Ucz się i dorastaj - event charytatywny - PORADNIK FAQ 2016.
Dodane przez TaMara1 dnia 23.11.2016 15:49:16
Aktualizacja 07-12-2016, godz.14:30 - Otrzymaliśmy kilka informacji dotyczących przedmiotów eventowych po zakończeniu eventu:
- po zakończeniu eventu dostęp do Szkolnego Ogrodu (strefa eventowa) nie będzie możliwy,
- zebrane rośliny eventowe zostaną zamienione na PD i SG dzień po zakończeniu eventu,
- rośliny pozostałe po evencie na polanie, zostaną zamienione na PD i SG w następnym tygodniu,
- itemy specjalne (Nasiona pomidora, Nasiona kapusty, itd.) zostaną w następnym tygodniu przesunięte do inwentarza, by można było je postawić na każdej z polan prócz Strefy pełni i otrzymywać PD lub TPD.

Aktualizacja 01-12-2016, godz.13:03 - Informujemy, że występuje błąd związany z itemem "Nauka to potęga". Jeśli jest ustawiony na Bahamaramie daje PD zamiast TPD. Błąd powinien zostać naprawiony w przyszły czwartek 8-12-2016.

Witajcie Farmerzy !

Zapraszamy Was do udziału w evencie charytatywnym Ucz się i dorastaj.

news.png

"Jedno dziecko, jeden nauczyciel, jedna książka i jedno pióro mogą zmienić świat."
- Malala Yousafzai, laureatka pokojowej nagrody Nobla.

Rozpoczęcie eventu w czwartek 24-11-2016, godz. 14:00, zakończenie w piątek 09-12-2016, godz.14:00.
Czas trwania 15 dni.

UWAGA: Cały przychód z tej akcji specjalnej firma Big Point przeznacza na rzecz fundacji The Malala Fund.

Poradnik znajdziecie w rozwinięciu wiadomości.


Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Zapraszamy Was do udziału w evencie charytatywnym Ucz się i dorastaj.

news.png

"Jedno dziecko, jeden nauczyciel, jedna książka i jedno pióro mogą zmienić świat."
- Malala Yousafzai, laureatka pokojowej nagrody Nobla.

Rozpoczęcie eventu w czwartek 24-11-2016, godz. 14:00, zakończenie w piątek 09-12-2016, godz.14:00.
Czas trwania 15 dni.
Stopień trudności eventu określono jako średni - dostępny dla Graczy od poziomu 6.

UWAGA: Cały przychód z tej akcji specjalnej firma Big Point przeznacza na rzecz fundacji The Malala Fund.

Cały event rozgrywał się będzie w specjalnym szkolnym ogrodzie, do którego przejdziemy z planszy newsów, zegara eventowego lub mapy, na której pojawi się nowa strefa.

strefaszkolnegoogrodu.gif

Po przejściu na miejsce akcji, ujrzymy szkolny ogród, który przybierze wygląd jak na poniższej grafice.
PLANSZAEVENTOWA.png

Na początek zostały udostępnione do gry 4 małe pola, które można uprawiać.

Pola te możemy usuwać, zmieniać na średnie i duże.

Istnieje również możliwość odblokowania kolejnych pól uprawnych po oddaniu kamyczków lisicy.

kamienie.png kamienie.png kamienie.png

odblokowywaniepAlluprawnych.gif

UWAGA: Kamyczków nie otrzymujemy z prezentów, zbiorów ani drzewa magicznego. Możemy je zakupić w koszyku eventowym, uzyskać z itemów dostępnych w dwóch z nich, a także wygrać w zadaniach eventowych.

Niewykorzystane kamyczki zostaną po evencie wymienione na 10 PD i 10 SG.

Poniższa grafika ukazuje możliwości odblokowywania kolejnych pól. Każdy numerek to jeden krok, który wykonujemy po oddaniu kamyczka. Maksymalnie będziemy mogli posiadać 116 małych pól z przeznaczeniem na uprawę roślin eventowych.

poszerzaniepAlluprawnych.png

Pola szkolnego ogrodu będą funkcjonowały na specjalnych zasadach:

1. możliwy siew tylko roślin specjalnych (inne nie będą widoczne dla gracza)
2. dostępna będzie tylko woda do podlewania
3. możliwe jest korzystanie z pomocników
4. nie ma chwastów
5. nie działają produkty rzemiosła (np. dżem z dyni, chutney marchwiowo-jabłkowy)
6. dostępny będzie specjalny kompost skracający czas wzrostu o 50%, który po zakończeniu eventu zostanie wymieniony na 24 PD i 24 SG za każdą niewykorzystaną sztukę

schoolgardennov2016gravel.png schoolgardennov2016gravel.png schoolgardennov2016gravel.png

NAGRODY

Naklejka Itemy:

Koniec szkoły
schoolgardennov2016graduation.gif
650 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 1 małe pole (1x1)

Jedno dziecko, jeden nauczyciel
schoolgardennov2016gift.gif
1350 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)

Czas na skakankę
schoolgardennov2016jumprope.gif
1400 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)

Pora na posiłek
schoolgardennov2016lunchtime.gif
1500 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)

Nauka to potęga
schoolgardennov2016classroom.gif
3200 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 4 małe pola (2x2)

Koszyki eventowe

Zakup będzie możliwy wielokrotnie (z wyjątkiem ostatniego pakietu, który można kupić tylko raz).
Całość przychodu zostanie przeznaczona dla Fundacji Malala.
UWAGA: Zakup nie będzie możliwy poprzez SMS Premium lub telefon!

Poniżej przedstawiamy zawartość każdego z koszyków.

koszyki.png

Drzewo wiedzy
schoolgardennov2016tree.gif
1700 PD/TPD oraz 2 kamyczki co 24 godziny
rozmiar - 1 małe pole (1x1)

Rozum w rozkwicie
schoolgardennov2016plant.gif
3400 PD/TPD oraz 6 sztuk kompostu co 24 godziny
rozmiar - 2 małe pola (1x2)

Rząd Cudownego Pnącza

Ucz się i dorastaj
pnAcze.png
co 12 godzin otrzymamy 8 000 PD i 8 000 TPD.

Na pnącze stawiamy:
1 dowolny item 1x1
3 dowolne itemy 1x2
1 dowolny item 2x2

UWAGA: Itemy wchodzące w skład koszyków po zakończeniu akcji zachowają swoje punkty jednakże stracą dodatkowy bonus (kamyczki i kompost).

ZADANIA

Wiemy już gdzie będzie się rozgrywała akcja eventu i znamy sposób odblokowywania areału oraz zawartość koszyków. Pora więc na sianie roślin specjalnych i wykonywanie zadań.

Tuż po starcie eventu w szkolnym ogrodzie zastaniemy 4 małe pola z gotowym do zbioru pomidorem ekologicznym.

pomidorekologiczny.gif

pomidorekwtabeli.png

To jest kapitał początkowy. Dalszy rozsiew roślinki odbywa się tak jak podczas innych akcji specjalnych.

Wraz z gotowymi do zbioru polami, w inwentarzu z ozdobami znajdziemy nowy item.

Nasiona pomidora

nasionapomidora.gif
Daje on 560 PD oraz 4 sztuki pomidora ekologicznego co 3 godziny.

UWAGA: Stawiamy go tylko w szkolnym ogrodzie!

Kolejne rośliny specjalne będziemy odblokowywać w zadaniach eventowych. Będą to:

Kapusta ekologiczna

kapustaekologiczna.gif

kapustawtabelce.png

Dynia ekologiczna

dyniaekologiczna.gif

dyniawtabelce.png

Bakłażan ekologiczny

bakKaKKanekologiczny.gif

bakKaKKanwtabelce.png

Wiadomo już co będziemy siać więc czas na zadania.

Zadania zlokalizowano na planszy eventowej pod ikonami taczek.

tomato_cart_0_playfield.png pumpkin_cart_1_playfield.png eggplant_cart_0_playfield.png cabbage_cart_0_playfield.png

Początkowo dostępne będą zadania dla pomidorów ekologicznych.

POMIDOR-ZADANIE.png

Po wykonaniu 2 kroku "pomidorowego" odblokowana zostanie taczka z zadaniami dla kapusty ekologicznej

kapusta-zadanie.png

Zrobienie 4 kroków "kapuścianych" umożliwi wykonywanie zadań z dynią.

dynia-zadanie.png

Po ukończeniu 4 kroku "dyniowego" będziemy mogli przejść do zadań przeznaczonych dla bakłażanów.

bakKaKKan-zadanie.png

Każde zadanie odblokowujące nową roślinkę daje oprócz nasion - item.

nasionakapusty.gif nasionadyni.gif nasionabakKaKKana.gif
Nasiona kapusty Nasiona dyni Nasiona bakłażana
1120 PD 560 PD 1120 PD
4 * kapusta ekologiczna 4 * dynia ekologiczna 4 * bakłażan ekologiczny
co 6 godzin co 3 godziny co 6 godzin


W trakcie trwania eventu itemy dające nasiona roślin specjalnych będą możliwe do postawienia tylko w szkolnym ogrodzie. Po zakończeniu akcji stracą dodatkowy bonus, wrócą do paska. Zachowają natomiast swoje punkty doświadczenia i będzie można je postawić w każdej strefie (poza Strefą Pełni). W części tropikalnej będą dawać TPD.

Poza nagrodami z zadań na planszy eventowej znajdują się dodatkowe ikony prezentów (3 przy stawach i 1 przed szkołą) zawierające dodatkowe nagrody. Zdobędziemy je odblokowując kolejne pola uprawne w strefie specjalnej.

dodatkowenagrody.png

Wykaz nagród znajdziecie poniżej:

naklejka "Ucz się i dorastaj"
item "Koniec szkoły!"
4 imprezowe wejściówki
2 złote banany.

Nie uda się skończyć całego eventu bez dokonaniu zakupu koszyka zawierającego item "Drzewo wiedzy"!
(niemożliwe staje się uzyskanie imprezowych wejściówek i złotych bananów w nagrodach dodatkowych z uwagi na niedostateczną ilość kamyczków).