Alchemik - nowy zawód w dzielnicy rzemieślników
Dodane przez DAvSON dnia 29.08.2012 17:14:49
UPDATE: Jak podaje niemieckie OFF , zawód ma zostać wprowadzony jutro tj. 30.08.2012 , jednak na chwilę obecną godzina nie jest znana.
Witajcie Farmerzy!

Nowy zawód w dzielnicy rzemieślników – naucz się wszystkiego o sztuce alchemii.

Od poziomu 70 w dzielnicy rzemieślników będzie jeszcze bardziej interesująco, bo na Drzewie Mądrości będziecie mogli odblokować nowy zawód „Alchemik“.



Aby zostać alchemikiem, musicie najpierw ukończyć misje egzaminacyjne w spółdzielni i zbierać pracowicie mandragorę, którą będziecie mogli znaleźć podczas żniw na swoich polach.

Jak tylko wybudujecie ten mistyczny budynek, będziecie mogli rozpocząć testowanie swoich alchemicznych umiejętności. Ale zwróćcie uwagę na wyjątkowość zawodu alchemika:

każda receptura da Wam najpierw półprodukt, który nie zawiera jeszcze sam w sobie żadnego bonusu. Z każdym nowym poziomem alchemika dostępna będzie specjalna receptura potrzebna do stworzenia skrzata.

Możecie połączyć takiego skrzata z jednym z półproduktów tego samego poziomu alchemicznego i przemienić go w ten sposób w wyjątkowy przedmiot. Z takiej przemiany powstanie skrzat ogrodowy, który umieszczony na polu będzie mieć specjalny wpływ na Waszą farmę. Liczba skrzatów, które możecie umieścić na polu, jest zależna od Waszego poziomu alchemicznego.

Czyż to nie ekscytujące? Zacznijcie najlepiej już teraz – połączcie skrzata-ucznia z proszkiem z mandragory, a nie będziecie mogli wyjść z podziwu, co taki skrzat potrafi zrobić z Waszymi roślinami!



Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy!

Nowy zawód w dzielnicy rzemieślników – naucz się wszystkiego o sztuce alchemii.

Od poziomu 70 w dzielnicy rzemieślników będzie jeszcze bardziej interesująco, bo na Drzewie Mądrości będziecie mogli odblokować nowy zawód „Alchemik“.



Aby zostać alchemikiem, musicie najpierw ukończyć misje egzaminacyjne w spółdzielni i zbierać pracowicie mandragorę, którą będziecie mogli znaleźć podczas żniw na swoich polach.

Jak tylko wybudujecie ten mistyczny budynek, będziecie mogli rozpocząć testowanie swoich alchemicznych umiejętności. Ale zwróćcie uwagę na wyjątkowość zawodu alchemika:

każda receptura da Wam najpierw półprodukt, który nie zawiera jeszcze sam w sobie żadnego bonusu. Z każdym nowym poziomem alchemika dostępna będzie specjalna receptura potrzebna do stworzenia skrzata.

Możecie połączyć takiego skrzata z jednym z półproduktów tego samego poziomu alchemicznego i przemienić go w ten sposób w wyjątkowy przedmiot. Z takiej przemiany powstanie skrzat ogrodowy, który umieszczony na polu będzie mieć specjalny wpływ na Waszą farmę. Liczba skrzatów, które możecie umieścić na polu, jest zależna od Waszego poziomu alchemicznego.

Czyż to nie ekscytujące? Zacznijcie najlepiej już teraz – połączcie skrzata-ucznia z proszkiem z mandragory, a nie będziecie mogli wyjść z podziwu, co taki skrzat potrafi zrobić z Waszymi roślinami!