Komiks VI - Umowa - OPIS - FAQ
Dodane przez DAvSON dnia 05.11.2014 15:12:17
Aktualizacja:Event został przedłużony do czwartku 13.11.2014 godz.18.
Aktualizacja:SMOD_Czerwona nie raczyła nas poinformować o tym , że w przyszłym tygodniu pojawi się kod bonusowy. Po co pisać coś na zapas, a nóż pojawią się pytania a to dodatkowa praca.
Całe szczęście że informacje podawane na niemieckim forum są pełne.
Aktualizacja: Otrzymaliśmy informację, że błąd z wpłacaniem eventowych warsztatów do zadania został rozwiązany.
Problem z zadaniem 1 został naprawiony u większości Graczy, dla reszty kont ponawiane będzie działanie skryptu naprawczego.
Mamy świadomość rozgoryczenia Graczy, których dotknęły błędy. Dlatego też planujemy zakończyć zadanie z zachowaniem pełnego wynagrodzenia za wszystkich Użytkowników, którzy nie ukończyli go z powodu błędów, by zrekompensować im niedogodności.
Witajcie Farmerzy
Przed nami zakończenie komiksowej trylogii!!
Po częściach "Awaria" i "Burza" teraz czeka Was "Umowa".
Czy ekipie żniwnych pomocników uda się naprawić transmutator? Tylko pod warunkiem, że im w tym pomożesz!
Sadź ciemiernik i migoczący mak, produkuj skrzydła wiatraka i zbieraj łańcuchy lampek - sprawdź jakie nowości czekają na Ciebie w tej części zmagań komiksowych.
Zagraj teraz!
Jedną z nagród w tej części jest zupełnie nowy warsztacik! Dostępny dla wszystkich pracowitych Farmerów.
Event rozpocznie się w czwartek 06.11.2014 godz. 14:00 i zakończy się w czwartek 13.11.2014, godz. 18:00.
Zapraszamy Was do zapoznania się z przygotowanym poradnikiem, który znajduje się w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Zapraszamy na kolejną odsłonę Komiksu.
Event rozpocznie się 06.11.2014 (czwartek), a zakończy 18.11.2014 (czwartek) i będzie dostępny od 2 poziomu.
Stopień trudności: średni
Tym razem staniemy przed nowymi rodzajami zadań, zupełnie niespotykanymi dotąd w czasie eventów:
- produkty z nowej fabryczki będą wymagane do ukończenia jednego z zadań w evencie
- także sam warsztat będziemy musieli oddać do zadania eventowego
- po raz pierwszy wygrany w zadaniu eventowym rząd Cudownego Pnącza wymagać będzie oddania jednego z uzyskanych warsztatów
- jedno z zadań będzie polegało na uzyskaniu jak największej ilości PD uzyskanej z roślinek eventowych
Zaciekawieni? No więc, zaczynajmy!
Plac przed spółdzielnią znów będzie miał charakterystyczny dla akcji komiksowych wygląd:
Po kliknięciu zobaczymy komiks:
Gdzie na kolejnych stronach będzie można wykonywać zadania i odbierać nagrody.
UWAGA:
Zadanie 1 polega na zdobyciu jak największej ilości PD z roślinek eventowych w przeciągu 24 godzin od uruchomienia zadania czasowego w 1 pokoju komiksu. Najlepiej więc przed jego uruchomieniem rozsiać możliwie jak nawięcej roślinki eventowej. Warto również skorzystać z różnych bonusów (np. Farmerskie jajka niespodzianki, produkty z Dzielnicy Rzemieślniczej) dających więcej PD. Dopiero, gdy roślinka będzie gotowa do zbioru włączamy przycisk rozpoczynający zadanie.
Jeśli nie zdążymy w wyznaczonym czasie zebrać odpowiedniej ilości PD, przechodzimy do kolejnego zadania. Za tak wykonane zadanie 1 otrzymamy nagrody proporcjonalne do ilości oddanego PD, pod warunkiem, że zbierzemy punkty doświadczenia w ilości większej niż 10 % z 60 000 (6 000) PD.
Jeśli nie zdążymy w wyznaczonym czasie zebrać odpowiedniej ilości PD, zadanie można zacząć ponownie.
Skrzydła wiatraka można zdobyć jako produkt ze szkolnej żaglowni. Budujemy ją jak normalną fabrykę w warsztacie. Do jej wybudowania potrzebujemy schematów budowy. Schemat budowy będzie nagrodą w zadaniu 2.
Szkolną żaglownię musimy więc zbudować przed zadaniem 3, by uzyskać skrzydła wiatraka. W zadaniu 5 oddajemy trzy warsztaciki, by zamienić je w nagrodach na żaglownie.
Szkolną żaglownię można postawić na Głównej Łące, Dzikiej Łące, Leśnej Polanie. Pozostałe po evencie szkolne żaglownie zostaną wymienione na 50 PD i 25 SG, a schemat budowy na: 25 PD i 12 SG.
Skrzydła wiatraka zaś zostaną wymienione na: 25 PD i 25 SG.
Do zdobycia w evencie są następujące nagrody:
Imprezowe wejściówki
Tajemniczy stajenny
>>KLIK<<
Zamaskowany warsztacik
(fabryka dla szopów)
>>KLIK<<
Źródło: oficjalne forum farmeramy