Precz z Borsty'm - OPIS- FAQ
Dodane przez DAvSON dnia 29.04.2014 14:14:58
Witajcie Farmerzy!

Komiks III: Precz z Borsty'm


W 3. odcinku komiksu FARMERAMY paskudny Borsty planuje okropne rzeczy - pomóż swoim młodym zwierzętom pokrzyżować mu szyki!

Czego potrzebuje prawdziwy bohater farmy? Dziwideł olbrzymich, stokrotek i tobołków! Zasadź oba rodzaje kwiatów na swoich polach - tobołki będziesz zbierać następnie automatycznie podczas żniw.

Poczytaj teraz z nami i zapracuj sobie na nową, trzymającą w napięciu, komiksową przygodę.
Każda strona jest pełna atrakcyjnych nagród!

Event potrwa od 30.04.2014 godz. 15:00 do 7.05.2014 godz. 15:00.

Na początek każdy gracz powyżej 2 poziomu otrzyma po 10 sztuk dziwidła olbrzymiego i stokrotki.
Jeśli gracz będzie miał w Stodole mniej niż 5 sztuk którejś z roślin, w ciągu 5 godzin otrzyma wyrównanie do 5 sztuk.

Dziwidło olbrzymie



wartość: 48 PD
czas: 8:00 h

Do rozsiewu na głównej farmie i dzikiej łące.

Więcej informacji i danych na temat eventu znajdziecie jak zawsze w rozwinięciu wiadomości.


Treść rozszerzona
Komiks III: Precz z Borsty'm


W 3. odcinku komiksu FARMERAMY paskudny Borsty planuje okropne rzeczy - pomóż swoim młodym zwierzętom pokrzyżować mu szyki!

Czego potrzebuje prawdziwy bohater farmy? Dziwideł olbrzymich, stokrotek i tobołków! Zasadź oba rodzaje kwiatów na swoich polach - tobołki będziesz zbierać następnie automatycznie podczas żniw.

Poczytaj teraz z nami i zapracuj sobie na nową, trzymającą w napięciu, komiksową przygodę.
Każda strona jest pełna atrakcyjnych nagród!

Event potrwa od 30.04.2014 godz. 15:00 do 7.05.2014 godz. 15:00.

Na początek każdy gracz powyżej 2 poziomu otrzyma po 10 sztuk dziwidła olbrzymiego i stokrotki.
Jeśli gracz będzie miał w Stodole mniej niż 5 sztuk którejś z roślin, w ciągu 5 godzin otrzyma wyrównanie do 5 sztuk.

Dziwidło olbrzymie



wartość: 48 PD
czas: 8:00 h

Do rozsiewu na Głównej Łące i Dzikiej Łące.

Stokrotka



wartość: 32 PD
czas: 4:00 h
Do rozsiewu na Głównej Łące, Leśnej Polanie, Dzikiej Łące i Bahamaramie.

Rośliny po evencie nie pozostaną w grze, lecz zostaną zamienione:
- dziwidło olbrzymie - na 4 PD i 4 SG
- stokrotka - na 3 PD i 2 SG.

Z upraw, drzew, zagród i warsztatów na Farmie i Bahamaramie będą wypadać tobołki.

Tobołek



Z magicznego drzewa otrzymamy 650 PD i tobołek. Tobołki można będzie też przesyłać znajomym i sąsiadom jako prezent. Dziennie możemy wysłać 5 takich prezentów lub 7 w przypadku odkrycia runy, a otrzymać 20, chyba, że zostaną wysłane za floreny.

W Galerii Handlowej znajdą się pakiety tobołków:
1 x tobołek - 2 FL
50 x tobołek - 85 FL
100 x tobołek - 150 FL
150 x tobołek - 200 FL

Po evencie każdy tobołek zostanie wymieniony na 5 PD i 4 SG.

Mały koszyk



100 x stokrotka
80 x dziwidło olbrzymie
15 x tobołek
50 x super nawóz
Do zakupienia tylko jeden raz!


Duży koszyk




400 x stokrotka
200 x dziwidło olbrzymie
100 x tobołek
125 x super nawóz
20 x super pasza
1 x Chutney marchwiowo-jabłkowy
Do zakupienia tylko jeden raz!




Na udekorowanym Placu przed Spółdzielnią zobaczymy eventową planszę. Na poszczególnych stronach komiksu pojawią się zadania. Wystarczy kliknąć "Tędy przejdziesz do zadania"



Jeśli zadanie nie jest dla nas jeszcze dostępne, zobaczymy nagrody, które można za nie otrzymać:



Pierwsze zadanie będzie oznaczone zegarem. Jest ono czasowe, co oznacza że musimy dostarczyć towar tylko ze zbiorów (nie ze stodoły czy też z targu).



Na to zadanie mamy 24 godziny, Postęp możemy obserwować ze wszystkich części farmy. Jeśli chcemy schować podgląd, wystarczy kliknąć na trójkącik na zielonym tle.



Przy zadaniach czasowych nagrody przyznawane są dynamicznie wraz z postępem oddawania towarów.
Liczy się suma wszystkich towarów w zadaniu czasowym. Załóżmy , że mamy do wrzucenia trzy różne towary. Jeżeli mamy do oddania trzy różne rośliny / zwierzęta, a oddaliśmy niepełną ilość w każdym z nich to nagroda będzie przyznawana procentowo.

UWAGA: Aby pozytywnie zaliczyć zadanie i przejść do następnego musimy choć jeden produkt oddać w całości. W przeciwym razie towar przepadnie, a my stracimy cenny czas.

Nagrody są obliczane w taki sposób:
Gracz ukończył 27% (0.27) zadania
100% nagrody dla zadania to:

30 x super pasza , 150 PD x poziom

Sposób obliczania nagrody:
30 * 0,27 = 8,1 super paszy -> w zaokrągleniu będzie to 8 x super pasza
150 * 0,27 = 40,5 PD * poziom -> w zaokrągleniu będzie to 40 PD x poziom

Poszczególne zadania przedstawia poniższa tabela:



W zadaniu 6. każdy gracz będzie miał do oddania losową ilość losowego zwierzęcia. Ilość zostanie określona na podstawie:
-ilości pól, do których gracze mają dostęp,
-czasu hodowli danego zwierzęcia,
-czasu na wykonanie zadania danego pokoju (pod uwagę brany jest czas trwania eventu oraz czas eventualnych zbiorów),
-trudność pokoju (czynniki regulujące rzeczywistą trudność w każdym pokoju).

Nagrody:

Napój bioenergetyczny



1150 PD co 12h
4 małe pola

Dostawca energii



265 PD co 12h
1 małe pole

Strajk!



625 PD co 12h
2 małe pola

Naklejka - "Komiks FARMERAMY - odcinek 3"



Rząd na cudownym pnączu




2000 PD co 12h


Ogólne informacje końcowe
Wszystkie dane, teksty i wartości odnoszą się do stanu gry przy tworzeniu tego poradnika. Informacje w nim zawarte opieramy na testowej wersji eventu lub nowości w grze, a one mogą ulec zmianie. Zastrzegamy sobie prawo do edytowania tego wątku oraz wprowadzenia zmian w przypadku, kiedy Community Manager prześle nam informacje na temat tych zmian lub uzupełnień.
Poradniki mają jedynie charakter pomocniczy. Różnice między informacjami zawartymi w poradniku a stanem aktualnie obowiązującym w grze nie są podstawą do ubiegania się o rekompensatę.