Opowieści ludowe
Dodane przez Wirk dnia 28.04.2020 11:10:11
Witajcie Farmerzy !
Śledź rozwój słynnych śpiewaków ludowych z grupy "Miasteczkowi Grajkowie Farmeramy" od ich skromnych początków jako słodkie, małe zwierzaczki, aż do dzisiejszej sławy i rozgłosu.
Rozpoczęcie w środę 29.04.2020 godz. 14:00
Zakończenie we wtorek 05.05.2020 godz. 14:00
Więcej informacji i poradnik w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
Śledź rozwój słynnych śpiewaków ludowych z grupy "Miasteczkowi Grajkowie Farmeramy" od ich skromnych początków jako słodkie, małe zwierzaczki, aż do dzisiejszej sławy i rozgłosu.
Rozpoczęcie w środę 29.04.2020 godz. 14:00
Zakończenie we wtorek 05.05.2020 godz. 14:00
Dostępność: od 3 poziomu na Farmie
Poziom trudności: średni/trudny
Rośliny eventowe
Specjalny przedmiot eventowy
Koszyki eventowe
W evencie wykorzystano znaną już mechanikę, ostatnio zastosowaną w wydarzeniu "Madagaskar - opowieści z zagrody". Tym razem w zadaniach oddawane są wyłącznie rośliny eventowe. Zwróćcie uwagę, że każda z nich ma inne miejsce siewu.
Na planszę z eventem można przejść przez zegar eventowy, newsy lub klikając w ikonkę wydarzenia umieszczoną na łąkach Farmy:
Na planszy znajdują się cztery zwierzaki.
Zadania eventowe polegają na dostarczaniu im karmy i podnoszeniu w ten sposób poziomu ich rozwoju.
Każde ze zwierząt zaczyna od poziomu zerowego:
Na górze planszy znajdują się ikonki informujące, jaki poziom musi osiągnąć określona liczba zwierząt, aby zdobyć daną nagrodę:
Np. aby zdobyć skrzynię bonusów - co najmniej 3 zwierzęta muszą osiągnąć min. 7 poziom; żeby zdobyć pnącze - wszystkie 4 zwierzęta muszą mieć co najmniej 11 poziom.
Wymagania dla poszczególnych nagród wyświetlą się też po najechaniu na nie kursorem:
Poniżej nagrody, jakie otrzymamy:
Poziom zwierzęcia wzrasta o jeden po każdorazowym zapełnieniu paska postępu złożonego z 12 kroków:
Pasek ten jest zapełniany przez karmienie zwierzaka. Na każdym z poziomów można wybierać między trzema rodzajami karmy - dwie to karma zwykła, użycie którejś z nich to 2 kroki na pasku (czyli na zapełnienie paska potrzebne jest 6 karmień), jedna to ulubiona - używając jej wykonujemy 3 kroki na pasku (pasek zapełnia się po 4 karmieniach). Można też na danym poziomie używać różnych rodzajów karmy.
Przykładowo:
Aby podnieść poziom osła z 0 na 1 trzeba oddać 780 x Ośli ogon (czyli sześciokrotnie po 130 szt.) lub 720 x Psi przysmak (sześć karmień po 120 szt.) lub 360 x Różowa waleriana (karma ulubiona, wystarczą cztery karmienia aby zapełnić pasek).
Analogicznie postępujemy u każdego zwierzaka na każdym z 12 poziomów jego rozwoju.
Mamy również możliwość użycia specjalnego wzmacniacza (do wielokrotnego zakupu w Galerii handlowej).
Po jego użyciu zwiększa się o 1 ilość wykonywanych kroków przy karmieniu - zwykła karma daje 3 kroki, a ulubiona 4 kroki. Wzmacniacz działa tylko na zwierzę dla którego został użyty i tylko na jednym poziomie.
Po każdym zapełnieniu paska postępu zwierzę odpoczywa.
Można je ponownie karmić, gdy zapełnimy pasek postępu u kolejnego zwierzęcia. Zasada ta przestaje obowiązywać, gdy pozostaje nam do karmienia tylko jedno zwierzę (pozostałe są już dorosłe) - w takim przypadku zwierzę przechodzi na kolejne poziomy bez odpoczynków między nimi.
Jeśli na jakimś poziomie nadkarmimy zwierzaka - np. do końca paska pozostaje jeden krok, a nakarmimy go paszą dającą 3 kroki, ta nadwyżka przepada.
Poniżej zestawienie karm i nagród dla kolejnych poziomów zwierząt:
Naklejka "Opowieści ludowe"
Item "Nieczysty ryk"
6 100 PD/TPD co 20 h, 2 małe pola
Item "Trema"
6 125 PD/TPD co 20 h, 2 małe pola
Item "Miasteczkowi Grajkowie FARMERAMY"
12 300 PD/TPD co 20 h, 4 małe pola
Itemy te mogą być postawione wszędzie oprócz Strefy pełni księżyca i Wybiegu dla zwierzaków domowych. Są niezbędne do uruchomienia eventowego pnącza.
Rząd chmur "Opowieści ludowe"
Co 40 godzin:
1.000 PD x Poziom Farmy
3 x Super nawóz Zosi