Bawarskie święto: Kto pierwszy, ten lepszy! - Oktoberfest FAQ - PORADNIK 2017.
Dodane przez DAvSON dnia 19.09.2017 10:37:04
Witajcie Farmerzy !

Nadeszło Bawarskie Święto i namiot na farmie pęka w szwach od głodnych klientów.
Pomóż Prosiakowi Piekarskiemu i jego ekipie zrealizować zamówienia i zgarnąć nagrody!

1octfestsep2017_oa.png

Event rozpocznie się w środę 20-09-2017, godz. 14:00 i potrwa do wtorku 26-09-2017, godz. 14:00.

Poradnik znajdziecie w rozwinięciu wiadomości.

Treść rozszerzona
news.png

Event rozpocznie się w środę 20-09-2017, godz. 14:00 i potrwa do wtorku 26-09-2017, godz. 14:00.

Stopień trudności - średni/trudny
Dostępność - od 3 poziomu
Roślina specjalna - chaber górski:

chabergorski1.gif

chabergorski.png

Wypadajki - czapka kucharza

czapka.png

Fartuch kucharza

fartuch.png

Drewniana chochla

chochla.png

Wypadajki w Galerii handlowej:

wypadajkiwgalerii.png

Produkt z młyna - strój kucharza:

mlynek.png

Koszyki z opcją wielokrotnego zakupu.

koszyki.png



Po zakupieniu największego koszyka w inwentarzu (zakładka "towar konsumpcyjny") pojawi się wzmacniacz PD rośliny akcji. Po użyciu daje + 100 % PD dla rośliny eventowej przez 8 h. Po zakończeniu akcji nie podlega wymianie.

Mechanika tegorocznego Bawarskiego Święta nawiązuje do Wisienka na torcie oraz Wielki wypiek.
Do zadań dotrzemy poprzez zegar eventowy, okno newsów lub obrazek beczułki.

beczulkanalace.png

Beczułka będzie umiejscowiona na Głównej łące oraz Plantacji (główna łąka Bahamaramy).
Plansza eventowa przybierze wygląd zaplecza kuchennego.

planszaeventowa.png

Zadaniem gracza będzie realizacja zamówień złożonych przez klientów.
Na jedno zamówienie składają się 3 produkty z poniższej listy, czyli danie główne (1), napój (2) oraz deser (3).

rodzajezamowien.png

W 1 zamówieniu trzeba będzie zapamiętać 3 produkty, zamówienie podwójne to już 6 produktów do zapamiętania, a w najtrudniejszym potrójnym zamówieniu tych produktów do zapamiętania będzie aż 9.
Poniżej prezentujemy przykład zamówienia podwójnego.

2zamowienia.png

Aby wejść do mini gry musimy oddać 1 strój kucharza lub 1 strój kucharza i drewnianą chochlę.
Rodzaj wejściówki ma znaczenie dla czasu na zapamiętanie zamówienia oraz jego realizację, który przedstawia poniższa tabela.

czasomierz.png

Za każde zamówienie (zrealizowane bądź nie) otrzymamy punkty. Ilość punktów możliwych do otrzymania za poszczególne zamówienia zawiera tabela poniżej.

punktacja.png

Zdobyte punkty będą zapełniać pasek postępu umieszczony u dołu planszy. Pasek zawiera 2 części: podstawową zawierającą 5 kroków i dodatkową zawierającą kolejne 5 kroków. Część dodatkową możemy odsłonić używając przycisku "Rozwiń". Łącznie do wykonania będzie 10 kroków. Za ukończenie każdego z nich otrzymamy nagrodę.

nagrody.png

Poza nagrodami za ukończenie każdego z kroków, gracz będzie zdobywać 1 losową nagrodę dodatkową z poniższej listy za każde zamówienie.

malenagrody1-10.png

Po wykonaniu wszystkich 10 zadań (kroków) gracz nadal może wykonywać zamówienia i zdobywać 1 nagrodę losową z poniższej listy.

nagrodypoevencie.png

Prezentujemy przykładową realizację zamówienia.

przyklad_gry.gif

Powodzenia.

Charakterystyka nagród.

naklejka "Kto pierwszy, ten lepszy"
naklejka.png
"Taniec Bawarskiego Święta"
"Siłowanie na palce"
"Taniec kufli"
"Zakręć mną"
taniecbawarskiegoswieta.gif silowaniesienapalce.gif tanieckufli.gif zakrecmna.gif
700 PD/TPD co 10 godzin​
750 PD/TPD co 10 godzin​
1600 PD/TPD co 10 godzin​
3400 PD/TPD co 10 godzin​
1 małe pole (1*1)​
1 małe pole (1*1)​
2 małe pola (2*1)​
4 małe pola (2*2)​

Rząd Cudownego Pnącza

c76ec65be59a2a91304313737482897459bee607.jpg
co 14 godzin otrzymamy 1 precel oraz 200 PD * poziom Farmy, skrzynia z niespodziankami.


lootPackage26.png

Skrzynia z niespodziankami zawiera jeden z losowych przedmiotów: 1 x farmarka, 2 x farmarka, 2 x darmowa wejściówka, 4 x super nawóz, 2 x super nawóz Zosi, 1 x turbo nawóz Zosi, 1 x super pasza, 1 x gwiazdka​

Zagadkowe drzewa - informacje
Zagadkowe zagrody - Informacje

FAQ na skróty:

- siejemy chaber górski oraz zbieramy potrzebne "wypadajki";
- kręcimy w młynie stroje kucharza;
- idziemy na planszę eventową i wybieramy rodzaj wejściówki (z chochlą lub bez);
- zapamiętujemy zamówienie, jakie się pojawi i je realizujemy;
- zbieramy punkty i otrzymujemy nagrody cząstkowe oraz za każdy zrealizowany etap.