Stanowisko w sprawie przyszłych zmian systemu efektów wspomagających
Dodane przez DAvSON dnia 08.05.2012 21:40:47
Witajcie Farmerzy!
Chutney marchwiowo-jabłkowy został stworzony, jako specjalny przepis, który może być używany tylko przy specjalnych okazjach. Nic dziwnego, że jest tak kosztowny i trudny do wyprodukowania.
Wśród graczy krążą pogłoski, że można użyć znacznie korzystniejszego przepisu na dżem z dyni, aby przedłużyć efekt chutney. Ponieważ w międzyczasie wielu z Was przedłuża w ten sposób efekt chutney, wiele osób, chociaż nadal nie wszyscy gracze, mogą korzystać z +2 efektu wspomagającego zbiory.
Czytaj więcej w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy!
Chutney marchwiowo-jabłkowy został stworzony, jako specjalny przepis, który może być używany tylko przy specjalnych okazjach. Nic dziwnego, że jest tak kosztowny i trudny do wyprodukowania.
Wśród graczy krążą pogłoski, że można użyć znacznie korzystniejszego przepisu na dżem z dyni, aby przedłużyć efekt chutney. Ponieważ w międzyczasie wielu z Was przedłuża w ten sposób efekt chutney, wiele osób, chociaż nadal nie wszyscy gracze, mogą korzystać z +2 efektu wspomagającego zbiory.
Nigdy nie zamierzaliśmy umożliwić przedłużenia tak silnego efektu za pomocą słabszego produktu. Jednak, aby nie odebrać Wam tej korzyści, nie zmieniliśmy do tej pory niczego w mechanizmie funkcjonowania efektów wspomagających.
Jednak ekipa Farmeramy ma ostatnio pewien dylemat. Pewnie zauważyliście, jak wiele pracy tkwi w niektórych akcjach. Chcemy oferować akcje, które są interesujące i które są wyzwaniem dla wszystkich graczy od poziomu 1 do poziomu 99. Ale to staje się coraz trudniejsze, ponieważ połowa graczy może korzystać z +2 efektu wspomagającego zbiory spowodowanego przez chutney, a druga połowa - zwykle młodsi gracze, którzy nie mają wiele sianogroszy - nie. Często jest to już przesądzone na samym początku akcji, że ta ostatnia grupa nie będzie w stanie zakończyć akcji. Jest to dla nich o wiele trudniejsze. Aby akcje przebiegały w bardziej sprawiedliwy sposób, musielibyśmy więc udostępnić chutney wszystkim lub sprawić, że nie jest on dostępny dla (prawie) każdego.
Z tych samych powodów, mamy również trudności z wymyśleniem więcej nowych, jeszcze silniejszych przepisów. Przepisy, których życzycie sobie już od dawna. Jeśli te efekty nie byłyby przedłużane w niepożądany sposób, moglibyśmy zaoferować Wam dużo więcej możliwości.
Dlatego zdecydowaliśmy się zmienić nieco system efektów wspomagających. Zmiany te będą szczególnie widoczne w przypadku chutney marchwiowo-jabłkowego, którego efekt nie może być już przedłużony poprzez użycie dżemu z dyni. Jest to jednak dobre dla Was, bo w ten sposób nie musimy zakładać, że wszyscy gracze korzystają z tego efektu. Akcje będą więc ponownie łatwiejsze! Dodatkowo, oznacza to również, że na pewno będziecie mieć przewagę, jeśli wykorzystacie pyszny chutney marchwiowo-jabłkowy.
Co się zmieni?
Jeśli spożyjecie produkt z rzemiosła, np. chutney marchwiowo-jabłkowy, i podobny efekt wspomagający jest już aktywny, zdarzyć mogą się trzy rzeczy:
- Oba bonusy stają się jednocześnie aktywne
- Czas działania efektu wspomagającego zostanie przedłużony
- Jeden efekt wspomagający zastąpi inny efekt
Jeśli skutki dwóch efektów wspomagających (np. bardziej obfite plony pszenicy / owoców z pól / …) oraz poziom wartości tych efektów (np. ponad 50% / 100% / +1 / +2 / ... ) są identyczne, przedłuży się czas trwania efektu, ponieważ jest to ten sam efekt wspomagający.
Jeśli skutki dwóch efektów są identyczne, ale poziomy wartości różnią się, jeden efekt zostanie zastąpiony przez nowy efekt. Zanim to nastąpi, pojawi się pytanie o potwierdzenie.
Jeśli skutki dwóch efektów są różne, mogą być aktywne jednocześnie.
Czekamy na Wasze opinie w dyskusji do jutra,
dnia 09.05.2012 do godziny 16.00.
Wypowiadajcie się Tutaj i w komentarzach.