Podstawy uprawy - FAQ - PORADNIK 2019.
Dodane przez DAvSON dnia 12.03.2019 11:55:11
Witajcie Farmerzy !

Praca na farmie jest trudna, nawet w magicznym świecie pełni księżyca! Czujesz się na siłach, żeby zdążyć wyszkolić nowych farmerów przed żniwami? Baw się dobrze i wygrywaj przyprawiające o dreszcze nagrody.

newssu.png

Rozpoczęcie w środę 13.03.2019, godz. 14:00.
Zakończenie we wtorek 19.03.2019, godz. 14:00.

Poradnik znajduje się w rozwinięciu wiadomości.


Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Praca na farmie jest trudna, nawet w magicznym świecie pełni księżyca! Czujesz się na siłach, żeby zdążyć wyszkolić nowych farmerów przed żniwami? Baw się dobrze i wygrywaj przyprawiające o dreszcze nagrody.

newssu.png

Rozpoczęcie w środę 13.03.2019, godz. 14:00.
Zakończenie we wtorek 19.03.2019, godz. 14:00.

Dostępność: 3 poziom na Farmie
Poziom trudności: średni/trudny

Rośliny eventowe: Upiorna kapusta, Batonik z ciemnej energii



Przedmiot eventowy (wypadajka): Kościana konewka


Przedmiot eventowy (wypadajka) do zakupu w Galerii handlowej:


Koszyki eventowe


Mamy okazję ponownie zabrać się za szkolenie zwierzaków w ramach drugiej edycji eventu Podstawy uprawy. Główna mechanika pozostała bez większych zmian; podstawowe różnice to sceneria i bohaterowie eventu - tym razem będzie rozgrywany w klimatach Strefy pełni księżyca.
Łąki Pełni księżyca będą aktywne przez cały czas trwania wydarzenia.

Do okna eventowego przechodzimy przez zegar eventowy, newsy lub przez ikonkę wydarzenia:


Po kliknięciu zobaczymy planszę eventową:

Zaczynamy od zwerbowania uczniów - klikając ikonki: Upiornego świetlika, Kociego efla, Błotnego potwora i Owcy-zombie. Spowoduje to pobranie po 1 szt. tych zwierzaków z naszego inwentarza (jednorazowe).

Uwaga!
Aby nikt nie miał trudności z rozpoczęciem eventu, na jego początku każdy Gracz od 3 poziomu otrzyma potrzebne zwierzaki.

Po zwerbowaniu uczniów, możemy zacząć ich szkolenie na treningowych poletkach:


Szkolenie obejmuje trzy obszary:
Obsiewanie
Przycinanie
Zbieranie plonów

Poniżej informacje o czasie i wymaganiach dla każdego treningu - uzależnionych od zdobywanego poziomu umiejętności:


Poniższy film przypomni nam mechanikę eventową:



* aby wykonać szkolenie przeciągamy zwierzaka na wybrane poletko;
* po upływie wymaganego czasu klikamy w zwierzaka, aby zakończyć szkolenie;
* możemy w każdej chwili przerwać szkolenie (czerwony przycisk obok licznika czasu) - wydatkowane produkty wracają do stodoły.

Po każdym treningu należy zwierzaka obudzić. Bez tego nie będzie możliwe wykonanie kolejnego szkolenia, ani też zakończenie bieżącego zadania eventowego.
W tym celu klikamy zielony przycisk "Obudź" pod danym zwierzakiem i wybieramy produkt, którym go obudzimy.
Mamy do wyboru: 90 x Batonik z ciemnej energii (roślina eventowa) lub 2 x Super pasza.

Po każdej pobudce zwierzak da nam jedną losową nagrodę spośród poniższych:


Realizacja zadań eventowych polega na wykonaniu takiej ilości i rodzaju treningów (uzyskaniu poziomu umiejętności), jakie są wymagane do zakończenia danego zadania zgodnie z informacją na brązowej tabliczce pod zwierzakiem.

Obok każdego zwierzaka znajduje się żółta tabliczka z poziomem jego aktualnych umiejętności we wszystkich trzech dziedzinach:



Jak widać wszystkie umiejętności powyższego zwierzaka są na zerowym poziomie.
Każde zakończone szkolenie w danej dziedzinie jest oznaczane kolorową kropką na żółtej tablicy zwierzaka i oznacza wzrost poziomu umiejętności, którą właśnie trenował.

Pod zwierzakiem znajduje się brązowa tablica z czterema zakładkami, pokazującymi wymagania dla poszczególnych zadań (po 4 zadania dla każdego zwierzaka).
Na powyższym przykładzie widać, że do zakończenia pierwszego zadania Upiornego świetlika wystarczy wykonać 1 szkolenie w poletku Obsiewanie

Gdy już wykonamy wymaganą ilość szkoleń danego rodzaju, uaktywni się przycisk Ukończ i możemy zakończyć zadanie (pamiętając, że przycisk "Ukończ" aktywuje się tylko u obudzonego zwierzaka).

Zestawienie wymagań i nagród dla poszczególnych zwierzaków:


Razem wymagania dla Upiornego świetlika: 1.700 x Upiorna kapusta, 105 x Kościana konewka, 40 x Psianka.


Razem wymagania dla Kociego elfa: 5.300 x Upiorna kapusta, 255 x Kościana konewka, 40 x Psianka.


Razem wymagania dla Błotnego potwora: 5.300 x Upiorna kapusta, 555 x Kościana konewka, 230 x Psianka.


Razem wymagania dla Owcy-zombie: 5.300 x Upiorna kapusta, 795 x Kościana konewka, 330 x Psianka.

Ogółem na wykonanie wszystkich zadań eventowych potrzebujemy:
17 600 x Upiorna kapusta
1 710 x Kościana konewka
640 x Psianka

Dodatkowo na łącznie 45 budzeń zwierzaków potrzebujemy od 0 do 4.050 x Batonik z ciemnej energii
(zależnie od tego, jak często będziemy go zastępować Super paszą)

Po wykonaniu zadań eventowych możemy nadal szkolić zwierzaki - dopóki nie osiągną 5 poziomu w każdej z umiejętności. Z tytułu dodatkowych treningów będziemy otrzymywać tylko losowe nagrody za budzenie.

Item "Plac zabaw dla świetlików"

1 200 PD/TPD co 10 h. 2 małe pola.

Item ten można 3-krotnie ulepszyć wykorzystując:
"Ulepszenie placu zabaw dla świetlików"


W efekcie otrzymujemy kolejno:

Item "Luksusowy plac zabaw dla świetlików"

1 400 PD/TPD co 10 h. 2 małe pola.

Item "Rumiany plac zabaw dla świetlików"

1 600 PD/TPD co 10 h. 2 małe pola.

Item "Kwiecisty plac zabaw dla świetlików"

Co 10 h otrzymujemy:
1 800 PD/TPD;
10 x Skrzynia nocy pełni księżyca;
Item zajmuje 2 małe pola.

Item "Podniebny skoczek"

2 600 PD/TPD co 20 h. 2 małe pola.​

Item ten można 3-krotnie ulepszyć wykorzystując:
"Ulepszenie podniebnego skoczka"

W efekcie otrzymujemy kolejno:​

Item "Początkujący podniebny skoczek"

3 000 PD/TPD co 20 h. 2 małe pola.

Item "Młody podniebny skoczek"

3 400 PD/TPD co 20 h. 2 małe pola.

Item "Doświadczony podniebny skoczek"

Co 20 h otrzymujemy:
3 800 PD/TPD;
50% więcej PD z wszystkich przedmiotów w strefie Pełni księżyca przez 4 h (dotyczy również przedmiotów ozdobnych);
Item zajmuje 2 małe pola.

Item "Relaks w basenie z błotem"

1 400 PD/TPD co 10 h. 2 małe pola.

Item ten można 3-krotnie ulepszyć wykorzystując:
"Ulepszenie relaksu w basenie z błotem"


W efekcie otrzymujemy kolejno:

Item "Ożywiony relaks w basenie z błotem"

1 600 PD/TPD co 10 h. 2 małe pola.

Item "Radosny relaks w basenie z błotem"

1 800 PD/TPD co 10 h. 2 małe pola.

Item "Fascynujący relaks w basenie z błotem"

Co 10 h otrzymujemy:
2 000 PD/TPD;
1 x Skrzynia pełni księżyca;
Item zajmuje 2 małe pola.

Item "Bieg z przeszkodami dla zombie"

3 000 PD/TPD co 20 h. 2 małe pola.

Item ten można 3-krotnie ulepszyć wykorzystując:
"Ulepszenie biegu z przeszkodami dla zombie"


W efekcie otrzymujemy kolejno:

Item "Łatwy bieg z przeszkodami dla zombie"

3 400 PD/TPD co 20 h. 2 małe pola.

Item "Wymagający bieg z przeszkodami dla zombie"

3 800 PD/TPD co 20 h. 2 małe pola.

Item "Wyczerpujący bieg z przeszkodami dla zombie"

Co 20 h otrzymujemy:
4 200 PD/TPD;
40% więcej PD/TPD ze wszystkich przedmiotów ozdobnych przez 2 h;
Item zajmuje 2 małe pola.

Powyższe itemy będą dawać PD/TPD zależnie od obszaru, na jakim będą się znajdować; mogą zostać ustawione na terenie: Głównej łąki, Dzikiej łąki, Leśnej polany, Ogrodu ozdobnego, Nawiedzonego domu, Plantacji, Lasu tropikalnego, Kryształowych Wodospadów, Wyspy skarbów i oczywiście na pnączu.

Itemy: "Doświadczony podniebny skoczek" oraz "Wyczerpujący bieg z przeszkodami dla zombie", dodatkowo mogą zostać ustawione na Wybiegu dla zwierzaków domowych;

Rząd chmur "Podstawy uprawy 2019"

Na pnączu umieszczamy cztery dowolne itemy o wymiarach: 1x2 (na grafice przykładowe przedmioty)
Co 22 h otrzymamy:
450 PD x Poziom Farmy,
400 TPD x Poziom Wyspy,
2 x Skrzynia nocy pełni księżyca
1 x Skrzynia pełni księżyca

Wszystkie bonusy zdobywane w nagrodach eventowych, można uruchamiać w dowolnym czasie.
W poniższej tabeli znajdziecie m.in. ich charakterystykę: