Zejście do świątyni - PORADNIK - FAQ 2017.
Dodane przez TaMara1 dnia 28.02.2017 10:10:30
Witajcie Farmerzy !

Drzwi do świątyni są ponownie otwarte. Pomóż Kocianie Jonesowi w odnalezieniu trzech legendarnych masek dla królowej małp i zobacz, jakie skarby przy tej okazji możesz zgarnąć!

swiatynia.png

Event rozpocznie się w środę 01-03-2017, godz. 14:00 i zakończy we wtorek 07-03-2017, godz. 14:00.

Stopień eventu określono jako średni.

Poradnik znajduje się w rozwinięciu wiadomości.


Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Drzwi do świątyni są ponownie otwarte. Pomóż Kocianie Jonesowi w odnalezieniu trzech legendarnych masek dla królowej małp i zobacz, jakie skarby przy tej okazji możesz zgarnąć!

swiatynia.png

Event rozpocznie się w środę 01-03-2017, godz. 14:00 i zakończy we wtorek 07-03-2017, godz. 14:00.

Stopień eventu określono jako średni.

Kocina Jones znowu powrócił na Farmeramę, aby badać sekrety starożytnej świątyni.

Wzorem poprzednich ekspedycji badawczych do realizacji zadań będą potrzebne specjalne klucze.

KLUCZE.png

Klucze będzie można zdobyć realizując 3 misje w Spółdzielni (opisy misji poniżej).

Każdy klucz, którego gracz nie wykorzysta podczas eventu zostanie wymieniony według poniższego schematu.

WYMIANAKLUCZY.png

Na czas wyprawy badawczej w grze pojawią się małpie tabliczki, których charakterystyka znajduje się w tabeli.

TABLICZKA.png

Tabliczki będzie można również zakupić w Galerii handlowej.

TABLICZKIGALERIA.png

Ponadto przygotowany został koszyk z opcją wielokrotnego zakupu.

KOSZYK.png

Do wykonania będą 3 następujące misje:

MISJETABLICZKI.png MISJETABLICZKI.png MISJETABLICZKI.png

MASKAWIZJI.png

MISJAOWOCOWA.png MISJAOWOCOWA.png MISJAOWOCOWA.png

MASKASNAW.png

MISJAZWIERZAKI.png MISJAZWIERZAKI.png MISJAZWIERZAKI.png

MASKACUDU.png

zadania1.png

Do planszy eventowej przejdziemy z okna newsów lub zegara eventowego.

plansza.png

Wyprawa badawcza rozpoczyna się w 1 pokoju z 8 dostępnych.

W każdym pokoju będą do wyboru 3 drzwi. Otwarcie ich będzie wymagało posiadania odpowiednich kluczy. Za każde otwarte drzwi otrzymamy nagrodę, która widnieje nad wrotami.

eventpokoje.png

UWAGA: Z ostatniego pokoju gracz zostanie przeniesiony do pokoju 1 i rozpoczyna odkrywanie kolejnych drzwi. Zabawa trwa 3 rundy.
Każde drzwi można otworzyć tylko raz!

Postęp wykonanych zadań ukazuje wskaźnik rubinowy.

Początek
rubiny.png

Koniec 1 rundy
rubiny1.png

Koniec 2 rundy
rubiny2.png

Koniec 3 rundy
rubiny3.png

nagrody1.png

Naklejka Zejście do świątyni.



Podstawa itemu i nakladki

Normalny skarbiec (podstawa)
upgrade_0.gif
zostanie dopisany każdemu graczowi po wejściu na planszę eventową
100 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
stawiamy w części tropikalnej lub Cudownym Pnączu

Pustawy skarbiec (ulepszenie 1)
upgrade_1.gif
360 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)

Zajęty skarbiec (ulepszenie 2)
upgrade_2.gif
480 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)

Częściowo wypełniony skarbiec (ulepszenie 3)
upgrade_3.gif
600 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)

Pełny skarbiec (ulepszenie 4)
upgrade_4.gif
720 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)

Napakowany skarbiec (ulepszenie 5)
upgrade_5.gif
960 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)

Przepełniony skarbiec (ulepszenie 6)
upgrade_6.gif
1 200 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)

Pękający w szwach skarbiec (ulepszenie 7)
upgrade_7.gif
1 680 TPD co 12 godzin oraz skrzynię z tropikalną paszą
rozmiar - 2 małe pola (1x2)

Skrzynia zawiera 1 sztukę losowo wybranej paszy dla zwierząt na Bahamaramie:

Może to być pasza dla papugi, małpy, słonia, leniwca, anakondy, wielbłąda, pandy lub tukana.

UWAGA: Wymienione powyżej itemy są ulepszeniami podstawy (Normalny skarbiec). Aby uzyskać ulepszenie należy zdobyć nakładkę o nazwie "Zasłona skarbca", którą następnie umieszczamy na podstawowym itemie.

bdayjan2017partyupgrade-urodzinowakurtyna.png bdayjan2017partyupgrade-urodzinowakurtyna.png bdayjan2017partyupgrade-urodzinowakurtyna.png