Muzyczne żółwie i rekompensata za Walentynkowe pnącze
Dodane przez John Doe dnia 20.05.2015 15:38:40
Witajcie Farmerzy!
W poniedziałek angielskie OFF poinformowało o problemach z dopisywaniem muzycznych żółwi przy zakupie pakietu co najmniej 300 florenów.
Zgodnie z informacją z angielskiego OFF zauważono, że gracze nie otrzymywali żółwi mimo dokonania zakupu pakietów objętych tą promocją. Niestety nie wiemy od jak dawna występował ten błąd. W dni wczorajszym (wtorek, 19 maja) problem został naprawiony i obecnie żółwie są prawidłowo dopisywane do kont. Dla osób, które w trakcie występowania błędu nie otrzymały żółwi, ma zostać przygotowany skrypt, który powinien naprawić ten błąd. Na razie nie posiadamy informacji, kiedy skrypt ten zostanie uruchomiony.
Polski OFF tradycyjnie milczy w tej sprawie. Nie jest to pierwszy i zapewne nie ostatni przypadek, kiedy polska ekipa pod przewodnictwem Mouse olewa podanie do wiadomości polskich graczy informacji o błędach, które powodują, że osoby nimi dotknięte, nie dostają tego co im się należy. Sama niewydarzona TL jest ostatnio zbyt zajęta zamykaniem tematów i kasowaniem postów na forum, by marnować czas na jakieś „durne ogłoszenia”.
Przy tej okazji, chcieliśmy zadać Wam bardzo ważne pytanie:
Czy są wśród Was lub Waszych znajomych osoby, które zakupiły feralne pnącze Walentynkowe i otrzymały od polskiego PT rekompensatę za zmianę sposobu jego działania?
Wiemy, że gracze z innych krajów chwalili się, że takie rekompensaty otrzymywali. Nie spotkaliśmy się jednak z takimi informacjami od graczy z polski, którzy pisali do polskiego PT. Zastanawiamy się czy to przypadek, czy jeszcze jedna sytuacja, gdy polscy gracze są traktowani gorzej niż Ci w innych krajach?
Zapraszamy Was do komentowania. Będziemy wdzięczni za wszelkie informacje w tej sprawie.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy!
W poniedziałek angielskie OFF poinformowało o problemach z dopisywaniem muzycznych żółwi przy zakupie pakietu co najmniej 300 florenów.
Zgodnie z informacją z angielskiego OFF zauważono, że gracze nie otrzymywali żółwi mimo dokonania zakupu pakietów objętych tą promocją. Niestety nie wiemy od jak dawna występował ten błąd. W dni wczorajszym (wtorek, 19 maja) problem został naprawiony i obecnie żółwie są prawidłowo dopisywane do kont. Dla osób, które w trakcie występowania błędu nie otrzymały żółwi, ma zostać przygotowany skrypt, który powinien naprawić ten błąd. Na razie nie posiadamy informacji, kiedy skrypt ten zostanie uruchomiony.
Polski OFF tradycyjnie milczy w tej sprawie. Nie jest to pierwszy i zapewne nie ostatni przypadek, kiedy polska ekipa pod przewodnictwem Mouse olewa podanie do wiadomości polskich graczy informacji o błędach, które powodują, że osoby nimi dotknięte, nie dostają tego co im się należy. Sama niewydarzona TL jest ostatnio zbyt zajęta zamykaniem tematów i kasowaniem postów na forum, by marnować czas na jakieś „durne ogłoszenia”.
Przy tej okazji, chcieliśmy zadać Wam bardzo ważne pytanie:
Czy są wśród Was lub Waszych znajomych osoby, które zakupiły feralne pnącze Walentynkowe i otrzymały od polskiego PT rekompensatę za zmianę sposobu jego działania?
Wiemy, że gracze z innych krajów chwalili się, że takie rekompensaty otrzymywali. Nie spotkaliśmy się jednak z takimi informacjami od graczy z polski, którzy pisali do polskiego PT. Zastanawiamy się czy to przypadek, czy jeszcze jedna sytuacja, gdy polscy gracze są traktowani gorzej niż Ci w innych krajach?
Zapraszamy Was do komentowania. Będziemy wdzięczni za wszelkie informacje w tej sprawie.