Unity
Dodane przez Wirk dnia 02.10.2020 22:25:19
Witajcie Farmerzy !

Od wczoraj otwarta beta dla klienta Unity/WebGL jest dostępna.

Nie tylko odczuwamy ulgę, ale także jesteśmy szczęśliwi! Cieszę się z waszych opinii, licznych zgłoszeń błędów - nie zapomnijcie o konstruktywnych komentarzach! Nasi moderatorzy wykonują niesamowitą pracę - jak zawsze. Chcemy zwrócić uwagę, że podsumowują wasze opinie oraz tłumaczą i kategoryzują wszystkie zgłoszenia błędów, aby zespół Farmeramy mógł szybko uzyskać informacje o Waszych doświadczeniach. Zdajemy sobie sprawę, że rzeczywiście powoduje to dla nich dużo (naprawdę dużo!) dodatkowej pracy i jesteśmy wdzięczni za wiele godzin, które włożyli we wsparcie nas w tym wielkim kroku dla Farmeramy. Więc miej to na uwadze, widząc moderatora na forum i okaż swoje uznanie!
owieczka.png

Wersja Unity jest udostępniona przez nieco dłużej niż 24 godziny, uważnie obserwowaliśmy sytuację i chcemy podkreślić kilka szczegółów:
Każdy, kto nie może uzyskać dostępu do klienta Unity/WebGL: nie martw się zbytnio. Jak już wspomniano, rozpoczęliśmy prace nad alternatywnym rozwiązaniem. Będziemy Was informować!
Kwestia powiększenia jest błędem krytycznym - nie tylko dla Ciebie, ale także dla nas! To jest teraz nasz główny priorytet. Na razie: powiększanie powoduje różne problemy, z których 2 były często zgłaszane: minigry Renzo, zwłaszcza strzelanie do balonów, nie działają płynnie; ręczne zbieranie jest problematyczne, ponieważ menu nie wyświetla się we właściwej pozycji.
Poinformujemy Cię, gdy tylko problem zostanie rozwiązany!

Więcej informacji w rozwinięciu informacji.

Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Od wczoraj otwarta beta dla klienta Unity/WebGL jest dostępna.

Nie tylko odczuwamy ulgę, ale także jesteśmy szczęśliwi! Cieszę się z waszych opinii, licznych zgłoszeń błędów - nie zapomnijcie o konstruktywnych komentarzach! Nasi moderatorzy wykonują niesamowitą pracę - jak zawsze. Chcemy zwrócić uwagę, że podsumowują wasze opinie oraz tłumaczą i kategoryzują wszystkie zgłoszenia błędów, aby zespół Farmeramy mógł szybko uzyskać informacje o Waszych doświadczeniach. Zdajemy sobie sprawę, że rzeczywiście powoduje to dla nich dużo (naprawdę dużo!) dodatkowej pracy i jesteśmy wdzięczni za wiele godzin, które włożyli we wsparcie nas w tym wielkim kroku dla Farmeramy. Więc miej to na uwadze, widząc moderatora na forum i okaż swoje uznanie!
owieczka.png

Wersja Unity jest udostępniona przez nieco dłużej niż 24 godziny, uważnie obserwowaliśmy sytuację i chcemy podkreślić kilka szczegółów:
Każdy, kto nie może uzyskać dostępu do klienta Unity/WebGL: nie martw się zbytnio. Jak już wspomniano, rozpoczęliśmy prace nad alternatywnym rozwiązaniem. Będziemy Was informować!
Kwestia powiększenia jest błędem krytycznym - nie tylko dla Ciebie, ale także dla nas! To jest teraz nasz główny priorytet. Na razie: powiększanie powoduje różne problemy, z których 2 były często zgłaszane: minigry Renzo, zwłaszcza strzelanie do balonów, nie działają płynnie; ręczne zbieranie jest problematyczne, ponieważ menu nie wyświetla się we właściwej pozycji.
Poinformujemy Cię, gdy tylko problem zostanie rozwiązany!

Wierzymy, że dezaktywacja animacji i ograniczenie liczby klatek na sekundę (ustawień jakości) pomoże wielu osobom, które narzekają na problemy z wydajnością. Rozumiemy, że to nie jest idealne rozwiązanie, ale chcemy przedstawić propozycję dla tych, którzy są zainteresowani.

To ustawienie robi dwie różne rzeczy we Flash i Unity:

ustawienia.png

Jakość grafiki we Flashu kontroluje wygładzanie czcionek i przyspieszanie sprzętowe flasha, ale w Unity to ustawienie nie ustawia wygładzania (technologia czcionek jest domyślnie wygładzana).
Tak więc nasze ustawienia standardowa/lepsza/wysoka faktycznie kontrolują szybkość renderowania (liczbę klatek na sekundę) klienta (czyli jak ciężko komputer pracuje nad wypychaniem obrazów na sekundę).
W trybie wysokim ograniczamy kartę graficzną do 60 klatek na sekundę, jest to standardowa liczba klatek na sekundę, na której działa większość telefonów LCD/CRT i telefonów komórkowych, i sprawi, że przewijanie i animacje jedności będą płynne, JEŚLI twój system jest w stanie go uruchomić.
To ustawienie jest ważne dla osób ze słabszymi komputerami stacjonarnymi i laptopami, ponieważ będzie znacznie mniej obciążać system, na laptopie spowoduje to termiczne dławienie urządzenia (co oznacza, że system automatycznie zmniejszy prędkość procesora) - to prowadzi do zawieszania i spowolnienia.
Problem, przed którym teraz stoimy, polega na tym, że to ustawienie jest fizycznie tym samym we Flashu i Unity, więc jeśli ustawiłeś wersję flash na wysokiej jakości, twoja wersja Unity również działa na wysokiej. Omówimy dalej, czy podzielimy ustawienia na zapleczu klienta Unity/WebGL i mamy dwa różne ustawienia dla Flash i Unity oraz ustawimy domyślne ustawienie Unity na lepszej lub wysokiej w przyszłości, ale na razie prosimy o zrobienie tego samodzielnie. Dziękujemy bardzo za współpracę.
Wiemy, że to dużo informacji, ale uważamy, że może to pomóc wielu z was.
Ponadto chcemy podziękować wszystkim, którzy obecnie aktywnie testują. To wiele dla nas znaczy i zadbamy o to, aby potwierdzone zgłoszone problemy zostały jak najszybciej rozwiązane

Dzisiaj również postanowiliśmy zakończyć otwartą betę 4 listopada około godziny 14:00 CEST. Mamy kilka powodów, ale głównym jest to, że jesteśmy przekonani, że łącznie 5 tygodni wystarczy, aby uzyskać dobry ogólny obraz. Jak zawsze, jeśli pojawią się interesujące nowe informacje, poinformujemy Cię oficjalnym ogłoszeniem.
Kontynuuj zgłaszanie problemów i pisanie opinii - bardzo to doceniamy.

Jeszcze raz dziękuję i życzę miłego dnia,
Twój zespół Farmerama