Powietrzny wyścig - PORADNIK - FAQ 2016.
Dodane przez DAvSON dnia 25.07.2016 10:34:00
Aktualizacja 25-07-2016, godz. 14:40.

Witajcie Farmerzy !

Odsunąć kliny! Farma szykuje się do wielkiego powietrznego wyścigu. Możesz być jego częścią!
Czy potrafisz pokonać najlepszego powietrznego pilota Farmeramy, strusicę Zosię??

1.png

Event rozpocznie się we wtorek 26.07.2016, godz. 14:00
a zakończy w poniedziałek 01.08.2016, godz. 14:00.

Poradnik znajduje się w rozwinięciu wiadomości.


Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Odsunąć kliny! Farma szykuje się do wielkiego powietrznego wyścigu. Możesz być jego częścią!
Czy potrafisz pokonać najlepszego powietrznego pilota Farmeramy, strusicę Zosię??

1.png

Event rozpocznie się we wtorek 26.07.2016, godz. 14:00
a zakończy w poniedziałek 01.08.2016, godz. 14:00.

Dostępność eventu od 3 poziomu - stopień trudności trudny.

Podstawowe założenia akcji specjalnej.

Roślina eventowa - lnicznik

lnicznik.gif

2.png

Wypadający przedmiot

3.png

Pakiety wypadających przedmiotów do zakupu w Galerii handlowej

4icx1.png

Produkty eventowe do zrobienia w młynie

5My9zj.png

Koszyki eventowe z opcją wielokrotnego zakupu

6.png

ZADANIA

Do planszy eventowej przejdziemy poprzez planszę newsów, zegar eventowy lub plac przed Spółdzielnią.

8.gif

Po kliknięciu w jedną z powyższych opcji zostaniemy przekierowani do miejsca z zadaniami.

PrzechwytywanieDquzY.png

Do rozegrania będzie 5 wyścigów lotniczych

9ei9wM.png

Ukończenie wyścigu nr 1 odblokuje dostęp do wyścigów o nr 2, 3, 4 (można będzie rozgrywać je równocześnie). Do wyścigu nr 5 będziemy mogli przystąpić po ukończeniu wszystkich poprzednich rywalizacji, tj. 1,2,3,4.

Aby wystartować w wyścigu będą potrzebne zapasy biopaliwa, którego produkcja odbywa się w młynie. Pozwoli ono na poruszanie się po trasie według poniższych zasad.

108Wmt.png

•biopaliwo - wykonujemy ruch o 1 krok w górę i do przodu, 1 krok w dół i do przodu lub tylko 1 krok do przodu
•biopaliwo XL - wykonujemy 3 kroki do przodu (po drodze wszystkie nagrody na torze po którym leci gracz zostają dopisane do konta)
•biopaliwo XXL - wykonujemy 6 kroków do przodu (po drodze wszystkie nagrody na torze po którym leci gracz zostają dopisane do konta)

UWAGA: O wykonaniu ruchu w górę lub w dół decyduje gracz (w zależności od tego jaką nagrodę chce uzyskać). Można zmieniać trasę przez cały czas trwania wyścigu. Każdy ruch w poziomie jest jednak związany z ruchem w przód, więc niemożliwe jest otrzymanie nagrody z góry i dołu jednocześnie.

NAGRODY

Grafika każdego z wyścigów zawiera ukrytą listę nagród, jaka przypisana została do danej rywalizacji. Do zdobycia nagrody z "górnego toru" wymagane jest użycie opcji w górę i krok do przodu (z wykorzystaniem biopaliwa).

2.png 3.png 4.png 55.png 6.png


Ponadto wśród nagród można będzie zdobyć:

Naklejkę

[​IMG]

item Bezpieczne lądowanie
7.png
1280 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 2 małe pola


item Pętla w pętli
8.png
1320 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 2 małe pola


item Ryba wyjęta z wody
9.png
1320 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 2 małe pola


item Nocny lot
10.png
1385 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 2 małe pola


Rząd Cudownego Pnącza "Powietrzny wyścig"
pnacze.png
co 120 godzin otrzymujemy:

- 500 PD x poziom Farmy
- dodatkowe 25 % PD ze wszystkiego podczas zbiorów przez 6 godzin
- 1 szt. super nawozu Zosi.

Ponadto do wygrania będą darmowe wejściówki na Koło Fortuny. Zostaną one dopisane tylko jeśli będzie na nie miejsce, zatem najlepiej użyć wszystkie przed zdobyciem nagrody.

W celach informacyjnych zamieszczamy film instruktażowy jak będzie wyglądało latanie z wykorzystaniem poszczególnych biopaliw zaczerpnięty z OFF



Animacje itemów eventowych pokazywaliśmy

>>Tutaj<<