Decyzja w sprawie zwrotu PD
Dodane przez kropka04 dnia 02.08.2013 15:10:12
Witajcie Farmerzy!
Dostaliśmy informację od Community Managera, że wiele osób nadal wysyła swoje ID na adres e-mail
podany we wcześniejszym ogłoszeniu w sprawie zwrotu tropikalnych punktów doświadczenia.
Rozwiązanie, które wówczas zostało zaproponowane nie sprawdziło się
i twórcy gry postanowili od niego odejść. W tej chwili wszystkie osoby,
które chcą odzyskać brakujące punkty doświadczenia muszą skorzystać z zakładki,
która pokazuje się w newsach w grze. Dotyczy to zarówno osób,
które wcześniej wysłały swoje ID na podany adres mailowy, ale nie otrzymały do tej pory zwrotu punktów,
jak i tych, którzy w ogóle jeszcze nie korzystali z tej możliwości.
E-mail, na który wcześniej można było wysyłać zgłoszenia, zostanie wyłączony
i najprawdopodobniej nastąpi to jeszcze dziś.
Przepraszamy za wszystkie niedogodności, mamy jednak nadzieje,
że obecnie zaproponowane rozwiązanie sprawdzi się o wiele lepiej niż poprzednie.
Miłego dnia,
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy!
Dostaliśmy informację od Community Managera, że wiele osób nadal wysyła swoje ID na adres e-mail
podany we wcześniejszym ogłoszeniu w sprawie zwrotu tropikalnych punktów doświadczenia.
Rozwiązanie, które wówczas zostało zaproponowane nie sprawdziło się
i twórcy gry postanowili od niego odejść. W tej chwili wszystkie osoby,
które chcą odzyskać brakujące punkty doświadczenia muszą skorzystać z zakładki,
która pokazuje się w newsach w grze. Dotyczy to zarówno osób,
które wcześniej wysłały swoje ID na podany adres mailowy, ale nie otrzymały do tej pory zwrotu punktów,
jak i tych, którzy w ogóle jeszcze nie korzystali z tej możliwości.
E-mail, na który wcześniej można było wysyłać zgłoszenia, zostanie wyłączony
i najprawdopodobniej nastąpi to jeszcze dziś.
Przepraszamy za wszystkie niedogodności, mamy jednak nadzieje,
że obecnie zaproponowane rozwiązanie sprawdzi się o wiele lepiej niż poprzednie.
Miłego dnia,