Prace konserwacyjne i naprawcze.
Dodane przez DAvSON dnia 18.05.2018 11:18:25
Witajcie Farmerzy !

Dział techniczny wciąż intensywnie pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Wraz z ogromnymi przeprosinami od zespołu przedstawiamy obecne postępy w tej sprawie:​



Przygotowane zostały kopie zapasowe dla kont dotkniętych problemem, gdyż konieczne jest przywrócenie do stanu przed wystąpieniem błędu. Skrypt jest prawie gotowy, ale musi zostać przetestowany.

Więcej szczegółów znajduje się w rozwinięciu wiadomości.

Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Dział techniczny wciąż intensywnie pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Wraz z ogromnymi przeprosinami od zespołu przedstawiamy obecne postępy w tej sprawie:​



- Przygotowane zostały kopie zapasowe dla kont dotkniętych problemem, gdyż konieczne jest przywrócenie do stanu przed wystąpieniem błędu. Skrypt jest prawie gotowy, ale musi zostać przetestowany.
- Konta Graczy premium zostaną zresetowane w następujących aspektach: PD/TPD, poziom, gwiazdki, złote banany, waluty oraz towary, które w czasie wystąpienia błędu były naliczane niepoprawnie. Jak już informowaliśmy, otrzymają oni dodatkową rekompensatę.
- Obie rekompensaty są przygotowane, ale jutro zostaną ponownie przeanalizowane i ocenione. Przekażemy więcej informacji kiedy dane będą ostateczne.
- Nasz zespół ds. Płatności przygotował wszystko, aby ponownie wykonać transakcje dla użytkowników, których dotyczy problem. Zostanie to przeprowadzone kiedy upewnimy się, że przywrócenie kopii zapasowej zostało wykonane poprawnie. Użytkownicy nie stracą przedmiotów czy waluty zakupionych w ten sposób w czasie kiedy wystąpił problem.
Skrypt, który ponownie dopisze bonus z zakupionego Pakietu Mega-żniwa dla Graczy, którzy mogą się zalogować, również został przygotowany i zostanie uruchomiony, gdy tylko naprawione zostaną najważniejsze problemy.
- Prace nad uzupełnieniem bonusu za codzienne logowanie w związku z konserwacją jeszcze się nie rozpoczęły. Omówimy dalsze kroki jutro i będziemy na bieżąco o nich informować.
- Zrobimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej naprawić konta, których dotyczy problem. Obecnie nie możemy podać dokładnego czasu. Po tym, jak wszyscy użytkownicy będą mogli znowu grać, uruchomione zostaną wszystkie eventy i minieventy, wraz z nowymi datami zakończenia.​

Raz jeszcze przepraszamy za wszelkie problemy.