Dodane przez dorals dnia 30.05.2025 10:45:53
#1
Przymierzamy się w firmie do ogarnięcia lepszej kawy, bo to, co mamy teraz, to dramat – zwykły przelewowy ekspres z marketu i kawa z dużego słoja. Ludzie się już krzywią, a gości trochę wstyd częstować. Myślimy nad czymś porządniejszym, tylko nie wiem, czy kupowanie ekspresu to najlepsze rozwiązanie. Zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby coś wydzierżawić, tylko nie mam z tym doświadczenia. Jak to działa i czy warto?
Dodane przez Din34 dnia 02.06.2025 08:40:00
#2
Dzierżawa to całkiem rozsądna opcja, szczególnie jeśli nie chcecie od razu pakować się w duże koszty. Można ogarnąć porządny sprzęt i kawę bez wykładania kasy na start, a w razie czego łatwiej coś zmienić. Możesz sobie zajrzeć na
https://www.tchib...rvice.pl/, bo mają tam konkretne info o tym, jak to działa. Różne modele ekspresów, a do tego opcja stałych dostaw kawy – czyli odpada bieganie po sklepie albo zamawianie z kilku miejsc. No i w dzierżawie często jest też serwis, więc jak coś padnie, to nie musicie się sami tym martwić. Myślę, że przy większej liczbie pracowników to się lepiej kalkuluje niż kupno własnego ekspresu na ślepo.