Łatek dostatek IV
Dodane przez Wirk dnia 08.09.2020 18:16:46
Witajcie Farmerzy !
Kurstyna Szewka powraca, aby uszyć piękne ubrania dla twoich zwierząt! Wyciągaj igłę i nici, czas pokazać swoje krawieckie umiejętności. Raz się szyje!
Rozpoczęcie w środę 09.09.2020 godz. 14:00
Zakończenie we wtorek 15.09.2020 godz. 14:00
Więcej informacji i poradnik w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
Kurstyna Szewka powraca, aby uszyć piękne ubrania dla twoich zwierząt! Wyciągaj igłę i nici, czas pokazać swoje krawieckie umiejętności. Raz się szyje!
czas trwania: od 09.09.2020 godz. 14:00 do 15.09.2020 godz. 14:00 (6 dni);
dostępność: od 3 poziomu na Farmie;
poziom trudności: średni;
roślina eventowa
przedmioty eventowe
przedmioty eventowe w Galerii handlowej
produkcja w młynie
Na początku eventu każdy Gracz otrzyma łącznie 6 x Skrawek tkaniny (3 na planszy i 3 dodatkowe)
koszyki eventowe
Do mechaniki nie wprowadzono istotnych zmian w porównaniu do poprzedniej edycji - Łatek dostatek (III). Do znanych już plansz dodano 10 nowych.
Po lewej stronie - pasek postępu, na którym odliczane są wykorzystane ogółem skrawki tkaniny (płytki złożone z dwóch wzorów - łatek).
Pośrodku znajduje się plansza, na której układa się skrawki. W tym celu należy kliknąć w któryś ze skrawków na bocznym panelu i trzymając wciśnięty lewy przycisk myszy przeciągnąć go na planszę. Pokazuje to poniższa grafika (na skrawku chwytamy kursorem ten wzór, który chcemy dostawiać).
Przesuwając kursorem wokół skrawka można zmieniać jego ułożenie, można go też przeciągnąć w inne miejsce planszy lub odłożyć na bok i wybrać inny wzór. Pojedyncze kliknięcie w skrawek kończy jego układanie (nie da się już nim poruszać) i można układać kolejny.
Pierwszy skrawek musi bezpośrednio przylegać do wolnego boku pola z dużym brązowym guzikiem (pole początkowe); na planszy może być kilka takich pól.
Kolejne skrawki można dostawiać tylko do pól z tym samym rodzajem wzoru (lub do pozostałych wolnych boków ww. pola początkowego).
Na planszach znajdują się rozmaite przeszkody (guziki, szpulki itp.). Na polach z nimi nie można układać skrawków.
Nowe skrawki są dodawane do bocznego panelu po kliknięciu przyciski ze znakiem "+" (wzory na nich są generowane losowo).
Jeśli wzory na skrawkach nam nie odpowiadają, można je wymienić (do 5 razy dla każdej z plansz).
Pierwsza wymiana jest darmowa. Każda kolejna kosztuje 1 x Guzik wymiany.
Gra nie kończy się automatycznie. Gdy danej planszy nie chcemy już układać (lub nie mamy już takiej możliwości), trzeba ją zakończyć klikając w okrągły przycisk końca gry (w prawym dolnym rogu). Przycisk ten staje się aktywny po ułożeniu na planszy co najmniej 2 skrawków.
Każda z plansz ma odrębny zestaw wzorów, które mogą zostać wylosowane. Celem gry jest połączenie w grupę jak największej liczby łatek z tym samym wzorem.
Zależnie od ich rodzaju i liczby otrzymuje się nagrody dodatkowe. Szczegóły w poniższej tabelce:
Nagrody z paska postępu:
Gwiezdne talary wykorzystywane są w sklepie eventowym. Pozostałe po evencie GT zostaną wymienione na 3.022 PD i 4.835 SG za każdy.
Naklejka 1 "Łatek dostatek IV"
Naklejka 2 "Łatek dostatek IV"
Nagrodami głównymi (z paska postępu) są podstawy trzech itemów. Ich ulepszenia można kupić w sklepiku eventowym.
Item Cerowanie! i Cerowanie! ulepszenie
Item Mocna tkanina i Mocna tkanina ulepszenie
Item Tkaninastyczny wyczyn i Tkaninastyczny wyczyn ulepszenie
Itemy te mogą być ustawione na Głównej Łące, Dzikiej Łące, Leśnej Polanie, w Ogrodzie Ozdobnym i na obszarze Bahamaramy. Tkaninastyczny wyczyn III, IV oraz V również na Wybiegu dla zwierzaków domowych.
Rozpoczęcie w środę 09.09.2020 godz. 14:00
Zakończenie we wtorek 15.09.2020 godz. 14:00