Zmiana OWH gry.
Dodane przez DAvSON dnia 23.06.2014 21:16:28
Witajcie Farmerzy

W dniu 24.06.2014 r. Bigpoint dokona zmian w Ogólnych Warunkach Handlowych Pragniemy Wam tu wyjaśnić, jakie zmiany zostały dokonane i co było tego powodem.


Pytanie: Czy zmiana obejmuje wszystkich graczy?

Odpowiedź: Zmiana dotyczy wszystkich tych kont w grze, które są zarejestrowane w firmie Bigpoint Sarl & Co, SCS.
Gracze zarejestrowani w firmie Bigpoint Inc. nie są objęci tymi zmianami i nie zostaną w związku z tym wezwani do ponownej akceptacji OWH.

Pytanie: Jakie zmiany w Ogólnych Warunkach Handlowych zostaną dokonane?

Odpowiedź: Jak już zapewne wiecie, w dniu 13 czerwca 2014 r. w życie weszła tzw. dyrektywa UE o prawach konsumentów. Celem tej dyrektywy jest ujednolicenie praw konsumentów na terenie Unii Europejskiej, w szczególności w odniesieniu do handlu internetowego.

Przykład: jeżeli kupujecie, będąc obywatelem Unii Europejskiej, poprzez Internet towary z innego kraju Unii Europejskiej, nie musicie się już, jak dotąd, martwić o to, czy przysługują Wam te same prawa co do odwołania jak w Waszym kraju. Prawa te zostały od 13 czerwca ujednolicone dla wszystkich krajów Unii Europejskiej.

Pytanie: Czy muszę na nowo zaakceptować Ogólne Warunki Handlowe?

Odpowiedź: Tak, ponieważ i my musimy dopasować nasze warunki do prawa odwołania. Nowe Ogólne Warunki Handlowe obowiązują od 24.06.2014 r. Jesteśmy zobowiązani do wymagania od Was specjalnego zaakceptowania zaktualizowanych Ogólnych Warunków Handlowych.
W związku z powyższym, począwszy od 24.06.2014 r. w grze wyświetlane będzie okno z Ogólnymi Warunkami Handlowymi, które musicie zaakceptować, aby móc dalej uczestniczyć w grze.

Pytanie: Co się stanie, jeżeli nie zaakceptuję Ogólnych Warunków Handlowych?

Odpowiedź: Po wejściu w życie Ogólnych Warunków Handlowych, możesz podjąć decyzję o niezaakceptowaniu ich. Oznacza to jednak, że nie będziesz mógł/mogła dalej grać w daną grę. Jeżeli chcesz złożyć formalny sprzeciw wobec powyższej regulacji, musisz zrobić to w formie pisemnej, wysyłając go pocztą na adres naszego biura w Luksemburgu. Jego adres znajdziesz na końcu Ogólnych Warunków Handlowych oraz na stronie internetowej naszego przedsiębiorstwa.



Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy

W dniu 24.06.2014 r. Bigpoint dokona zmian w Ogólnych Warunkach Handlowych Pragniemy Wam tu wyjaśnić, jakie zmiany zostały dokonane i co było tego powodem.




Pytanie: Czy zmiana obejmuje wszystkich graczy?

Odpowiedź: Zmiana dotyczy wszystkich tych kont w grze, które są zarejestrowane w firmie Bigpoint Sarl & Co, SCS.
Gracze zarejestrowani w firmie Bigpoint Inc. nie są objęci tymi zmianami i nie zostaną w związku z tym wezwani do ponownej akceptacji OWH.

Pytanie: Jakie zmiany w Ogólnych Warunkach Handlowych zostaną dokonane?

Odpowiedź: Jak już zapewne wiecie, w dniu 13 czerwca 2014 r. w życie weszła tzw. dyrektywa UE o prawach konsumentów. Celem tej dyrektywy jest ujednolicenie praw konsumentów na terenie Unii Europejskiej, w szczególności w odniesieniu do handlu internetowego.

Przykład: jeżeli kupujecie, będąc obywatelem Unii Europejskiej, poprzez Internet towary z innego kraju Unii Europejskiej, nie musicie się już, jak dotąd, martwić o to, czy przysługują Wam te same prawa co do odwołania jak w Waszym kraju. Prawa te zostały od 13 czerwca ujednolicone dla wszystkich krajów Unii Europejskiej.

Pytanie: Czy muszę na nowo zaakceptować Ogólne Warunki Handlowe?

Odpowiedź: Tak, ponieważ i my musimy dopasować nasze warunki do prawa odwołania. Nowe Ogólne Warunki Handlowe obowiązują od 24.06.2014 r. Jesteśmy zobowiązani do wymagania od Was specjalnego zaakceptowania zaktualizowanych Ogólnych Warunków Handlowych.
W związku z powyższym, począwszy od 24.06.2014 r. w grze wyświetlane będzie okno z Ogólnymi Warunkami Handlowymi, które musicie zaakceptować, aby móc dalej uczestniczyć w grze.

Pytanie: Co się stanie, jeżeli nie zaakceptuję Ogólnych Warunków Handlowych?

Odpowiedź: Po wejściu w życie Ogólnych Warunków Handlowych, możesz podjąć decyzję o niezaakceptowaniu ich. Oznacza to jednak, że nie będziesz mógł/mogła dalej grać w daną grę. Jeżeli chcesz złożyć formalny sprzeciw wobec powyższej regulacji, musisz zrobić to w formie pisemnej, wysyłając go pocztą na adres naszego biura w Luksemburgu. Jego adres znajdziesz na końcu Ogólnych Warunków Handlowych oraz na stronie internetowej naszego przedsiębiorstwa.