Podstawy uprawy II - FAQ - PORADNIK 2020.
Dodane przez TaMara1 dnia 17.11.2020 17:08:39
Witajcie Farmerzy !

Praca na farmie nie należy do lekkich - zwłaszcza w sezonie żniw! Gotowi by przygotować swoje zwierzęta na zbiory przepysznych plonów?!

podstawyuprawy.png

Event rozpocznie się w środę 18.11.2020, godz. 14:00 i zakończy we wtorek 24.11.2020, godz. 14:00.

Poradnik w rozwinięciu wiadomości.

Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Praca na farmie nie należy do lekkich - zwłaszcza w sezonie żniw! Gotowi by przygotować swoje zwierzęta na zbiory przepysznych plonów?!

podstawyuprawy.png

Event rozpocznie się w środę 18.11.2020, godz. 14:00 i zakończy we wtorek 24.11.2020, godz. 14:00.

Dostępność: od 3 poziomu na Farmie - poziom trudności średni.

podstawowe_informacje.png

Rośliny eventowe - torba farmera, kenaf

torba_farmera.gif kenaf.gif

T_rosliny.png

Przedmiot eventowy - konewka

T_wypadajka.png

Przedmiot eventowy w Galerii handlowej

T_wypadajka_galeria.png

Produkcja w młynie

Tworekzowocamia062c.png

Koszyki eventowe

T_koszyki.png

zadania.png

Główne zasady eventu nie zmieniły się w porównaniu do poprzedniego wydarzenia z tej serii tj. Podstawy zimowej uprawy. Po przejściu na planszę eventową musimy na początku zwerbować uczniów - w tym celu klikamy w zielone przyciski z kurą, królikiem, myszą i wiewiórką:

werbowanie_uczniow.png

Po 1 szt. tych zwierząt zostanie pobrane z inwentarza (jednorazowo). Na początku eventu każdy Gracz otrzyma potrzebne w tym celu zwierzaki.

plansza2.png

Na planszy znajdują się 3 poletka szkoleniowe. W każdym z nich zwierzaki ćwiczą inną umiejętność:

category_icon_seed.png - Obsiewanie, category_icon_prune.png - Przycinanie oraz category_icon_harvest.png - Zbieranie plonów.

W celu wykonania zadań eventowych dane zwierzę musi odbyć określoną ilość szkoleń na danym poletku. Liczbę potrzebnych szkoleń pokazują kolorowe kropki na brązowej tablicy pod zwierzakiem. Przykładowo:

Wiewiorka.png

aby zaliczyć pierwsze zadanie u Wiewiórki, musi ona ogółem przejść 1 szkolenie na poletku Obsiewania, 2 - na poletku Przycinania oraz 1 Zbierania plonów.
Każde zakończone szkolenie jest oznaczane kolorową kropką na żółtej tablicy obok zwierzaka.

W celu szkolenia przeciągamy zwierzaka na wybrane poletko:

przeciaganie.gif

Aby szkolenie było możliwe musimy posiadać wymaganą ilość towaru - zgodnie z poniższą tabelką:

T_wymagania_szkolen.png

Trwające szkolenie można przerwać (czerwony przycisk obok licznika czasu) - wydane produkty wracają do stodoły.

Gdy upłynie czas szkolenia należy kliknąć w zwierzaka - opuszcza on wtedy poletko.
Po każdym szkoleniu zwierzak "zasypia" i trzeba go obudzić, inaczej nie będzie można go dalej szkolić, ani zakończyć zadania.
Koszt budzenia zwierzaka to 1 x Worek z owocami albo 2 x Super pasza.

Za każde budzenie otrzymujemy losową nagrodę:

T_nagrody_budzenie.png

Gdy wykonamy szkolenia wymagane w danym zadaniu i zwierzak jest obudzony, pojawi się przycisk Ukończ - jego kliknięcie kończy zadanie.

Zadania dla poszczególnych zwierzaków:

T_zadania_kurczak.png

T_zadania_krolik.png

T_zadania_mysz.png

T_zadania_wiewiorka.png

Po wykonaniu zadań eventowych możemy nadal szkolić zwierzaki - dopóki nie osiągną 5 poziomu w każdej z umiejętności. Z tytułu dodatkowych treningów będziemy otrzymywać tylko losowe nagrody za budzenie.

nagrody.png

Grab, składuj, skacz! I
trainingnov2020chicken_0.gif
6 200 PD/TPD co 20 godz., 2 małe pola

Grab, składuj, skacz! II
trainingnov2020chicken_0.gif
co 20 godz. daje:
64 PD/TPD x Poziom Farmy/Wyspy
30% więcej TPD z wszystkich przedmiotów znajdujących się na obszarze Bahamaramy przez 3 godz.
- po ulepszeniu grafika bez zmian

Budowanie mostów I
trainingnov2020rabbit_0.gif
6 200 PD/TPD co 20 godz., 2 małe pola

Budowanie mostów II
trainingnov2020rabbit_0.gif
co 20 godz. otrzymamy:
64 PD/TPD x Poziom Farmy/Wyspy
30% więcej PD z wszystkich przedmiotów znajdujących się na obszarze Farmy Głównej przez 3 godz.
- po ulepszeniu grafika bez zmian

Sadź więcej drzew I
trainingnov2020mouse_0.gif
6 200 PD/TPD co 20 godz., 2 małe pola

Sadź więcej drzew II
trainingnov2020mouse_0.gif
co 20 godz.:
6.400 PD/TPD, 1 x Skrzynia z farmerskim wyposażeniem VIII
40% więcej TPD z wszystkich przedmiotów znajdujących się na obszarze Bahamaramy przez 3 godz.
- po ulepszeniu grafika bez zmian

Lubisz jabłka? I
trainingnov2020squirrel_0.gif

6 200 PD/TPD co 20 godz., 2 małe pola

Lubisz jabłka? II
trainingnov2020squirrel_0.gif
co 20 godz. otrzymamy:
6.400 PD/TPD,; 1 x Skrzynia z farmerskim wyposażeniem VII
40% więcej PD z wszystkich przedmiotów znajdujących się na obszarze Farmy Głównej przez 3 godz.
- po ulepszeniu grafika bez zmian

UWAGA: Itemy podstawowe mogą być ustawione wszędzie z wyjątkiem Wybiegu dla zwierzaków domowych i Świata pełni księżyca, po ulepszeniu można je umieścić również na ww. Wybiegu.