Podstawy zimowej uprawy - FAQ - PORADNIK 2019.
Dodane przez DAvSON dnia 30.12.2019 18:40:13
Witajcie Farmerzy !

Zbieranie upraw zimą wymaga specjalnych zdolności!
Czy wystarczy Ci kompetencji, aby nauczyć ekipę Gery kilku sztuczek w kwestii zimowych upraw? Nagrody czekają!

podstawy.png

Event rozpocznie się w czwartek 02.01.2020 godz. 14:00 i zakończy w środę 08.01.2020 godz. 14:00.

Poradnik znajdziecie w rozwinięciu wiadomości.

Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Zbieranie upraw zimą wymaga specjalnych zdolności!
Czy wystarczy Ci kompetencji, aby nauczyć ekipę Gery kilku sztuczek w kwestii zimowych upraw? Nagrody czekają!

podstawy.png

Event rozpocznie się w czwartek 02.01.2020 godz. 14:00 i zakończy w środę 08.01.2020 godz. 14:00.

  • dostępność: od 3 poziomu na Farmie;
  • poziom trudności: łatwy/średni;

  • podstawowe_inf.PNG
    • roślina eventowa
    trainingjun2018seedbagplant.gif
    T_roślina.png
    • przedmioty eventowe
    T_wypadajki.png

    • przedmioty eventowe w Galerii handlowej
    T_wypadajki_galeria.png

    • produkcja w młynie
    T_młyn.png
    Pieczone jabłko można też kupić w Galerii handlowej. Cena 6 FL za 1 szt​

    • koszyki eventowe
    T_koszyki.png


    zadania.PNG
    Mechanika eventowa jest znana z dwóch poprzednich edycji, ostatnia to "Podstawy uprawy 2019".
    Event rozgrywany jest na planszy, do której można przejść przez zegar eventowy, newsy lub ikonkę wydarzenia:
    trainingjan2020entry.gif

    Zaczynamy od zwerbowania uczniów - klikając na planszy w zielone przyciski z kurą, królikiem, myszą i wiewiórką:
    wpłata_zwierząt.PNG
    Po 1 szt. tych zwierząt zostanie pobrane z inwentarza (jednorazowo). Na początku eventu każdy Gracz od 3 poziomu otrzyma potrzebne w tym celu zwierzaki.

    Plansza eventowa
    plansza.PNG
    Na planszy znajdują się 3 poletka w których szkolimy uczniów w trzech kategoriach:
    category_icon_seed.png Obsiewanie, category_icon_prune.png Przycinanie oraz category_icon_harvest.png Zbieranie plonów.

    Obok każdego zwierzaka znajduje się żółta tabliczka z poziomem jego umiejętności;
    pod zwierzakiem - w kolejnych zakładkach - znajdują się 4 zadania:
    przegląd_zadań_gif.gif
    Kolorowe kropki w zadaniach oznaczają ile szkoleń w danej kategorii zwierzak musi zaliczyć, aby zadanie zostało wykonane.
    Przykład: w przypadku królika do zakończenia wszystkich czterech zadań potrzebne jest 5 szkoleń na poletku Obsiewanie, 3 na poletku Przycinanie i 2 na poletku Zbieranie plonów.

    Każde zakończone szkolenie jest oznaczane kolorową kropką na żółtej tablicy zwierzaka. Chcąc zaliczyć zadanie musimy mieć na tablicy zwierzaka co najmniej tyle samo kropek w takich kolorach jak na brązowej tablicy z zadaniem.

    W celu szkolenia przeciągamy zwierzaka na wybrane poletko i tam go upuszczamy:
    umieszczanie_na_poletku_gif.gif

    Aby szkolenie było możliwe musimy posiadać wymaganą ilość towaru - zgodnie z poniższą tabelką:
    T_czas_koszt_szkoleń.png
    Trwające szkolenie można przerwać (czerwony przycisk obok licznika czasu) - wydane produkty wracają do stodoły.

    Gdy upłynie czas szkolenia należy kliknąć w zwierzaka - opuszcza on wtedy poletko.
    opuszczenie_poletka_gif.gif

    Po każdym szkoleniu zwierzak "zasypia" i trzeba go obudzić, inaczej nie będzie można go dalej szkolić, ani zakończyć zadania:
    budzenie.gif
    Koszt budzenia zwierzaka to 1 x Pieczone jabłko albo 2 x Super pasza.

    Za każde budzenie otrzymujemy losową nagrodę:
    T_nagrody_losowe.png

    Gdy wykonamy szkolenia wymagane w danym zadaniu i zwierzak jest obudzony, pojawi się przycisk Ukończ - jego kliknięcie kończy zadanie.
    koniec_zadania.png

    Zestawienie wymagań i nagród dla poszczególnych zwierzaków:
    T_kura.png

    T_królik.png

    T_mysz.png

    T_wiewiórka.png

    Po wykonaniu zadań eventowych możemy nadal szkolić zwierzaki - dopóki nie osiągną 5 poziomu w każdej z umiejętności. Z tytułu dodatkowych treningów będziemy otrzymywać tylko losowe nagrody za budzenie.


    nagrody.PNG

    Naklejka "Podstawy zimowej uprawy"
    sticker534.png

    Item "Uwaga na siano!"
    trainingjan2020chicken.gif
    4 000 PD/TPD co 14 h; 2 małe pola

    Item "Draka w krzakach"
    trainingjan2020rabbit.gif
    4 000 PD/TPD co 14 h; 2 małe pola

    Item "Praca zespołowa"
    trainingjan2020mouse.gif
    4 000 PD/TPD co 14 h; 2 małe pola

    Item "Bananawantura"
    trainingjan2020squirrel.gif
    4 000 PD/TPD co 14 h; 2 małe pola

    Powyższe itemy mogą zostać ustawione na terenie: Głównej łąki, Dzikiej łąki, Leśnej polany, Ogrodu ozdobnego, Plantacji, Lasu tropikalnego, Kryształowych Wodospadów i Wyspy skarbów.
    Są niezbędne do uruchomienia eventowego pnącza.

    Rząd chmur "Podstawy zimowej uprawy"
    pnącze.PNG
    Co 90 h otrzymamy:
    1 x Bonus PD za żniwa (S)​