Opowieści ludowe
Dodane przez Wirk dnia 28.04.2020 11:10:11
Witajcie Farmerzy !

Śledź rozwój słynnych śpiewaków ludowych z grupy "Miasteczkowi Grajkowie Farmeramy" od ich skromnych początków jako słodkie, małe zwierzaczki, aż do dzisiejszej sławy i rozgłosu.

news.png


Rozpoczęcie w środę 29.04.2020 godz. 14:00
Zakończenie we wtorek
05.05.2020 godz. 14:00

Więcej informacji i poradnik w rozwinięciu wiadomości.

Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Śledź rozwój słynnych śpiewaków ludowych z grupy "Miasteczkowi Grajkowie Farmeramy" od ich skromnych początków jako słodkie, małe zwierzaczki, aż do dzisiejszej sławy i rozgłosu.

news.png


Rozpoczęcie w środę 29.04.2020 godz. 14:00
Zakończenie we wtorek
05.05.2020 godz. 14:00

Dostępność: od 3 poziomu na Farmie
Poziom trudności: średni/trudny

podstawowe_inf.png


Rośliny eventowe

friendshipapr2020donkeytail.gif friendshipapr2020treatplant.gif friendshipapr2020pinkvalerian.gif friendshipapr2020heirloomcorn.gif

T_rosliny.png


Specjalny przedmiot eventowy

T_przedmiot.png


Koszyki eventowe

T_koszyki.png


zadania.png


W evencie wykorzystano znaną już mechanikę, ostatnio zastosowaną w wydarzeniu "Madagaskar - opowieści z zagrody". Tym razem w zadaniach oddawane są wyłącznie rośliny eventowe. Zwróćcie uwagę, że każda z nich ma inne miejsce siewu.

Na planszę z eventem można przejść przez zegar eventowy, newsy lub klikając w ikonkę wydarzenia umieszczoną na łąkach Farmy:

friendshipapr2020entry.gif


Na planszy znajdują się cztery zwierzaki.
Zadania eventowe polegają na dostarczaniu im karmy i podnoszeniu w ten sposób poziomu ich rozwoju.

plansza_ok.png


Każde ze zwierząt zaczyna od poziomu zerowego:

poziom_zwierzaka.png


Na górze planszy znajdują się ikonki informujące, jaki poziom musi osiągnąć określona liczba zwierząt, aby zdobyć daną nagrodę:

zadania_postep.png


Np. aby zdobyć skrzynię bonusów - co najmniej 3 zwierzęta muszą osiągnąć min. 7 poziom; żeby zdobyć pnącze - wszystkie 4 zwierzęta muszą mieć co najmniej 11 poziom.
Wymagania dla poszczególnych nagród wyświetlą się też po najechaniu na nie kursorem:

zadania_tooltip.png


Poniżej nagrody, jakie otrzymamy:

T_postep.png


Poziom zwierzęcia wzrasta o jeden po każdorazowym zapełnieniu paska postępu złożonego z 12 kroków:

pasek_zwierzaka.png


Pasek ten jest zapełniany przez karmienie zwierzaka. Na każdym z poziomów można wybierać między trzema rodzajami karmy - dwie to karma zwykła, użycie którejś z nich to 2 kroki na pasku (czyli na zapełnienie paska potrzebne jest 6 karmień), jedna to ulubiona - używając jej wykonujemy 3 kroki na pasku (pasek zapełnia się po 4 karmieniach). Można też na danym poziomie używać różnych rodzajów karmy.

Przykładowo:

osiol_pasek.png


Aby podnieść poziom osła z 0 na 1 trzeba oddać 780 x Ośli ogon (czyli sześciokrotnie po 130 szt.) lub 720 x Psi przysmak (sześć karmień po 120 szt.) lub 360 x Różowa waleriana (karma ulubiona, wystarczą cztery karmienia aby zapełnić pasek).​

Analogicznie postępujemy u każdego zwierzaka na każdym z 12 poziomów jego rozwoju.

Mamy również możliwość użycia specjalnego wzmacniacza (do wielokrotnego zakupu w Galerii handlowej).

friendshipapr2020xpboost.png


Po jego użyciu zwiększa się o 1 ilość wykonywanych kroków przy karmieniu - zwykła karma daje 3 kroki, a ulubiona 4 kroki. Wzmacniacz działa tylko na zwierzę dla którego został użyty i tylko na jednym poziomie.​

Po każdym zapełnieniu paska postępu zwierzę odpoczywa.
odpoczywajacezwierze.png


Można je ponownie karmić, gdy zapełnimy pasek postępu u kolejnego zwierzęcia. Zasada ta przestaje obowiązywać, gdy pozostaje nam do karmienia tylko jedno zwierzę (pozostałe są już dorosłe) - w takim przypadku zwierzę przechodzi na kolejne poziomy bez odpoczynków między nimi.

Jeśli na jakimś poziomie nadkarmimy zwierzaka - np. do końca paska pozostaje jeden krok, a nakarmimy go paszą dającą 3 kroki, ta nadwyżka przepada.

Poniżej zestawienie karm i nagród dla kolejnych poziomów zwierząt:

osiolz.png


T_osiol.png


pieszz.png


T_pies.png


kotz.png


T_kot.png


kurczakz.png


T_kurczak.png


nagrody.png


Naklejka "Opowieści ludowe"

sticker568.png


Item "Nieczysty ryk"

friendshipapr2020tenor.gif


6 100 PD/TPD co 20 h, 2 małe pola

Item "Trema"

friendshipapr2020moonshine.gif


6 125 PD/TPD co 20 h, 2 małe pola​

Item "Miasteczkowi Grajkowie FARMERAMY"

friendshipapr2020shower.gif


12 300 PD/TPD co 20 h, 4 małe pola​

Itemy te mogą być postawione wszędzie oprócz Strefy pełni księżyca i Wybiegu dla zwierzaków domowych. Są niezbędne do uruchomienia eventowego pnącza.

Rząd chmur "Opowieści ludowe" pnacze.png


Co 40 godzin:
1.000 PD x Poziom Farmy
3 x Super nawóz Zosi