Podstawy uprawy - FAQ - PORADNIK 2018.
Dodane przez TaMara1 dnia 05.06.2018 15:03:43
Witajcie Farmerzy !

Gera potrzebuje twojej pomocy przy przyuczaniu nowych farmerów! Łap za koszyk i pomóż ciężko pracującej krówce - zajmie Ci to dosłownie chwilę, a korzyści będą naprawdę spore!

news.png

Event rozpocznie się w środę 06-06-2018, godz. 14:00 i potrwa do środy 13-06-2018, godz. 14:00.

Poradnik znajduje się w rozwinięciu wiadomości.

Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Gera potrzebuje twojej pomocy przy przyuczaniu nowych farmerów! Łap za koszyk i pomóż ciężko pracującej krówce - zajmie Ci to dosłownie chwilę, a korzyści będą naprawdę spore!

news.png

Event rozpocznie się w środę 06-06-2018, godz. 14:00 i potrwa do środy 13-06-2018, godz. 14:00.

Dostępność eventu od 3. poziomu Farmy stopień trudności określono jako średni.

Roślina eventowa

Torba farmerska
trainingjun2018seedbagplant.gif

T_roslinka_torba.png

Roślina białkowa
trainingjun2018powerbarplant.gif

T_roslinka_bialkowa.png

Przedmiot specjalny: Konewka

T_wypadajka.png

Przedmioty specjalne w Galerii Handlowej

T_sklep_wypadajka.png

Koszyki eventowe do wielokrotnego zakupu

trainingjun2018basket1_big.png trainingjun2018basket2_big.png trainingjun2018basket3_big.png trainingjun2018basket4_big.png

T_koszyki.png

Na głównej planszy eventowej znajdują się pola, na których będą ćwiczyć zwierzęta (czerwona ramka) oraz zadania, które każde zwierzę ma do wykonania (niebieska ramka).

Plansza_eventowa.png

W celu rozpoczęcia treningu danego zwierzęcia należy kliknąć w zielony przycisk z podobizną zwierzaka.

guzik_zwierze.png

Naciśnięcie przycisku spowoduje oddanie jednorazowo 1 sztuki tego zwierzaka oraz zmianę grafiki.

ikona_zwierze.png

Na początku eventu każdy gracz otrzyma:
1 x kura
1 x królik
1 x mysz
1 x wiewiórka

Jeśli zwierzęta dopisane na początku eventu zostaną wykorzystane w innym celu, to Gracz automatycznie zostanie przekierowany do okna Targu.
Wpłata zwierząt do zadań jest jednorazowa.

Każde ze zwierząt ma do wykonania 4 zadania, które wymagają posiadania każdej z trzech umiejętności na konkretnym poziomie.

> TABELA <

Np. by móc odebrać pierwszą nagrodę Wincentego musi on wykonać: 1 x Obsiewanie, 2 x Podlewanie i 1 x Zbieranie plonów.

W celu rozpoczęcia treningu należy przeciągnąć zwierzę (z miejsca z czerwoną ramką) na pole na którym gracz chce wykonać trening. Kiedy zwierzak jest przeciągany na polach pokazują się koszty poszczególnych treningów (niebieska ramka).

Dodanienatrening.png

Każdy kolejny trening trwa coraz dłużej. Dla wszystkich rodzajów treningów czas jest taki sam.

T_czas_tren.png

Każdy kolejny trening ma również coraz większy koszt. Poniżej tabela z potrzebną liczbą przedmiotów do wykonania treningu.

T_koszt_tren.png

By odebrać zwierzę po treningu należy kliknąć na pole treningowe, które zostało wybrane.

misja_zakonczona.png

Jeśli gracz chce wcześniej odebrać zwierzę przed ukończeniem treningu, może to zrobić klikając w X (czerwona ramka). Zwierzę wraca gotowe do kolejnego treningu, a wydane zasoby wracają do rezerw.

rezygnacja.png

Po odbyciu treningu zwierzę jest zmęczone i idzie spać.

spi.png

By można było odbyć kolejny trening należy obudzić zwierzę klikając przycisk "Obudź". Po naciśnięciu pojawi się takie okno:

Obudzenie.png

Zwierzę można obudzić wydając 200 x Roślina białkowa albo 2 x Super pasza.
Po obudzeniu zwierzaka gracz dostaje jedną losową nagrodę.

T_random_1.png

Po obudzeniu zwierzaka można odbyć kolejny trening.
Zwierzę nie może wykonywać więcej niż jednego treningu w tym samym czasie. Można jednak zlecać nawet 3 różne czynności różnym zwierzakom.
Po wykonaniu wszystkich treningów, które są potrzebne do wykonania zadania pojawi się możliwość odebrania nagrody.

Ukoncz.png

Po odebraniu nagrody odblokuje się kolejne zadanie dla zwierzaka.

Minimalna liczba przedmiotów eventowych potrzebna do zdobycia pełnego pnącza (bez użycia Super paszy): 8 000 x Torba farmerska, 1 350 x Konewka, 8 000 x Roślina białkowa, 380 x Gruszka

Liczba przedmiotów eventowych potrzebna do wykonania wszystkich zadań (bez użycia Super paszy): 12 000 x Torba farmerska, 1 650 x Konewka, 8 800 x Roślina białkowa, 440 x Gruszka

Liczba przedmiotów eventowych potrzebna do wykonania wszystkich treningów (bez użycia Super paszy): 17 000 x Torba farmerska, 3 200 x Konewka, 12 000 x Roślina białkowa, 800 x Gruszka​

Naklejka - Podstawy uprawy

370.png

Itemy

Miniaturowy wiatrak
trainingjun2018windmill.gif
1700 PD/TPD co 20h, 1 małe pole

Przeczesywanie pól
wiewiorka.gif
3500 PD/TPD co 20h, 2 małe pola

Drobiowe wyzwanie
trainingjun2018sowing.gif
3600 PD/TPD co 20h, 2 małe pola

Kosiarka bez prądu
trainingjun2018grazing.gif
7400 PD/TPD co 20h, 4 małe pola

Organiczna żniwiarka
trainingjun2018wheatfield1.gif
3800 PD/TPD, 1 x Super nawóz Zosi* co 20h, 2 małe pola

*item można zebrać 10 razy - później będzie dawać ten sam bonus ale bez SNZ oraz zachowa ten sam wygląd.

Rząd pnącza - Podstawy uprawy
pnacze.jpg
18 000 PD, 18 000 TPD, +1 dla roślin Warzywa na Farmie (2h), -10% dla czasu wzrostu roślin Warzywa na Farmie (2h), +40% PD dla roślin Warzywa na Farmie (2h) co 23h
Na przedostatnim polu pnącza można umieścić dowolny item na dwa małe pola.