Podstawy uprawy II - FAQ - PORADNIK 2020.
Dodane przez TaMara1 dnia 17.11.2020 17:08:39
Witajcie Farmerzy !
Praca na farmie nie należy do lekkich - zwłaszcza w sezonie żniw! Gotowi by przygotować swoje zwierzęta na zbiory przepysznych plonów?!
Event rozpocznie się w środę 18.11.2020, godz. 14:00 i zakończy we wtorek 24.11.2020, godz. 14:00.
Poradnik w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
Praca na farmie nie należy do lekkich - zwłaszcza w sezonie żniw! Gotowi by przygotować swoje zwierzęta na zbiory przepysznych plonów?!
Event rozpocznie się w środę 18.11.2020, godz. 14:00 i zakończy we wtorek 24.11.2020, godz. 14:00.
Dostępność: od 3 poziomu na Farmie - poziom trudności średni.
Rośliny eventowe - torba farmera, kenaf
Przedmiot eventowy - konewka
Przedmiot eventowy w Galerii handlowej
Produkcja w młynie
Koszyki eventowe
Główne zasady eventu nie zmieniły się w porównaniu do poprzedniego wydarzenia z tej serii tj. Podstawy zimowej uprawy. Po przejściu na planszę eventową musimy na początku zwerbować uczniów - w tym celu klikamy w zielone przyciski z kurą, królikiem, myszą i wiewiórką:
Po 1 szt. tych zwierząt zostanie pobrane z inwentarza (jednorazowo). Na początku eventu każdy Gracz otrzyma potrzebne w tym celu zwierzaki.
Na planszy znajdują się 3 poletka szkoleniowe. W każdym z nich zwierzaki ćwiczą inną umiejętność:
- Obsiewanie, - Przycinanie oraz - Zbieranie plonów.
W celu wykonania zadań eventowych dane zwierzę musi odbyć określoną ilość szkoleń na danym poletku. Liczbę potrzebnych szkoleń pokazują kolorowe kropki na brązowej tablicy pod zwierzakiem. Przykładowo:
aby zaliczyć pierwsze zadanie u Wiewiórki, musi ona ogółem przejść 1 szkolenie na poletku Obsiewania, 2 - na poletku Przycinania oraz 1 Zbierania plonów.
Każde zakończone szkolenie jest oznaczane kolorową kropką na żółtej tablicy obok zwierzaka.
W celu szkolenia przeciągamy zwierzaka na wybrane poletko:
Aby szkolenie było możliwe musimy posiadać wymaganą ilość towaru - zgodnie z poniższą tabelką:
Trwające szkolenie można przerwać (czerwony przycisk obok licznika czasu) - wydane produkty wracają do stodoły.
Gdy upłynie czas szkolenia należy kliknąć w zwierzaka - opuszcza on wtedy poletko.
Po każdym szkoleniu zwierzak "zasypia" i trzeba go obudzić, inaczej nie będzie można go dalej szkolić, ani zakończyć zadania.
Koszt budzenia zwierzaka to 1 x Worek z owocami albo 2 x Super pasza.
Za każde budzenie otrzymujemy losową nagrodę:
Gdy wykonamy szkolenia wymagane w danym zadaniu i zwierzak jest obudzony, pojawi się przycisk Ukończ - jego kliknięcie kończy zadanie.
Zadania dla poszczególnych zwierzaków:
Po wykonaniu zadań eventowych możemy nadal szkolić zwierzaki - dopóki nie osiągną 5 poziomu w każdej z umiejętności. Z tytułu dodatkowych treningów będziemy otrzymywać tylko losowe nagrody za budzenie.
Grab, składuj, skacz! I
6 200 PD/TPD co 20 godz., 2 małe pola
Grab, składuj, skacz! II
co 20 godz. daje:
64 PD/TPD x Poziom Farmy/Wyspy
30% więcej TPD z wszystkich przedmiotów znajdujących się na obszarze Bahamaramy przez 3 godz.
- po ulepszeniu grafika bez zmian
Budowanie mostów I
6 200 PD/TPD co 20 godz., 2 małe pola
Budowanie mostów II
co 20 godz. otrzymamy:
64 PD/TPD x Poziom Farmy/Wyspy
30% więcej PD z wszystkich przedmiotów znajdujących się na obszarze Farmy Głównej przez 3 godz.
- po ulepszeniu grafika bez zmian
Sadź więcej drzew I
6 200 PD/TPD co 20 godz., 2 małe pola
Sadź więcej drzew II
co 20 godz.:
6.400 PD/TPD,
1 x Skrzynia z farmerskim wyposażeniem VIII
40% więcej TPD z wszystkich przedmiotów znajdujących się na obszarze Bahamaramy przez 3 godz.
- po ulepszeniu grafika bez zmian
Lubisz jabłka? I
6 200 PD/TPD co 20 godz., 2 małe pola
Lubisz jabłka? II
co 20 godz. otrzymamy:
6.400 PD/TPD,; 1 x Skrzynia z farmerskim wyposażeniem VII
40% więcej PD z wszystkich przedmiotów znajdujących się na obszarze Farmy Głównej przez 3 godz.
- po ulepszeniu grafika bez zmian
UWAGA: Itemy podstawowe mogą być ustawione wszędzie z wyjątkiem Wybiegu dla zwierzaków domowych i Świata pełni księżyca, po ulepszeniu można je umieścić również na ww. Wybiegu.