Ogłoszenie o testach Unity
Dodane przez Wirk dnia 28.09.2020 18:18:11
Witajcie Farmerzy !
Wreszcie możemy ogłosić rozpoczęcie otwartej bety Farmerama Unity/WebGL.
Testy rozpoczną się w środę 30 września o godzinie 16:00
Wiecej informacji w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
Wreszcie możemy ogłosić rozpoczęcie otwartej bety Farmerama Unity/WebGL.
Testy rozpoczną się w środę 30 września o godzinie 16:00
To była długa, trudna droga dla zespołu Farmeramy, ale teraz jesteśmy po prostu podekscytowani i nawet nieco odetchnęliśmy z ulgą.
Zapewne możesz sobie wyobrazić, że ostatnie lata były dla nas ogromnym wyzwaniem i nie chcemy wymieniać wszystkich szczegółów, ponieważ zakończyłoby się to napisaniem powieści. Niektórzy z was z pewnością rozumieją, że przeniesienie gry do nowej technologii nie jest tak łatwe, jak mogłoby się wydawać. To nie tylko „skopiowanie” istniejącej gry do czegoś nowego - to o wiele bardziej złożona procedura.
W ciągu ostatnich lat technologia Unity rozwinęła się drastycznie: wydajność była stale optymalizowana, więc w pewnym momencie ostatniego roku zdecydowaliśmy się wprowadzić fundamentalne zmiany w naszej architekturze, co oznaczało rozpoczęcie prawie od zera. Założyliśmy, że większość z Was rozumie, jak trudne są takie decyzje, ale zrobiliśmy wszystko, aby zapewnić Wam najlepszą jakość i wydajność. Z pewnością to wszystko oznaczało więcej pracy, więcej kompromisów, a w końcu większą presję czasu, ale było warto. Zasadniczo nie tylko osiągnęliśmy to, że Farmerama nie umrze razem z technologią Flash, ale także zapewniliśmy grze długą przyszłość.
Tak więc od środy możesz łatwo przełączyć się na klienta Unity/WebGL i grać w Farmeramę. Oczywiście zostało jeszcze trochę pracy, ale ogólnie jesteśmy zadowoleni z obecnego stanu. Przygotowaliśmy FAQ, które zawiera wiele istotnych informacji i mamy nadzieję, że odpowiemy na większość Twoich pytań. Nie spiesz się i uważnie przeczytaj post #2.
Z drugiej strony: może się zdarzyć, że nie będziemy mogli przenieść wszystkich do wersji Unity/WebGL, najprawdopodobniej z powodu „starszego” sprzętu, który jest używany.
ALE w takim przypadku robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić każdemu możliwość kontynuowania gry w Farmeramę - równolegle z klientem Unity/WebGL zaczęliśmy już pracować nad alternatywami. Jak zawsze, będziemy informować Cię na bieżąco.
Bylibyśmy bardzo wdzięczni, gdyby każdy mógł wypróbować klienta Unity/WebGL i oczywiście jesteśmy wdzięczni również za wszystkie zgłoszenia błędów (prosimy o uważne przeczytanie instrukcji w wątku: >Otwarte beta testy - zgłaszanie błędów< Jak opisano, moderatorzy w porozumieniu z naszym działem CS przejrzą i przetłumaczą zgłoszone problemy, aby przekazać je zespołowi Farmeramy. Przed zgłoszeniem błędu sprawdź, czy problem nie został już zgłoszony przez innego gracza - zmniejszy to już ogromne obciążenie pracą naszych moderatorów.
Ponadto poświęć kilka minut i wypełnij plik „Gromadzenie danych”: >LINK< To nam ogromnie pomoże! Wszystkie szczegóły można znaleźć również w FAQ poniżej.
Jak zwykle z radością przyjmujemy każdą opinię - możesz wymieniać się wrażeniami, opiniami i doświadczeniami w wątku >Otwarte beta testy - opinie<. Prosimy o jak najbardziej konstruktywne i szczegółowe podejście, abyśmy w razie potrzeby mogli łatwo zrozumieć i skutecznie zająć się Waszymi odczuciami. Moderatorzy będą nas wspierać w regularnym podsumowywaniu opinii, aby nic się nie zgubiło.
Za kilka tygodni roześlemy małą ankietę do wszystkich graczy. Szczegóły zostaną podane później, jak zwykle w oficjalnym ogłoszeniu oraz w Newsach.
Niektórzy z was mogą być ciekawi, co stało się z Wesołym miasteczkiem Renzo. Cóż, działa płynnie w wersji Unity/WebGL. Zdecydowanie powinieneś spróbować. To świetna zabawa!
Oprócz powrotu Renzo nieco przerobiliśmy targ. Więc co się zmieniło? Oczywiście możesz po prostu spróbować, a także sprawdzić zaktualizowane FAQ zamieszczone w spoilerze w poście #2.
Więc co jeszcze?
Co najważniejsze, dziękujemy! Dziękujemy naszym graczom, którzy nie stracili zaufania i pozostali lojalni. Naszym największym celem było udowodnienie Wam, że nie tylko wierzymy w przyszłość Farmeramy, ale także działamy w sposób zrównoważony. Chociaż niektórzy z Was czasem nie ufali naszym wypowiedziom, nigdy nie traciliśmy skupienia i zawsze wiedzieliśmy, że „nadejdzie dzień”. Dziękujemy wszystkim, którzy są teraz tak samo podekscytowani jak my i którzy wspierają nas w ostatniej fazie, aż do oficjalnego rozpoczęcia nowej ery: „Farmerama w Unity”.
Czy o czymś zapomnieliśmy?
Może mały gadżet? Ok, zróbmy to!
Każdy, kto użyje kodu
OPENBETA
otrzyma 15 x super nawóz, 1 x wzmacniacz PD rośliny akcji i 1 x chutney marchewkowo-jabłkowy zarezerwowany na swoje konto użytkownika.
Kod jest ważny od środy, 30 września od 00:01 do 3 października do 23:59, można go odebrać raz na każde konto.
Na koniec...
Ale nigdy najmniej: DZIĘKUJEMY każdemu moderatorowi Farmeramy. Twoje stałe wsparcie było niesamowite. Jesteśmy pewni, że niektórzy z Was wątpili czy cel kiedyś zostanie osiągnięty. Wiemy też, że w ostatnich latach prosiliśmy o bardzo dużo - dzięki Wam możemy uruchomić Farmeramę w dowolnej technologii! Dzięki Wam nigdy nie straciliśmy zaufania do siebie, a dzięki Waszemu wsparciu mogliśmy odpowiednio wcześnie zidentyfikować problemy. Nigdy nie możemy w pełni opisać naszej wdzięczności, ale mamy nadzieję, że wiesz, jak bardzo cenimy każdego z was. Mamy nadzieję, że wszyscy potraktują Cię z szacunkiem, życzliwością i zrozumieniem, na jakie zasługujesz! Dziękujemy Ci!
Będziemy na bieżąco informować Cię o wszelkich nowościach, więc miej oko na oficjalne ogłoszenia.
Dziękujemy za poświęcony czas i ciesz się „Farmerama Unity”
Twój zespół Farmerama