Łatek dostatek (III) - FAQ - PORADNIK 2020.
Dodane przez Wirk dnia 17.03.2020 13:54:08
Witajcie Farmerzy !

Tańcowała igła z nitką, igła ładnie, nitka brzydko i tak sobie tańcowały aż...
wpadły w łapki Krystyny Szewki!
Ta zaprowadziła ład i porządek i zajęła się szyciem ubrań dla farmerskich zwierząt.
Pomóżcie jej w tym zadaniu!

news.png


Rozpoczęcie w środę 18.03.2020 godz. 14:00
Zakończenie w środę 25.03.2020 godz. 14:00

Więcej informacji i poradnik w rozwinięciu wiadomości.

Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Tańcowała igła z nitką, igła ładnie, nitka brzydko i tak sobie tańcowały aż...
wpadły w łapki Krystyny Szewki!
Ta zaprowadziła ład i porządek i zajęła się szyciem ubrań dla farmerskich zwierząt.
Pomóżcie jej w tym zadaniu!

news.png


Rozpoczęcie w środę 18.03.2020 godz. 14:00
Zakończenie w środę 25.03.2020 godz. 14:00

Dostępność: od 3 poziomu na Farmie
Poziom trudności: średni/trudny (zależnie od celu Gracza)

podstawoweinformacje.png


Roślina eventowa: tkanicja famosa

dominoaug2019patchworkplant.gif


T_roslina.png


Przedmioty eventowe
T_wypadajki.png


Przedmioty eventowe w Galerii handlowej
T_wypadajki_galeria1.png


T_wypadajki_galeria2.png


Produkcja w młynie
T_mlyn.png


Na początku eventu każdy Gracz otrzyma 9 x Skrawek tkaniny (3 na planszy i 6 dodatkowych)

koszyki eventowe
T_koszyki.png


zadania.png


Do mechaniki nie wprowadzono istotnych zmian w porównaniu do poprzedniej
edycji - Łatek dostatek (II).
Do znanych już plansz dodano 10 nowych;
plansze te pojawią się w pierwszej kolejności.

Do okna eventowego można przejść przez zegar, newsy lub klikając w ikonkę wydarzenia:
dominomar2020entry.gif


Szczegółowy opis poszczególnych elementów okna oraz mechaniki minigry znajduje się w FAQ do
pierwszego wydarzenia serii - "Łatek dostatek". Niniejszy poradnik przypomina najważniejsze elementy.
plansza.png


Po lewej stronie - pasek postępu, na którym odliczane są wykorzystane ogółem skrawki tkaniny
(płytki złożone z dwóch wzorów - łatek).
Pośrodku znajduje się plansza, na której układa się skrawki. W tym celu należy kliknąć w któryś ze
skrawków na bocznym panelu i trzymając wciśnięty lewy przycisk myszy przeciągnąć go na planszę.
Pokazuje to poniższa grafika (na skrawku chwytamy kursorem ten wzór, który chcemy dostawiać).
mechanika_gif.gif


Przesuwając kursorem wokół skrawka można zmieniać jego ułożenie, można go też przeciągnąć
w inne miejsce planszy lub odłożyć na bok i wybrać inny wzór.
Pojedyncze kliknięcie w skrawek kończy jego układanie (nie da się już nim poruszać) i można układać kolejny.
Pierwszy skrawek musi bezpośrednio przylegać do wolnego boku pola z dużym brązowym guzikiem
(pole początkowe); na planszy może być kilka takich pól.
guzik.png


Kolejne skrawki można dostawiać tylko do pól z tym samym rodzajem wzoru (lub do pozostałych
wolnych boków pola początkowego).

Na planszach znajdują się rozmaite przeszkody (guziki, szpulki itp.).
Na polach z nimi nie można układać skrawków.

Celem gry jest połączenie w grupę jak największej liczby łatek z tym samym wzorem.
Im więcej uda się ich zgrupować, tym większa będzie nagroda dodatkowa.
Jaka jest jej wartość można sprawdzić najeżdżając kursorem na daną grupę wzorów.

Kolejne skrawki są dodawane do bocznego panelu po kliknięciu przyciski ze znakiem "+"
(wzory na nich są generowane losowo).
wymiana.gif


Jeśli wzory na skrawkach nam nie odpowiadają, można je wymienić (do 5 razy dla każdej z plansz).
Pierwsza wymiana jest darmowa. Każda kolejna kosztuje 1 x Guzik wymiany.

Gra nie kończy się automatycznie. Gdy danej planszy nie chcemy już układać (lub nie mamy już takiej
możliwości), trzeba ją zakończyć klikając w okrągły przycisk końca gry (w prawym dolnym rogu).
Przycisk ten staje się aktywny po ułożeniu na planszy co najmniej 2 skrawków.

Każda z plansz ma odrębny zestaw wzorów, które mogą zostać wylosowane. Można je podejrzeć
najeżdżając kursorem na stos skrawków w prawym dolnym rogu planszy.
Do poszczególnych wzorów przypisane są nagrody dodatkowe.
Poniższa tabela pokazuje powiązanie między liczbą zgrupowanych łatek danego wzoru a wartością nagrody dodatkowej:

T_nagrody_dodatkowe.png


Główne nagrody eventowe
T_postep.png


Za zdobyte w trakcie eventu Gwiezdne talary można kupić kolejne nagrody w sklepie eventowym.
Niewykorzystane Gwiezdne talary zostaną po evencie wymienione na
378 PD, 210 TPD i 604 SG za każdy.
TT_sklepik.png


Uwaga! Kombajn (24 h), Siewnik (24 h), Budowniczy (24 h), Wszyscy pomocnicy (24 h) aktywują się bezpośrednio po zakupie.
Do inwentarza trafiają tylko Kupony na kombajn.

nagrody.png


Naklejka "Łatek dostatek III"
sticker555.png


Item "Szyte na miarę"
dominomar2020colordye.gif


5.600 PD/TPD co 20 h; 2 małe pola

Item "Szafomat"
dominomar2020colorprint.gif


2.900 PD/TPD co 20 h; 1 małe pole

Item "Suche pranie"
dominomar2020hanging.gif


3.100 PD/TPD co 10 h; 2 małe pola

Powyższe itemy mogą być postawione wszędzie oprócz Strefy pełni księżyca i Wybiegu dla zwierzaków
domowych. Są niezbędne do uruchomienia eventowego pnącza.

Rząd chmur "Łatek dostatek III"
dominomar2020row.png


Co 21 h otrzymamy:
120.000 PD
1 x Skrzynia z farmerskim wyposażeniem II
1 x Skrzynia narzędzi II