Gra w kości (V)
Dodane przez Wirk dnia 03.06.2020 14:53:16
Witajcie Farmerzy !
Stęskniliście się za naszym ulubieńcem Borstym?! Mamy dla Was dobre wieści! Właśnie powraca wraz ze swoim kumplem Don Canalio. Znowu będzie okazja zagrać z nimi w kości.
Rozpoczęcie w czwartek 04.06.2020 godz. 14:00
Zakończenie we wtorek 09.06.2020 godz. 14:00
Więcej informacji i poradnik w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
Stęskniliście się za naszym ulubieńcem Borstym?! Mamy dla Was dobre wieści! Właśnie powraca wraz ze swoim kumplem Don Canalio. Znowu będzie okazja zagrać z nimi w kości.
Rozpoczęcie w czwartek 04.06.2020 godz. 14:00
Zakończenie we wtorek 09.06.2020 godz. 14:00
Dostępność: od 3 poziomu na Farmie
Poziom trudności: średni/trudny
Roślina eventowa
Przedmiot eventowy
Przedmiot eventowy w Galerii handlowej
Specjalny przedmiot eventowy
Szczęśliwa kość nie jest niezbędna do wykonania eventu. Zmniejsza zużycie roślin i przedmiotów eventowych podczas produkcji w młynie.
Produkcja w młynie
Istnieją dwa warianty produkcji - z wykorzystaniem Szczęśliwej kości (1 x Szczęśliwa kość na każdy produkt) lub bez niej.
Wraz ze startem eventu każdy Gracz otrzyma 1 x Puchar z kostkami.
Koszyki eventowe
Mechanika jest taka sama, jak w wydarzeniu "Gra w kości" z lutego 2019 r.
Do eventu można przejść przez zegar, newsy oraz przez ikonkę wydarzenia na Głównej łące Farmy:
Plansza eventowa
Po lewej stronie znajduje się pasek postępu z nagrodami głównymi zależnymi od liczby rozegranych minigier, po prawej - lista nagród otrzymywanych w miarę zdobywania kolejnych punktów. W środku przycisk wejścia do minigry - wejściówkę stanowi 1 x Puchar z kostkami.
Po kliknięciu przycisku z wejściówkami uruchomi się minigra. Tak wygląda jej okno:
W minigrze chodzi o to, aby w maksymalnie trzech rzutach kośćmi (pierwszy następuje automatycznie wraz z jej startem, kolejne po wciśnięciu zielonego przycisku) uzyskać jak najwyżej punktowaną ich kombinację. Losowane jest 5 kości. Jeśli któreś nam pasują i chcemy je wyłączyć z kolejnych losowań, należy w nie kliknąć. Przesuwają się wtedy do okienek na dole planszy, a ponownie losowane są tylko kości pozostałe na stole.
Przykładowa rozgrywka
Minigra kończy się automatycznie tylko wtedy, gdy po trzecim rzucie uzyskamy "Parę" lub "Nic". W pozostałych przypadkach na bocznym panelu podświetlają się na złoto kombinacje, które tworzą wyrzucone przez nas kości. Klikając w jedną z nich wskazujemy, że mają za nią zostać naliczone punkty. Należy to zrobić również w sytuacji, gdy możliwy jest wybór tylko jednej kombinacji. Dopiero wtedy minigra się zakończy.
Poniżej liczba punktów za poszczególne układy kości
Wyrzucenie dwóch par nie daje podwójnej liczby punktów za parę.
Punkty bonusowe otrzymuje się za każdy pierwszy wariant danej kombinacji tj. za pierwsze wyrzucenie np. trójkąta z jedynek, z dwójek, trójek itd.
Wariant kombinacji, za który otrzymano już punkty bonusowe, jest zaznaczony zielonym "ptaszkiem":
Ogółem punkty bonusowe można otrzymać za sześć wariantów dla Pokera (Koloru), Karety, Fulla i Trójkąta, trzy warianty Małego strita i dwa warianty Dużego strita.
Nagrody zależne od sumy uzyskanych punktów w minigrach
Nagrody z paska postępu
Naklejka "Gra w kości V"
Item "Dziesiątka!"
1 550 PD/TPD co 10 h; 1 małe pole;
W czasie eventu przy każdym zbiorze będzie dodatkowo dawał 1 x Szczęśliwa kość
Item "Dźwięki saloonu"
26 PD/TPD x Poziom Farmy/Wyspy co 10 h; 1 małe pole
Item "Małpi saloon"
81 PD/TPD x Poziom Farmy/Wyspy co 10 h; 2 małe pola
Item "Zuchwali karciarze"
224 PD/TPD x Poziom Farmy/Wyspy co 10 h; 4 małe pola
Powyższe itemy mogą być postawione wszędzie z wyjątkiem Strefy pełni księżyca i Wybiegu dla zwierzaków domowych.
Zgodnie z otrzymaną informacją o zmianach, skorygowano nagrody eventowe - podwojona została liczba punktów nagród sezonowych oraz zwiększona wartość PD/TPD otrzymywanych przy zbiorze itemów.