana - choćby z ostatniego wydarzenia tego typu tj. Statek kosmiczny Lunarama. Tym razem naszym zadaniem jest odkrywanie kolejnych pomieszczeń domku letniskowego.

Do okna eventowego przechodzimy przez zegar eventowy, newsy lub przez ikonkę wydarzenia

taskmapmar2019evententry.gif

Tak wygląda plansza eventowa (pierwsze piętro)

plansza1poziom-opisana.png

Zaznaczono na niej najważniejsze elementy, czyli:
* znajdujące się na pierwszym piętrze pole, od którego rozpoczynamy przeszukiwanie domu;
* przyciski nawigacji po lewej stronie, pozwalające zmieniać piętra, na których jesteśmy;
* wygląd ikon z najważniejszymi nagrodami eventowymi - "Skarb";
* trampoliny - łączą dwa sąsiednie poziomy budynku; odblokowanie pomieszczeń z nimi pozwala poruszać się między piętrami (odpowiednik windy).

Każde pole to jedno zadanie. Dopiero po wykonaniu zadania na danym polu można wykonywać zadania na polach sąsiednich - poza wypadkami kiedy pola są oddzielone ścianą. W poniższych schematach nieprzekraczalne ściany są oznaczone grubą brązową linią.

Aby przejść do niektórych pomieszczeń musimy otworzyć drzwi. Klucze do tych drzwi znajdują się w innych pokojach domu. W celu otworzenia drzwi, musimy wcześniej odblokować pokój, w którym znajduje się właściwy klucz. Na poniższych schematach na kolorowo zaznaczono miejsca z drzwiami i w identycznym kolorze pokój, w którym znajduje się potrzebny klucz. Zdarza się, że klucz do danego pokoju znajduje się na innym piętrze budynku.

Piętro 1

1_pietro.png

Piętro 2

2_pietro.png

Dodatkowe (trzecie) piętro

3_pietro.png

W przypadku trampolin, odblokowanie (oddanie towaru) na jednym piętrze, oznacza automatyczne odblokowanie pomieszczenia na sąsiednim piętrze - z którym łączy się w pionie dana trampolina. Nie ma znaczenia, na którym z tych dwóch pięter towar oddamy. Kierunki poruszania się trampolinami oznaczono strzałkami.

Wymagania eventowe:

W celu zdobycia kompletnego pnącza potrzebujemy:
15 800 x Hawajski kwiat
2 100 x Zdjęcia ze wskazówką
850 x Butelka ze wskazówką​

W celu zdobycia wszystkich nagród eventowych potrzebujemy łącznie:
25 000 x Hawajski kwiat
2 900 x Zdjęcia ze wskazówką
1 150 x Butelka ze wskazówką​

Naklejka Cała masa skarbów

sticker432.png

Woda chłodząca
taskmapmar2019coolingwaters.gif
1 950 PD/TPD co 21 h. 1 małe pole.

Relaks na plaży
taskmapmar2019chillinatthebeach.gif
4 000 PD/TPD co 21 h. 2 małe pola.​

Podaj piłkę!
taskmapmar2019passtheball.gif
9 050 PD/TPD co 22 h. 4 małe pola.

Wesoła moda (+)
taskmapmar2019fashionfun1.gif
Przez pierwszych 5 zbiorów otrzymamy 3 000 TPD oraz 2 x Imprezowa wejściówka co 24 h;
po 5-krotnym zbiorze lub po wcześniejszym usunięciu itemu do inwentarza zmienia się on w item:
Wesoła moda
Co 24 h otrzymamy z niego 40 TPD x poziom Wyspy.

Powyższe itemy mogą zostać ustawione na terenie: Głównej łąki, Dzikiej łąki, Leśnej polany, Ogrodu ozdobnego, Plantacji, Lasu tropikalnego, Kryształowych Wodospadów i Wyspy skarbów.

Rząd chmur z całą masą skarbów
taskmap_mar2019row.png
Na pnączu umieszczamy trzy itemy zdobyte w evencie: "Woda chłodząca", "Relaks na plaży", "Podaj piłkę!" oraz jeden dowolny item o wymiarach: 2x2; chcąc umieścić na pnączu item "Wesoła moda", musimy wcześniej pozbawić go bonusu dla pierwszych 5 zbiorów.
Co 23 h otrzymamy:
20.000 SG
500 TPD x Poziom Wyspy
3 x Skrzynka z narzędziami
bonus: 5% większa szansa na uzyskanie wszystkich przedmiotów na Bahamaramie przez 2 h.