Biuletyn producenta - Luty/Marzec 2015
Dodane przez DAvSON dnia 05.03.2015 11:37:17
Czołem, Gracze Farmeramy
Niniejszym przedstawiamy Wam najświeższy newsletter producenta Farmeramy. Tym razem pragniemy Wam przekazać najnowsze informacje na temat rafy koralowej, zmiany designu młyna i poświęcić uwagę Waszym opiniom na temat ostatniego newslettera producenta gry.
Po pierwsze, jesteśmy wdzięczni za Wasze opinie, gdyż staramy się, aby niniejszy newsletter stał się jeszcze ciekawszy.
Pragnę zacząć od zapewnienia, że ja - Varun, jestem stale producentem Farmeramy i nie mam zamiaru nigdzie odchodzić! Nie mam pojęcia, skąd się wzięły krążące po forum plotki, ale pragnę Was zapewnić, że moja obecna praca bardzo mi się podoba, stale czytam wpisy na forum i zwracam uwagę na Wasze opinie.
W roku 2014 skupiliśmy się na społeczności i położyliśmy nacisk na ulepszenie doznań z gry. Nasz obecny plan działań dotyczy w głównej mierze jakości gry i zapewnienia Wam wszystkim pozytywnych i satysfakcjonujących doświadczeń.
Nasza walentynkowa akcja specjalna była w tym sensie eksperymentem, zaś jego wyniki były bardzo pozytywne. Doskonale rozumiem Wasze krytyczne uwagi i zapewniam Was wszystkich, że krok po kroku zabieramy się za wymagające dłuższego wysiłku problemy.
Programowanie rafy koralowej...
Więcej w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Czołem, Gracze Farmeramy
Niniejszym przedstawiamy Wam najświeższy newsletter producenta Farmeramy. Tym razem pragniemy Wam przekazać najnowsze informacje na temat rafy koralowej, zmiany designu młyna i poświęcić uwagę Waszym opiniom na temat ostatniego newslettera producenta gry.
Po pierwsze, jesteśmy wdzięczni za Wasze opinie, gdyż staramy się, aby niniejszy newsletter stał się jeszcze ciekawszy.
Pragnę zacząć od zapewnienia, że ja - Varun, jestem stale producentem Farmeramy i nie mam zamiaru nigdzie odchodzić! Nie mam pojęcia, skąd się wzięły krążące po forum plotki, ale pragnę Was zapewnić, że moja obecna praca bardzo mi się podoba, stale czytam wpisy na forum i zwracam uwagę na Wasze opinie.
W roku 2014 skupiliśmy się na społeczności i położyliśmy nacisk na ulepszenie doznań z gry. Nasz obecny plan działań dotyczy w głównej mierze jakości gry i zapewnienia Wam wszystkim pozytywnych i satysfakcjonujących doświadczeń.
Nasza walentynkowa akcja specjalna była w tym sensie eksperymentem, zaś jego wyniki były bardzo pozytywne. Doskonale rozumiem Wasze krytyczne uwagi i zapewniam Was wszystkich, że krok po kroku zabieramy się za wymagające dłuższego wysiłku problemy.
Programowanie rafy koralowej poczyniło ogromne postępy. Mogę zatem z czystym sumieniem powiedzieć, że funkcja ta zostanie wprowadzona i będzie dostępna dla Wszystkich graczy już w bliskiej przyszłości. Obecnie nie jestem w stanie poinformować Was o definitywnym terminie realizacji, ponieważ nie chcę składać fałszywych obietnic. W dalszym ciągu koncentrujemy się na zaoferowaniu Wam wszystkim jak najlepszej jakości gry. Zapewniam Was w związku z tym, że wymagane ilości złotych bananów będą racjonalne. Naszym celem jest, aby funkcja ta była dostępna dla Wszystkich graczy i nieźle główkowaliśmy nad tym, co byłoby idealnym wymaganiem dla odblokowania. Myślę, że będziecie przyjemnie zaskoczeni. Miło nam również poinformować o nowościach na Bahamaramie, które zostaną wprowadzone przez nas w marcu, dzięki czemu Wasze złote banany staną się dużo cenniejsze!
Co się tyczy designu młyna, pragnę powiedzieć, że udostępnione przez nas obrazy były tylko "makietami" i nie będzie żadnych zmian równoważenia wobec żadnego z przedmiotów, które można wytworzyć w młynie. Głównym celem zmiany jest uczynienie młyna bardziej dostępnym i oferowanie Wam wszystkim pilnie potrzebnej możliwości ustawiania kolejności produkcji. Ilustracje były, rzecz jasna, jedynie zwiastunem designu.
Planujemy również opracować na nowo funkcję "Gift&Trade - Handel i podarki", a nową wersję tej funkcji powinniście zobaczyć na początku czerwca. Dokonaliśmy oprócz tego pewnych optymizacji kodu, które pozwolą nam włączać do gry Wesołe Miasteczko Renzo częściej, niż miało to dotąd miejsce. Równie konieczne jest wprowadzenie kombajnu dla Cudownego Pnącza oraz funkcji przechowywania, o której wspominaliśmy kilka miesięcy temu. Opcje te są obecnie projektowane i przejdą do fazy pełnego programowania, gdy tylko zbliży się termin uruchomienia rafy koralowej. Rozumiemy, że jesteście zainteresowani jak najszybszym ich wprowadzeniem, naszym celem jest jednak, aby funkcje te działały prawidłowo, w związku z czym prosimy Was jeszcze o nieco cierpliwości!
W następnym wydaniu newslettera omówimy nasze długoterminowe wizje gry i związane z nią doświadczenia, a także naszą filozofię na jej temat.
Dziękuję Wam i do zobaczenia w grze!
Varun